platform?D-Ruz wrote:Een spel onder de 20 euro waarmee je uren speelplezier beleeft, gelieve geen shooter?
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Oja haha, voor de pcoostzaner wrote:platform?D-Ruz wrote:Een spel onder de 20 euro waarmee je uren speelplezier beleeft, gelieve geen shooter?
Games voor of minder dan 20 euD-Ruz wrote:Oja haha, voor de pcoostzaner wrote:platform?D-Ruz wrote:Een spel onder de 20 euro waarmee je uren speelplezier beleeft, gelieve geen shooter?
Jor-D wrote:MovingMadness wrote:morgen Cataclysm
Blij dat ik van die tijd af ben, WoW was echt niet goed voor m'n socializingJor-D wrote:MovingMadness wrote:morgen Cataclysm
Mijn sociale leven, school en werk lijdt er totaal niet onder. Ken je grenzenChukkels wrote:Blij dat ik van die tijd af ben, WoW was echt niet goed voor m'n socializingJor-D wrote:MovingMadness wrote:morgen CataclysmVanacht dus niet om 12 uur voor het Vliegende Paard staan
Tijd gespeeld, doen we maar niet meer.. Mijn studie vond het niet zo'n strak plan.Jor-D wrote:MovingMadness wrote:morgen Cataclysm
Tja, aan de andere kant heb ik wel veel nieuwe mensen leren kennen met het spel. Zelfs een Maltezer is naar Nederland gekomen en we zijn toen samen naar Sensation White geweest, samen met nog een paar uit de guild
En een paar van m'n beste vrienden heb ik ook ontmoet met het spel, dus het is inderdaad niet alleen maar slecht. En het levert geld op 

Dat vooralTijd gespeeld, doen we maar niet meer.. Mijn studie vond het niet zo'n strak plan.
-
A
WoW, niet mijn type spel. Vind MMNOOOREPEFRPG zowieso niet zoveel aan
-
S
WoW vind ik ook nogal een achterlijke spel.
Chukkels wrote:http://www.pp2g.tv/va3txYXM_.aspx
Geniale aflevering!
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
WoW is second life met elfjes en dwergjes, dat spreekt me dus niet echt aan.
-
G
zo, net eeeeeeeeeiiiiiiiiindelijk Singularity uitgespeeld.
wat een bagger einde zeg, niet normaal... geeneens een dikke eindbaas
verder wel gewoon egt een vet spel met leuke powers en wapens, een aanrader voor als je tijd over hebt
evil einde ftw:
View on YouTube
wat een bagger einde zeg, niet normaal... geeneens een dikke eindbaas
verder wel gewoon egt een vet spel met leuke powers en wapens, een aanrader voor als je tijd over hebt
evil einde ftw:
View on YouTube
-
M
Inderdaad, maar mensen associëren WoW vaak met 18 uur per dag achter je pc zitten, 200 kilo zijn en geen vrienden hebben.Jor-D wrote:Mijn sociale leven, school en werk lijdt er totaal niet onder. Ken je grenzen
Vanmiddag maar even na school halen
-
M
Blijkbaar heb je een andere game voor ogenSkedoedelefloeps wrote:WoW is second life met elfjes en dwergjes, dat spreekt me dus niet echt aan.
dit dusKhadber wrote:Tijd gespeeld, doen we maar niet meer.. Mijn studie vond het niet zo'n strak plan.Jor-D wrote:MovingMadness wrote:morgen Cataclysm
Battlefield: Bad Company 2 en Call of Duty: Black Ops besteld 
Heb ze beide, beide vet !Jolle wrote:Battlefield: Bad Company 2 en Call of Duty: Black Ops besteld
Damnit. Ben ook bezig met die game (vlakbij het einde volgens mij), maar nu ik weet dat het een kut einde is.... ach ja, speel nu toch vel Prototype. Vet spel is dat tochKSwoosh wrote:zo, net eeeeeeeeeiiiiiiiiindelijk Singularity uitgespeeld.
wat een bagger einde zeg, niet normaal... geeneens een dikke eindbaas![]()
![]()
evil einde ftw:
View on YouTube
Heb Bad Company 1 een paar keer uitgespeeld en 2 wel eens bij een vriend, en ik zag hem staan voor 20 euro toen ik Black Ops wilde bestellen dus heb ik die er maar bijgedaan. We kunnen wel een keer samen onlineTrainfreak wrote:Heb ze beide, beide vet !Jolle wrote:Battlefield: Bad Company 2 en Call of Duty: Black Ops besteld
Prototype is ook een zeer nice spelleke, valt snel in herhaling. Maar leuk verhaal, en goede actie. Lots of gore
.
En het is bekend gemaakt dat prototype 2 in de maak is
En het is bekend gemaakt dat prototype 2 in de maak is
-
A
Company Of Heroes gewoon