Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 445  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 21:42 

Hardtraxx Addict

stefaneke schreef:
Vik schreef:
Ik ga morgen Black Ops voor de pc halen. Zijn er wat mensen die in zijn voor wat schietpartijtjes tegen mij? :evil:

Jij kan nooit van mij winnen :P.

Tsssss 2 vingers in de neus jonge :P (btw pas lvl 33. Heb er niet zoveel tijd voor) :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 21:45 

Black Ops vind ik nu al niet meer leuk :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 22:32 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:

Dat was te verwachten -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 01:28 

Almighty schreef:

zeker door de floating apple bug ofnie?
die bederft egt het hele spel.
toen ik dat zag...
gelijk mijn download stop gezet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 02:14 

Ja, wtf! Hij zweefde gewoon :s
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2010 00:39 

Ja dit ging echt te ver.. :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 00:56 

Hardtraxx Addict

add me op steam. User = cold_rockin

Ja, naar de track van The Prophet & Wildstylez.

Ben ook nog maar 37 maar ik own wel met m'n mooie ak74u rapid fire.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 00:59 

Hardtraxxer

Net Gran Turismo 5 gekregen, nu aan het installeren, maar tering, wat duurt dat lang zeg! :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 01:40 

Hardtraxx Veteran

******! Ik kan er niet meer tegen! 5de keer dat Ik een stukje in halo reach over moet doen. :mad: :/ >.< :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 14:50 

Hardtraxx Veteran

Walktroughs :whistle: maar als je het gehaald heb en je doet het dan nog een keer is het opeens heel makkelijk. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 15:03 

Hardtraxx Elite

Jorann schreef:
Net Gran Turismo 5 gekregen, nu aan het installeren, maar tering, wat duurt dat lang zeg! :sleep:

met of zonder stuurtje? console of pc? Ik wil hem misschien ook nog een keer gaan halen (PS3)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 17:35 

Hardtraxx Veteran

Kepro schreef:
Walktroughs :whistle: maar als je het gehaald heb en je doet het dan nog een keer is het opeens heel makkelijk. :P

Ik speel in me eentje op Heroic (hard) en er komen 2 sterke aliens (elites) naar je toe en dan nog is 2 elites op een ghost (voertuig) en op een bunker staat een General Elite die een plasma launcher (alien bazooka) heeft. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 18:04 

Stokbrood schreef:
stefaneke schreef:
Vik schreef:
Ik ga morgen Black Ops voor de pc halen. Zijn er wat mensen die in zijn voor wat schietpartijtjes tegen mij? :evil:

Jij kan nooit van mij winnen :P.

Tsssss 2 vingers in de neus jonge :P (btw pas lvl 33. Heb er niet zoveel tijd voor) :(

Whaha, ik was vroeger hardcore gamer. Vroeger tot 1 uur BF1942 spelen (dat was laat toen) Battlefield Vietnam / 2. yeayea, ik heb wat shooters afgespeeld :P. Betekent niet dat ik niet te verslaan ben ofc. Tegenwoordig ben ik zo uitgekeken op zo'n spel. En met dat uitgaansgehaalt van mij tegenwoordig ga ik m'n geld niet verneuken aan zo'n spel. Volgend spel wat aangeschaft zal worden is Total War: Shogun 2 :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 20:51 

Hardtraxxer

oostzaner schreef:
******! Ik kan er niet meer tegen! 5de keer dat Ik een stukje in halo reach over moet doen. :mad: :/ >.< :bomb:

op legendary neem ik aan ?. Ik moet hem ook uitspelen op legendary heb er alleen geen zin / tijd voor om dat nog een keer te doen.

zijn er hier ook mensen die bordspellen ed spelen?. Kolonisten , dominion munchkin?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 23:36 

Hardtraxx Addict

oostzaner schreef:
Kepro schreef:

Ik speel in me eentje op Heroic (hard) en er komen 2 sterke aliens (elites) naar je toe en dan nog is 2 elites op een ghost (voertuig) en op een bunker staat een General Elite die een plasma launcher (alien bazooka) heeft. :/

Wacht maar tot je legendary speelt :P Vond t persoonlijk niet zo heel moeilijk eigenlijk :innocent: Odst was moeilijker op legendary vond ik. Enige wat kut is zijn elites :P maar ja das gwn een kwestie van alleen maar headshots maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 23:37 

Hardtraxx Addict

stefaneke schreef:
Volgend spel wat aangeschaft zal worden is Total War: Shogun 2 :yay:

No way is die er :O Waarom weet ik dat niet.... >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 23:46 

Komt niet echt iets bijzonders uit deze tijd, of heb ik het nou mis
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 23:54 

Hardtraxx Veteran

idd. het is stil rond deze kerst. -.- de veel belovende games zijn al uit. cod, wow, nfs, pes, fable 3, fallout, final fantasy, DJH 2, sims 3, star wars, GoW en Donkey K
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 23:57 

Hardtraxx Addict

oostzaner schreef:
idd. het is stil rond deze kerst. -.- de veel belovende games zijn al uit. cod, wow, nfs, pes, fable 3, fallout, final fantasy, DJH 2, sims 3, star wars, GoW en Donkey K

halo reach :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 23:58 

Hardtraxx Veteran

die was allang uit. ;) ik heb nu gewoon ff de PU van deze maand erbij gepakt. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 00:20 

Hardtraxx Addict

oostzaner schreef:
die was allang uit. ;) ik heb nu gewoon ff de PU van deze maand erbij gepakt. ;)

Ja ok, maar voor mij toch wel de enige game aan t einde van dit jaar waar ik op zat te wachten :) En nu dus shogun total war ook :P Maar ja die verwacht ik niet meer dit jaar. Tering t lijken net labels die game studios :P aankondigen en mensen een eeuwigheid laten wachten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 12:21 

Artiest

Zaterdag AC brotherhood binnen gehaald, vette sfeer erin! Mooie muziek die het mysterieuze ondersteund en t speelt lekker. ik ben nog niet zo ver met het spel, dus ik laat de review nog even voor wat het is.
Multiplayer nog niet gespeeld, maar ga ik zeker nog even doen want dat lijkt me echt heel tof!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 14:45 

morgen Cataclysm :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 15:26 

Hardtraxxer

RobertV schreef:
Jorann schreef:

met of zonder stuurtje? console of pc? Ik wil hem misschien ook nog een keer gaan halen (PS3)

Zonder stuur :)
En tis een exclusieve titel voor de PS3 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 15:59 

Hardtraxx Elite

Een spel onder de 20 euro waarmee je uren speelplezier beleeft, gelieve geen shooter?
Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 445  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic