Why snot?p-stylez wrote:Gisteren was het weer fijn uitgaan.. not.
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
Omdat het weer is zoals gewoonlijke eindigde met een grote vechtpartij en gevolg was dat wij geen kant meer op konden en werden opgewacht met pijpen, houte stokken, alles. Gelukkig heb je dan nog vrienden die je op zo'n moment wel goed kan gebruiken
. Alleen ik moet me werk heel erg uit kijken wat ik doe, dus heb het maar rustig aan gedaan. Maar er zijn wel wat rake klappen gevallen.
Op een hardstyle feest nog nooit vechtpartijen meegemaakt, maar in de lokale kroegjes maak ik ze altijd mee..
Op een hardstyle feest nog nooit vechtpartijen meegemaakt, maar in de lokale kroegjes maak ik ze altijd mee..
Hmm, altijd fijn idd. Waar was je geweest?
Lokaal kroegje/bardancing.. walgelijkste was nog dat een maat van mij gewoon in zn vinger is gebeten, die had gewoon een hap uit zn vinger.. 
Maar zometeen lekker plaatjes draaien bij axe, heb totaal geen zin om vandaag uit te gaan
Maar zometeen lekker plaatjes draaien bij axe, heb totaal geen zin om vandaag uit te gaan
-
G
heeft mss enigzins te maken met het feit dat de entree voor een kroeg gratis is en voor een feest gem €50p-stylez wrote:Omdat het weer is zoals gewoonlijke eindigde met een grote vechtpartij en gevolg was dat wij geen kant meer op konden en werden opgewacht met pijpen, houte stokken, alles. Gelukkig heb je dan nog vrienden die je op zo'n moment wel goed kan gebruiken. Alleen ik moet me werk heel erg uit kijken wat ik doe, dus heb het maar rustig aan gedaan. Maar er zijn wel wat rake klappen gevallen.
-
C
de wereld vergaat, hij kan het NIET laten 
deels, als je door gaat denken daarmee kom je uit dat een feest exclusiever is dan een kroeg, en daarom minder vechtpartijen zijn.KSwoosh wrote:heeft mss enigzins te maken met het feit dat de entree voor een kroeg gratis is en voor een feest gem €50p-stylez wrote:Omdat het weer is zoals gewoonlijke eindigde met een grote vechtpartij en gevolg was dat wij geen kant meer op konden en werden opgewacht met pijpen, houte stokken, alles. Gelukkig heb je dan nog vrienden die je op zo'n moment wel goed kan gebruiken. Alleen ik moet me werk heel erg uit kijken wat ik doe, dus heb het maar rustig aan gedaan. Maar er zijn wel wat rake klappen gevallen.
-
G
heimwee?Project 141 wrote:Geregistreerde gebruikers: Bing [Bot], D-Teq, dave, djpatt
Welke film moet ik vanavond kijken volgens jullie? Het zijn 3 heel verschillende films, maakt me niet zo uit wat voor soort film het wordt. Vraag me gewoon af wat de beste is om te kijken dus vraag ik jullie mening.
Sherlock Holmes
Prince Of Persia
Kick-Ass
Sherlock Holmes
Prince Of Persia
Kick-Ass
Zolang ie maar niks post.KSwoosh wrote:heimwee?Project 141 wrote:Geregistreerde gebruikers: Bing [Bot], D-Teq, dave, djpatt
-
G
KICK ASSpecola-tje wrote:Welke film moet ik vanavond kijken volgens jullie? Het zijn 3 heel verschillende films, maakt me niet zo uit wat voor soort film het wordt. Vraag me gewoon af wat de beste is om te kijken dus vraag ik jullie mening.![]()
Sherlock Holmes
Prince Of Persia
Kick-Ass
SOWIESO!!!
PoP is waardeloos en Sherlock is wel aardig
Kick Ass is erg vet
rico is er niet meer, dus sowieso geen gayposts "Ik hou van jou" etc meerNando wrote:Zolang ie maar niks post.
-
C
KSwoosh wrote:rico is er niet meer, dus sowieso geen gayposts "Ik hou van jou" etc meerNando wrote:Zolang ie maar niks post.
Ik hou van jou
Was dit in Zoetermeer? Volgende keer moet je maar ff bellen dan.p-stylez wrote:Lokaal kroegje/bardancing.. walgelijkste was nog dat een maat van mij gewoon in zn vinger is gebeten, die had gewoon een hap uit zn vinger..
-
G
Eerst maar eens meeten op een feest, dan zien we wel weer verderrobkuh1990 wrote:Ik hou van jou![]()
![]()
![]()
![]()
-
C
WISH?KSwoosh wrote:Eerst maar eens meeten op een feest, dan zien we wel weer verderrobkuh1990 wrote:Ik hou van jou![]()
![]()
![]()
![]()
-
G
nopesrobkuh1990 wrote:WISH?KSwoosh wrote:Eerst maar eens meeten op een feest, dan zien we wel weer verderrobkuh1990 wrote:Ik hou van jou![]()
![]()
![]()
![]()
mijn volgende is Intents, daarna defqon en dan decibel
-
C
aKSwoosh wrote:nopesrobkuh1990 wrote:WISH?KSwoosh wrote: Eerst maar eens meeten op een feest, dan zien we wel weer verder
mijn volgende is Intents, daarna defqon en dan decibel
awh, doe dominator!
-
G
dan ben ik net terug van vakantie, is maar de vraag of ik dan nog geld over hebrobkuh1990 wrote:awh, doe dominator!
-
C
nu kaartje kopen dan, zin maak je maar, energie snuif je maar en geld schooi je dan thuis maarKSwoosh wrote:dan ben ik net terug van vakantie, is maar de vraag of ik dan nog geld over hebrobkuh1990 wrote:awh, doe dominator!en energie en zin
er werdt net omgeroepen, de apocalyps heeft 2 uur vertraging opgelopen! dus we hebben nog wat langer 
Pff altijd hetzelfde he, kut NS.Dj Skitzo wrote:er werdt net omgeroepen, de apocalyps heeft 2 uur vertraging opgelopen! dus we hebben nog wat langer