Active topics in Off-Topic

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
p-stylez wrote:Gisteren was het weer fijn uitgaan.. not.
Why snot?
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Omdat het weer is zoals gewoonlijke eindigde met een grote vechtpartij en gevolg was dat wij geen kant meer op konden en werden opgewacht met pijpen, houte stokken, alles. Gelukkig heb je dan nog vrienden die je op zo'n moment wel goed kan gebruiken (L). Alleen ik moet me werk heel erg uit kijken wat ik doe, dus heb het maar rustig aan gedaan. Maar er zijn wel wat rake klappen gevallen.

Op een hardstyle feest nog nooit vechtpartijen meegemaakt, maar in de lokale kroegjes maak ik ze altijd mee..
Hardtraxx Crew
last seen 1 day ago
Hmm, altijd fijn idd. Waar was je geweest?
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Lokaal kroegje/bardancing.. walgelijkste was nog dat een maat van mij gewoon in zn vinger is gebeten, die had gewoon een hap uit zn vinger.. :huh:

Maar zometeen lekker plaatjes draaien bij axe, heb totaal geen zin om vandaag uit te gaan
G
p-stylez wrote:Omdat het weer is zoals gewoonlijke eindigde met een grote vechtpartij en gevolg was dat wij geen kant meer op konden en werden opgewacht met pijpen, houte stokken, alles. Gelukkig heb je dan nog vrienden die je op zo'n moment wel goed kan gebruiken (L). Alleen ik moet me werk heel erg uit kijken wat ik doe, dus heb het maar rustig aan gedaan. Maar er zijn wel wat rake klappen gevallen.

Op een hardstyle feest nog nooit vechtpartijen meegemaakt, maar in de lokale kroegjes maak ik ze altijd mee..
heeft mss enigzins te maken met het feit dat de entree voor een kroeg gratis is en voor een feest gem €50
C
de wereld vergaat, hij kan het NIET laten xd
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
KSwoosh wrote:
p-stylez wrote:Omdat het weer is zoals gewoonlijke eindigde met een grote vechtpartij en gevolg was dat wij geen kant meer op konden en werden opgewacht met pijpen, houte stokken, alles. Gelukkig heb je dan nog vrienden die je op zo'n moment wel goed kan gebruiken (L). Alleen ik moet me werk heel erg uit kijken wat ik doe, dus heb het maar rustig aan gedaan. Maar er zijn wel wat rake klappen gevallen.

heeft mss enigzins te maken met het feit dat de entree voor een kroeg gratis is en voor een feest gem €50
deels, als je door gaat denken daarmee kom je uit dat een feest exclusiever is dan een kroeg, en daarom minder vechtpartijen zijn.
G
Project 141 wrote:
Geregistreerde gebruikers: Bing [Bot], D-Teq, dave, djpatt
:oh:
heimwee? :P
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
Welke film moet ik vanavond kijken volgens jullie? Het zijn 3 heel verschillende films, maakt me niet zo uit wat voor soort film het wordt. Vraag me gewoon af wat de beste is om te kijken dus vraag ik jullie mening. ^^

Sherlock Holmes
Prince Of Persia
Kick-Ass
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
KSwoosh wrote:
Project 141 wrote:
Geregistreerde gebruikers: Bing [Bot], D-Teq, dave, djpatt
:oh:
heimwee? :P
Zolang ie maar niks post.
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 7 days ago
prince of persia! :)

ik heb effe mashupje gemaakt vanmiddag :D Mash up topic (page 19)
G
pecola-tje wrote:Welke film moet ik vanavond kijken volgens jullie? Het zijn 3 heel verschillende films, maakt me niet zo uit wat voor soort film het wordt. Vraag me gewoon af wat de beste is om te kijken dus vraag ik jullie mening. ^^

Sherlock Holmes
Prince Of Persia
Kick-Ass
KICK ASS
SOWIESO!!!
PoP is waardeloos en Sherlock is wel aardig
Kick Ass is erg vet :D
Nando wrote:Zolang ie maar niks post.
rico is er niet meer, dus sowieso geen gayposts "Ik hou van jou" etc meer :P
C
KSwoosh wrote:
Nando wrote:Zolang ie maar niks post.
rico is er niet meer, dus sowieso geen gayposts "Ik hou van jou" etc meer :P

Ik hou van jou :loving: :loving: (L) :$ :love:
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
p-stylez wrote:Lokaal kroegje/bardancing.. walgelijkste was nog dat een maat van mij gewoon in zn vinger is gebeten, die had gewoon een hap uit zn vinger.. :huh:

Maar zometeen lekker plaatjes draaien bij axe, heb totaal geen zin om vandaag uit te gaan
Was dit in Zoetermeer? Volgende keer moet je maar ff bellen dan.
G
robkuh1990 wrote:Ik hou van jou :loving: :loving: (L) :$ :love:
Eerst maar eens meeten op een feest, dan zien we wel weer verder xd
C
KSwoosh wrote:
WISH?
G
robkuh1990 wrote:
KSwoosh wrote:
WISH?
nopes :(
mijn volgende is Intents, daarna defqon en dan decibel :P
Hardtraxx Veteran
last seen May 2026
Intents heujjj :worship:
C
KSwoosh wrote:
robkuh1990 wrote:
KSwoosh wrote: Eerst maar eens meeten op een feest, dan zien we wel weer verder xd
WISH?
nopes :(
mijn volgende is Intents, daarna defqon en dan decibel :P
a
awh, doe dominator!
G
robkuh1990 wrote:awh, doe dominator!
dan ben ik net terug van vakantie, is maar de vraag of ik dan nog geld over heb xd en energie en zin
C
KSwoosh wrote:
robkuh1990 wrote:awh, doe dominator!
dan ben ik net terug van vakantie, is maar de vraag of ik dan nog geld over heb xd en energie en zin
nu kaartje kopen dan, zin maak je maar, energie snuif je maar en geld schooi je dan thuis maar
Hardtraxx Veteran
last seen May 2026
View on YouTube
voor dadelijk, fijn jullie gekend te hebben allemaal! :surrender:
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 7 days ago
er werdt net omgeroepen, de apocalyps heeft 2 uur vertraging opgelopen! dus we hebben nog wat langer xd
Hardtraxx Crew
last seen 1 day ago
Dj Skitzo wrote:er werdt net omgeroepen, de apocalyps heeft 2 uur vertraging opgelopen! dus we hebben nog wat langer xd
Pff altijd hetzelfde he, kut NS.
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
hahaha, die mafkees :lol: ik zit gewoon te wachten op mn dood. en die komt maar niet xd
wel vaag gevoel moet ik zeggen :thumbsup: weet ik eindelijk hoe het voelt, om een suicidaal patientje te zijn, die wacht op een ns trein!
no offence :x