Tsssss 2 vingers in de neus jongestefaneke wrote:Jij kan nooit van mij winnenVik wrote:Ik ga morgen Black Ops voor de pc halen. Zijn er wat mensen die in zijn voor wat schietpartijtjes tegen mij?.
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
A
Black Ops vind ik nu al niet meer leuk 
Dat was te verwachtenAlmighty wrote:Black Ops vind ik nu al niet meer leuk
-
G
zeker door de floating apple bug ofnie?Almighty wrote:Black Ops vind ik nu al niet meer leuk
die bederft egt het hele spel.
toen ik dat zag...
gelijk mijn download stop gezet.
-
A
Ja, wtf! Hij zweefde gewoon :s
-
M
Ja dit ging echt te ver.. 
add me op steam. User = cold_rockin
Ja, naar de track van The Prophet & Wildstylez.
Ben ook nog maar 37 maar ik own wel met m'n mooie ak74u rapid fire.
Ja, naar de track van The Prophet & Wildstylez.
Ben ook nog maar 37 maar ik own wel met m'n mooie ak74u rapid fire.
Net Gran Turismo 5 gekregen, nu aan het installeren, maar tering, wat duurt dat lang zeg! 
******! Ik kan er niet meer tegen! 5de keer dat Ik een stukje in halo reach over moet doen.

Walktroughs
maar als je het gehaald heb en je doet het dan nog een keer is het opeens heel makkelijk. 
met of zonder stuurtje? console of pc? Ik wil hem misschien ook nog een keer gaan halen (PS3)Jorann wrote:Net Gran Turismo 5 gekregen, nu aan het installeren, maar tering, wat duurt dat lang zeg!
Ik speel in me eentje op Heroic (hard) en er komen 2 sterke aliens (elites) naar je toe en dan nog is 2 elites op een ghost (voertuig) en op een bunker staat een General Elite die een plasma launcher (alien bazooka) heeft.Kepro wrote:Walktroughsmaar als je het gehaald heb en je doet het dan nog een keer is het opeens heel makkelijk.
-
S
Whaha, ik was vroeger hardcore gamer. Vroeger tot 1 uur BF1942 spelen (dat was laat toen) Battlefield Vietnam / 2. yeayea, ik heb wat shooters afgespeeldStokbrood wrote:Tsssss 2 vingers in de neus jongestefaneke wrote:Jij kan nooit van mij winnenVik wrote:Ik ga morgen Black Ops voor de pc halen. Zijn er wat mensen die in zijn voor wat schietpartijtjes tegen mij?.
(btw pas lvl 33. Heb er niet zoveel tijd voor)
op legendary neem ik aan ?. Ik moet hem ook uitspelen op legendary heb er alleen geen zin / tijd voor om dat nog een keer te doen.oostzaner wrote:******! Ik kan er niet meer tegen! 5de keer dat Ik een stukje in halo reach over moet doen.![]()
![]()
![]()
zijn er hier ook mensen die bordspellen ed spelen?. Kolonisten , dominion munchkin?
Wacht maar tot je legendary speeltoostzaner wrote:Ik speel in me eentje op Heroic (hard) en er komen 2 sterke aliens (elites) naar je toe en dan nog is 2 elites op een ghost (voertuig) en op een bunker staat een General Elite die een plasma launcher (alien bazooka) heeft.Kepro wrote:Walktroughsmaar als je het gehaald heb en je doet het dan nog een keer is het opeens heel makkelijk.
No way is die er :O Waarom weet ik dat niet....stefaneke wrote:Volgend spel wat aangeschaft zal worden is Total War: Shogun 2
-
A
Komt niet echt iets bijzonders uit deze tijd, of heb ik het nou mis
idd. het is stil rond deze kerst.
de veel belovende games zijn al uit. cod, wow, nfs, pes, fable 3, fallout, final fantasy, DJH 2, sims 3, star wars, GoW en Donkey K
halo reachoostzaner wrote:idd. het is stil rond deze kerst.de veel belovende games zijn al uit. cod, wow, nfs, pes, fable 3, fallout, final fantasy, DJH 2, sims 3, star wars, GoW en Donkey K
die was allang uit.
ik heb nu gewoon ff de PU van deze maand erbij gepakt. 
Ja ok, maar voor mij toch wel de enige game aan t einde van dit jaar waar ik op zat te wachtenoostzaner wrote:die was allang uit.ik heb nu gewoon ff de PU van deze maand erbij gepakt.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Zaterdag AC brotherhood binnen gehaald, vette sfeer erin! Mooie muziek die het mysterieuze ondersteund en t speelt lekker. ik ben nog niet zo ver met het spel, dus ik laat de review nog even voor wat het is.
Multiplayer nog niet gespeeld, maar ga ik zeker nog even doen want dat lijkt me echt heel tof!
Multiplayer nog niet gespeeld, maar ga ik zeker nog even doen want dat lijkt me echt heel tof!
-
M
morgen Cataclysm 
Zonder stuurRobertV wrote:met of zonder stuurtje? console of pc? Ik wil hem misschien ook nog een keer gaan halen (PS3)Jorann wrote:Net Gran Turismo 5 gekregen, nu aan het installeren, maar tering, wat duurt dat lang zeg!
En tis een exclusieve titel voor de PS3