haha misschien toch maar eens aanschaffen dus 
Het is zeker aan te radendjpatt wrote:haha misschien toch maar eens aanschaffen dus
Het is zeker aan te radendjpatt wrote:haha misschien toch maar eens aanschaffen dus
kost toch maar een tientje ?Teknizion wrote:Het is zeker aan te radendjpatt wrote:haha misschien toch maar eens aanschaffen dusMisschien eerst wat filmpjes kijken op internet?
Jup.djpatt wrote:kost toch maar een tientje ?Teknizion wrote:Het is zeker aan te radendjpatt wrote:haha misschien toch maar eens aanschaffen dusMisschien eerst wat filmpjes kijken op internet?

te slecht gewoonAlmighty wrote:kwttgkwuthweuigheiu efefwe werwef f f ffwhfefhwehfwioh fewehrfuijherlvhehliuryvow woriuwepouriw ihewro werh ierwhwe hriewh uhr eihuerh
Wel gedaan. Als ik me echt verveel, misschien weer eens downloadenp-stylez wrote:Zijn er huier nog die Trackmania spelen?
Xai ookp-stylez wrote:Zijn er huier nog die Trackmania spelen?
Af en toe nog wel eens, maar sinds black ops stukken minderp-stylez wrote:Zijn er huier nog die Trackmania spelen?
Die kerel van WOWoostzaner wrote:what's up?
zo wat is dat lang terug dat ik dat heb gespeelt, wel leuk tijden trouwens met groepje toernooitjes houden:Pp-stylez wrote:Zijn er huier nog die Trackmania spelen?
Nieuwe maps?Rickie wrote:ga jij nou maar ff bioshock spelen!![]()
die nieuwe zombie maps van black ops zijn trouwens wel heeel vet, vooral 'five' , met die vage professor
?Stokbrood wrote:Nieuwe maps?Rickie wrote:ga jij nou maar ff bioshock spelen!![]()
die nieuwe zombie maps van black ops zijn trouwens wel heeel vet, vooral 'five' , met die vage professor
normaal als dat er op kwam was het weer weg als ik mijn ps3 opnieuw opstarte maar nu is dat al 3dagen zo"the cod black ops server is not availeble at this time. please try again later or visit http://www.callofduty... for updates"
Jij kan nooit van mij winnenVik wrote:Ik ga morgen Black Ops voor de pc halen. Zijn er wat mensen die in zijn voor wat schietpartijtjes tegen mij?