Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 445  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 00:01 

Hardtraxxer

Hoeksemad schreef:
Prototype is ook een zeer nice spelleke, valt snel in herhaling. Maar leuk verhaal, en goede actie. Lots of gore :drool: .
En het is bekend gemaakt dat prototype 2 in de maak is :worship:

wordt geteased he;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 00:08 

twilightforce schreef:
Hoeksemad schreef:
Prototype is ook een zeer nice spelleke, valt snel in herhaling. Maar leuk verhaal, en goede actie. Lots of gore :drool: .

wordt geteased he;)

sweet!
nog meer carnage!!!!!1
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 00:14 

KSwoosh schreef:
zo, net eeeeeeeeeiiiiiiiiindelijk Singularity uitgespeeld.
wat een bagger einde zeg, niet normaal... geeneens een dikke eindbaas :cry: :cry:
verder wel gewoon egt een vet spel met leuke powers en wapens, een aanrader voor als je tijd over hebt :P

evil einde ftw:

Ik heb alle eindes gedaan, was eigk best een kut einde ja maar wel een vet en eng spel :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 00:42 

stefaneke schreef:
Ik heb alle eindes gedaan, was eigk best een kut einde ja maar wel een vet en eng spel :P.

eng? lol, dat vond ik et niet echt :P
wel vet :P
een dikke eindbaas ontbrak imo wel egt heel erg :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 02:02 

Hardtraxx Elite

twilightforce schreef:
Hoeksemad schreef:

wordt geteased he;)

Ook al is het een tease, het maakt wel duidelijk dat het om prototype gaat. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 18:56 

Hardtraxx Veteran

Ik liep vanmiddag het klaslokaal van de eerste klassers binnen en die waren allemaal SoF 2 aan het spelen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 21:36 

Hardtraxxer

@ Prototype:
http://www.murderyourmaker.com/
Dit lijkt Prototype 2, maar officieel moet hij nog aangekondigt worden;)

Natuurlijk hoop ik ook op een deel 2, maar ben nu lekker met deeltje 1 aan het klooien :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 15:03 

Hardtraxx Veteran

The no-lifer die binnen 2 dagen lv 85 was xd

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 15:09 

Hardtraxxer

Hehe valt reuze mee hoor hoeveel werk dat is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 15:13 

Hardtraxx Veteran

Maar die gast is altijd fucking snel, was in WotLK ook al binnen 3 dagen 80, terwijl dat voor een normaal iemand minstens een week duurt :P Maar goed, had nog nooit gezien hoe die gast er in het echt uitzag, nu dus wel xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 15:15 

Hardtraxxer

Toch jammer dat youtube (of waar dat filmpje ook vandaan komt) geblocked is hier :P
Maarja, blijft een vet spel. Player vs player dan he. Raiden is niks aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 15:33 

Hardtraxx Veteran

Ik vond PvP juist niks aan, was te veel class based en meestal ook nog luck-based. Raiden daarentegen vond ik juist geniaal, met als toppunt Sunwell. Dagen lang discusseren met je guild om een nieuwe boss neer te krijgen en dan 5 uur per avond oefenen. En als het dan uiteindelijk is gelukt, dan heb je me toch een goed gevoel. Bijna het X gevoel haha. Maar goed, vanaf Sunwell is het allemaal naar beneden gegaan en werd het allemaal veel te easy gemaakt. Vanaf Sunwell is het raiden alleen maar minder geworden in WotLK met Ulduar als dieptepunt, op een aantal bosses na. Ja, ok Naxxramas was ook een schijtinstance vergeleken met de 60-versie, maar goed dat was een 'inkomertje'. Maar ben blij dat ik gestopt ben, want zoals ik hoorde was Icecrown ook weer 10x niks.

Nee, Blizzard heeft het spel te easy-playing gemaakt voor het enige leuke dat er was: raiden. De uitdaging is weg en dat is ook de reden dat ik er geen zin meer in had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 16:28 

Hardtraxxer

Ja je hebt met sommige classes in 2s 3s en 5s wel de overhand inderdaad, maar zolang je niet in de top zit van je server komt het toch echt uit op de skills van degene die erachter zit :P
Der schijnen er nu ook rated battlegrounds te zijn, waar ik heel erg benieuwd naar ben :P Zo gaaf als je een team hebt die helemaal op de battleground in gaat en niet loopt rond te kutten.

Hehe ik kan me dat gevoel wel voorstellen als het uiteindelijk lukt :P Had ik ook toen ik eindelijk eens een keer 1800 rating haalde in arena :P

En ja zonder dat je weet wat je moet doen kom je niet uit Sunwell, ook niet als lvl 80. Naxx en Icecrown daarentegen zijn veel simpeler voor de niet raidende-gasten zoals ik. Dus kan me voorstellen dat de uitdaging weg is.
En de reden dat ik pve zo ruk vind is dat ik echt niet tegen dat whipen kan :P Zo demotiverend is dat. Ben je dik een half uur bezig met zo een boss, ga je neer. 1 keer is nogwel te overzien, maar meerdere keren is ruk.
Maar heb nooit serieus raids gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 00:55 

Cataclysm is gelukkig een stuk moeilijker vergeleken met WOTLK, wat ik van anderen heb gehoord.
Ben bijna 85 nog 1 bar hehe :P HC's zijn niet meer Tank & Spank nu je moet eindelijk een keer beetje moeite doen.. laat staan raids. en gear krijgen is stuk lastiger, ben ook erg benieuwd naar rated bg's ja :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 13:59 

Hardtraxx Addict

Mass Effect 3 eindelijk aangekondigd! :yay:

Kan nu al niet meer wachten :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 15:29 

Hardtraxxer

Mas Effect 3 & (nog veel leuker) The Elder Scroll V: Skyrim :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 15:44 

Hardtraxx Elite

http://www.gametrailers.com/video/vga-1 ... d-3/708329

uncharted 3 :drool:
ben toch wel jaloers op ps3 bezitters nu
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 19:13 

Hardtraxx Veteran

Rickie schreef:
http://www.gametrailers.com/video/vga-10-uncharted-3/708329

dude je broertje heeft een gs3 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 21:10 

Hardtraxx Veteran

Denk niet dat dit jullie type game is, maar het filmpje ziet er ziek mooi uit vind ik!
Ben benieuwd hoe de gameplay zelf er uit ziet!
http://www.gametrailers.com/video/vga-10-batman-arkham/708342
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 21:13 

Rickie schreef:
http://www.gametrailers.com/video/vga-10-uncharted-3/708329

jammer dat trailers altijd mooier zijn als de games zelf :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 21:16 

Hardtraxx Veteran

Poepislekker schreef:
Denk niet dat dit jullie type game is, maar het filmpje ziet er ziek mooi uit vind ik!

What the fuck, ik dacht echt dat ik naar een film aan het kijken was :oh:
Echt een sick filmpje :thumbsup:
Nevertheless denk ik toch dat ik deze niet ga halen
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 21:22 

Hardtraxx Elite

Eindelijk Mass Effect 3! Dit was natuurlijk al te verwachten na de teaser die Bioware had vrijgegeven van 3 sec, en natuurlijk mijn verwachten dat aarde aangevallen zou worden zijn uit gekomen! :D
Ik hoop dat er serieus zeer grote plotwendingen komen met betrekking tot grote keuzes die je hebt gemaakt. Wrex dood/levend (Grogan army at your side), Rachni Queen, DLC Shadow Broker met een legioen, Legion geholpen met geth overspoelen naar de goede kant! Maar natuurlijk kan het ook allemaal tegen je gaan werken!
Shit! Dit wordt weer ME2 voor de 5de keer uitspelen! :thumbsup:

En natuurlijk zullen er wel weer vocal samples uit ME3 worden gehaalt door Geck-o :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 21:23 

Daveytl schreef:
What the fuck, ik dacht echt dat ik naar een film aan het kijken was :oh:

tis ook niet de echte game :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 21:48 

Hardtraxx Elite

Poepislekker schreef:

hoezo zou het niet ons type game zijn? :P Batman FTW!

filmpje ziet er echt verdomd goed uit :drool: als de graphics ook maar een beetje hiervan in de buurt komen ben ik al blij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 15:08 

Hardtraxxer

Poepislekker schreef:

Eigenlijk wel. Kijk ook enorm uit naar deze game (Hoewel Deus ex en TES V: Skyrim nu op eenzame hoogtes staan op mijn veranglijstje), maar deze haal ik wel. Batman: AA was een pareltje met diverse gameplayelementen en één van de beste (zeker dé grappigste) bad guys ooit :worship:
Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 445  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic