Als ik inschakel op de livestream, zie ik toch de score..ErikZ wrote:Op de site kan je uitschakelen dat je de uitslagen zietLyst wrote:Ik bedoel als je op een willekeurig moment thuiskomt en je wilt de eerstvolgende game zien, zonder dat je inschakelt en ergens midden in een game valt. Die wil ik dan via een VOD weer terugkijken en het is een beetje zonde als je weet hoe het afloopt. Het is trouwens 4 uur, geen half 4, weet niet hoe ik daar bij kom.Dit kon al tijdens de competitie wat heel fijn was bij finales of spannende wedstrijden
Dit staat er bij de VOD's:
VODs will be available here when matches start October 1. You can bookmark this page to stay spoiler-free throughout the World Championship.
Dus alleen als je bij Standings zou gaan kijken weten wie er gewonnen/verloren heeft
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ah zo, nee dat is niet mogelijk. Live is nou eenmaal Live
Waar kan dat wel dan qua stream of wedstrijd?
Waar kan dat wel dan qua stream of wedstrijd?
Met normale sporten heb je vaste starttijden, maar omdat je bij games niet weet hoe lang t duurt..
Was erg onder de indruk van Fnatic, EDG en KOO 
@Henk-Jan ja, die ken ik.
Over EDG en KOO kun je niet al teveel zeggen, omdat ze tegen de wildcard teams speelden. FNC daarentegen maakte indruk tegen een goed team. Maar kom op, Fnatic speelt al het hele seizoen dezelfde 4-1-0 early game met de lane swap. En nog laat IG dat gewoon gebeuren.
Erger nog vond ik AHQ dat 0 waveclear had tegen een siege comp van Cloud 9.
Over EDG en KOO kun je niet al teveel zeggen, omdat ze tegen de wildcard teams speelden. FNC daarentegen maakte indruk tegen een goed team. Maar kom op, Fnatic speelt al het hele seizoen dezelfde 4-1-0 early game met de lane swap. En nog laat IG dat gewoon gebeuren.
Ben C9 vs AHQ nu aan het kijken dus kom daar zo op terug 
Bedoel ben hard aan het werk..
Bedoel ben hard aan het werk..
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
Soaz 
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 7 days ago
[SPOILERS]
Origen tegen LGD, holy fuck
Hopelijk doet Fnatic het morgen een beetje goed tegen AHQ. Dat ze sterk zijn wist ik maar dat ze IG zo snel neer zouden halen gisteren had ik niet verwacht, in ieder geval niet via een surrender.
H2K valt me tegen, paar grove fouten gemaakt vandaag tegen EDG, gisteren wel goede early tegen SKT maar daar bleef het ook bij. FW tegen Koo Tigers was ook heel interessant om te zien, gaat toch om die twee mbt wie er uit groep A komt (CLG zal sowieso wel door gaan). Verder weinig interessante wedstrijden vandaag. SKT tegen Bangkok Titan was zoals verwacht een stomp, CLG tegen paiN Gaming op dit moment ook. KT tegen TSM niet gekeken want had toen tentamen
En level 1 teamfights
Origen tegen LGD, holy fuck
Hopelijk doet Fnatic het morgen een beetje goed tegen AHQ. Dat ze sterk zijn wist ik maar dat ze IG zo snel neer zouden halen gisteren had ik niet verwacht, in ieder geval niet via een surrender.
H2K valt me tegen, paar grove fouten gemaakt vandaag tegen EDG, gisteren wel goede early tegen SKT maar daar bleef het ook bij. FW tegen Koo Tigers was ook heel interessant om te zien, gaat toch om die twee mbt wie er uit groep A komt (CLG zal sowieso wel door gaan). Verder weinig interessante wedstrijden vandaag. SKT tegen Bangkok Titan was zoals verwacht een stomp, CLG tegen paiN Gaming op dit moment ook. KT tegen TSM niet gekeken want had toen tentamen
En level 1 teamfights
Hele indrukwekkende pot van CLG en dan imo vooral ban Aphromoo met Braum, elke teamfight stond ie weer perfect en kon daardoor Doublelift zijn gang laten gaan!!
So far echt veel leukere potten dan vorig jaar, Azië domineerden toen en nu gaat het leuk gelijk op
kan morgen de hele dag kijken tot XQ Holland en zondag perfect uitbrak materiaal 
So far echt veel leukere potten dan vorig jaar, Azië domineerden toen en nu gaat het leuk gelijk op
Echt, wat fucking baas dat de western teams het dit keer ook zo goed doen in de groepsfase. Heerlijke potjes om naar te kijken, C9 nu ook weerErikZ wrote: So far echt veel leukere potten dan vorig jaar, Azië domineerden toen en nu gaat het leuk gelijk opkan morgen de hele dag kijken tot XQ Holland en zondag perfect uitbrak materiaal
Krijg na het zien van de eerste trailer toch wel weer erg veel zin in de nieuwe FarCry
Toffe setting en lekker beetje jagen.
View on YouTube
Hopen dat Ubisoft, geen half spel aflevert en de bugs dit keer een beetje kan beperken.
View on YouTube
Hopen dat Ubisoft, geen half spel aflevert en de bugs dit keer een beetje kan beperken.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 8 days ago
En gelijk gaan mensen weer klagen dat het geen Far Cry game is. Maar wanneer het met wapens was, dan was het weer een slap aftreksel van de vorige Far Cry's. Zoals het bij elke game gaat, stel zeikstralenOxbow wrote:Krijg na het zien van de eerste trailer toch wel weer erg veel zin in de nieuwe FarCry![]()
View on YouTube
dat hou je helaas altijd, ik ben benieuwd naar de game zelf want het idee lijkt mij erg vet
+1 voor originaliteit.
Komt wel erg vroeg na Far Cry 4, maar het is zo te zien anders genoeg dan FC4 dat dat niet zo erg is.
Komt wel erg vroeg na Far Cry 4, maar het is zo te zien anders genoeg dan FC4 dat dat niet zo erg is.
Is het nou een stand alone zoals Blood Dragon of een volledige game?
Kijk echt uit vandaag naar KOO vs CLG
Verwacht beide ook wel door naar de volgende ronde
Kijk echt uit vandaag naar KOO vs CLG
Kon wel eens een leuk potje worden!ErikZ wrote:Is het nou een stand alone zoals Blood Dragon of een volledige game?
Kijk echt uit vandaag naar KOO vs CLG![]()
Wow dat was een bloedbad
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler
CLG had werkelijk geen schijn van kans, out played op elke manier
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 16 hours ago
CLG 
Soort exotic weapon bounty, fusion rifle, moet je op earth moon en mars warsat defenden,
ben nu al meer als uur bezig om uberhaupt een warsat te vinden op mars... telkens public event eliminate enemy..
ben nu al meer als uur bezig om uberhaupt een warsat te vinden op mars... telkens public event eliminate enemy..
Groep A bijna goed, ik had 1 KOO, 2 FW, 3 CLG 4 PAIN.
Daar waar je land op mars aan de linker kant is er vaak 1provehito wrote:Soort exotic weapon bounty, fusion rifle, moet je op earth moon en mars warsat defenden,
ik ben nu zwaar aan het kutten met die strikes en bladedancer/golden gun objectives...provehito wrote:Soort exotic weapon bounty, fusion rifle, moet je op earth moon en mars warsat defenden,
ik had die destiny public event timer erbij, en gewoon die plaatsen telkens afgegaan, maar die zegt niet specifiek welke event er komt. Morgen weer een dag om het te proberenErikZ wrote:Daar waar je land op mars aan de linker kant is er vaak 1provehito wrote:Soort exotic weapon bounty, fusion rifle, moet je op earth moon en mars warsat defenden,
Ik heb sowieso golden gun nog bijna niets van gedaan, en bladedancer moet ik nu majors killen met die super.. geen zin inAniThing wrote:ik ben nu zwaar aan het kutten met die strikes en bladedancer/golden gun objectives...provehito wrote:Soort exotic weapon bounty, fusion rifle, moet je op earth moon en mars warsat defenden,