Active topics in Off-Topic

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 5 hours ago
Denk ook niet dat je 11 juni gaat redden met gescheurde knie banden :(
G
Henk-Jan wrote:Denk ook niet dat je 11 juni gaat redden met gescheurde knie banden :(
Daar gaan wss waat maanden in zitten gezien hoe verneukt je knieen al waren
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
zoiezo met je kniebanden scheuren ben je al n maand/anderhalve maand bezig..
ik hoop voor je dat je snel herstelt man! gewoon genoeg rust pakken nu, en niet eigenwijs gaan lopen doen!
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Trusten iedereen..kga lekker slapen :yawn:
C
roberttt wrote:Kut voetbal ... Wou kk hard een bal trappen maar zat een voet van iemand :lol: schoot me knie dubbel .. Bats alles kapot :')

Nou ja als ik voor ground zero maar goed ben
Daag feestjes tot Decibel wss?
C
Kapsalon was heerlijk
Stapavond was weer gruwelijk zat
------------------------------------------------------+
Super avond met een gevulde maag naar bed
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Bob draaide lekker, nu slapen, ciao
Hardtraxxer
978 posts member since 2010
last seen 5 days ago
Hardtraxx heeft er niet zo zin in op dit tijdstip, tis niet vooruit te branden. Alles werkt snel, maar de topics zelfs moeten wel 5min laden. :mad:
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2024
Goedenmorgen :yawn:
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
good muuuuuuuurnin' wat heb ik keilekker geslapen :yay:, wakker worden met 1001 nights van onze grote held :cry:

@ roberttt :aww: :kiss: beterschap man!
Hardtraxx Addict
1418 posts member since 2011
last seen May 2013
Môgge.

Damn, gisteravond met wat vrienden naar Pirates of the Caribbean 4 geweest met de trein. Alleen had niemand van tevoren gecheckt hoe laat de laatste zou gaan. In de pauze had iemand gekeken op z'n iPhone en die zeidat die om 10 voor 1 ging. Half 1 film afgelopen lopen we naar station, is er helemaal niets of niemand. Gaat ie nog is kijken zegt 'ie "oeps, ik zat nog te kijken bij Krommenie/Assendelft naar Beverwijk in plaats van andersom". Gaat ie kijken "eehhh ja de laatste ging om 12 uur..." :lol:
Iemand anders kwam ermee dat er een verkeerschaos was en dat de bios moeilijk te bereiken zou zijn (als we een beetje hadden nagedacht hadden we geweten dat dat alleen voor de snelweg gold en daar hadden ouders toch niet over gemoeten) dus toen zijn we richting een vriend gaan lopen. Na een uur lopen ofzo werden we eindelijk opgegaald.

Nooit mee onvoorbereid met de trein. :lol:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 19 days ago
Toch wel handig zo'n avondje niet stappen, nu ben ik in ieder geval fit genoeg om geschiedenis te leren :P
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Leren zeg je? Hmm, gezien het feit dat ik morgen tentamen recht heb is dat opzich wel een slim plan... Maar dat is slapen ook. :/
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2024
Chukkels wrote:Leren zeg je? Hmm, gezien het feit dat ik morgen tentamen recht heb is dat opzich wel een slim plan... Maar dat is slapen ook. :/
Maar als je door nu te gaan leren goed cijfer haalt zou ik daarvoor gaan, tenzij je er al goed voor staat natuurlijk :P
Hardtraxx Elite
2771 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Ravenwood wrote:eeeehhh ma youth, wha'gwan?

Jacob :P
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
goedemorgen
G
hidde wrote:Môgge.

Damn, gisteravond met wat vrienden naar Pirates of the Caribbean 4 geweest met de trein. Alleen had niemand van tevoren gecheckt hoe laat de laatste zou gaan. In de pauze had iemand gekeken op z'n iPhone en die zeidat die om 10 voor 1 ging. Half 1 film afgelopen lopen we naar station, is er helemaal niets of niemand. Gaat ie nog is kijken zegt 'ie "oeps, ik zat nog te kijken bij Krommenie/Assendelft naar Beverwijk in plaats van andersom". Gaat ie kijken "eehhh ja de laatste ging om 12 uur..." :lol:
Iemand anders kwam ermee dat er een verkeerschaos was en dat de bios moeilijk te bereiken zou zijn (als we een beetje hadden nagedacht hadden we geweten dat dat alleen voor de snelweg gold en daar hadden ouders toch niet over gemoeten) dus toen zijn we richting een vriend gaan lopen. Na een uur lopen ofzo werden we eindelijk opgegaald.

Nooit mee onvoorbereid met de trein. :lol:
schraal is dat he xd
ergst was na HardBass 2010 volges mij, toen beweerde iemand dat als we er in den bosch uit gingen, we sneller thuis waren met de bus, want er zouden zeker bussen rijden (terwijl ik een reis gewoon geplant had via oss e.d.)
stapten we toch uit in den bosch
geen bussen -.-

uur moeten wachten op zn ouders -.- -.- -.-
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
Project 141 wrote:
The Indicator wrote:
Ravenwood wrote:eeeehhh ma youth, wha'gwan?

Jacob :P
Idd xd Herkenbaar

hahah ja, zo geweldig hoe hij en Real Badman praten xd
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Ons mam vond Prefix - Outrageous niet mooi :cry:
Donateur
last seen Sep 2014
kan niet meer traplopen... :cry: voel me et een mongooltje
Donateur
last seen Sep 2014
na niks voor mij, bestel zo'n rolstoel als timmy

dan kan ik hele tijd zeggen

TIMMEH TIMMEH TIMMEHHHHH
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2015
Project 141 wrote:
Chukkels wrote:Leren zeg je? Hmm, gezien het feit dat ik morgen tentamen recht heb is dat opzich wel een slim plan... Maar dat is slapen ook. :/
Prioriteiten stellen :list: Slapen, duhh
eerst slapen dus, aangezien je als je fit bent, veel beter informatie kunt onthouden :thumbsup:
G
roberttt wrote:na niks voor mij, bestel zo'n rolstoel als timmy

dan kan ik hele tijd zeggen

TIMMEH TIMMEH TIMMEHHHHH
doe dan deze:
View on YouTube
[Black Ops Brothers in US, Battle Machine Brothers in NL xd)
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2015
ik heb gruwelijke honger, ik fap al de hele morgen.. maar ik moet wachten op de familie, me zusje viert vndaag der fejadag voor de familie,
omdat ze wilde dat ik erbij was?! aangezien ik vorigeweek op het museumplein stond te bouncen met mijn strövels aan.. :clap:

maar ik heb wel gruwelijk eten in het vooruitzicht;
bolletjes, stokbrood, kruidenboter, saté, groentesoep, tomatensoep, zelfgemaakte kaasbroodjes/saucijzenbroodjes :drool: en nog veel meer
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2015
Image
Last edited by Ruubiie on 22 May 2011 13:43, edited 1 time in total.