Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 296, 297, 298, 299, 300, 301, 302 ... 450  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 16:52 

Aan het typen...

ErikZ schreef:
Lyst schreef:
Ik bedoel als je op een willekeurig moment thuiskomt en je wilt de eerstvolgende game zien, zonder dat je inschakelt en ergens midden in een game valt. Die wil ik dan via een VOD weer terugkijken en het is een beetje zonde als je weet hoe het afloopt. Het is trouwens 4 uur, geen half 4, weet niet hoe ik daar bij kom.

Op de site kan je uitschakelen dat je de uitslagen ziet :thumbup: Dit kon al tijdens de competitie wat heel fijn was bij finales of spannende wedstrijden

Dit staat er bij de VOD's:
VODs will be available here when matches start October 1. You can bookmark this page to stay spoiler-free throughout the World Championship.

Dus alleen als je bij Standings zou gaan kijken weten wie er gewonnen/verloren heeft

Als ik inschakel op de livestream, zie ik toch de score.. xd Ik wil inschakelen bij de pick/ban van de eerstvolgende game. Niet ergens halverwege.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 17:03 

Hardtraxx Veteran

Ah zo, nee dat is niet mogelijk. Live is nou eenmaal Live

Waar kan dat wel dan qua stream of wedstrijd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 17:30 

Aan het typen...

Met normale sporten heb je vaste starttijden, maar omdat je bij games niet weet hoe lang t duurt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 17:40 

Hardtraxx Veteran

@lyst
https://www.reddit.com/r/LoLeventVoDs/c ... ship_2015/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 09:32 

Hardtraxx Veteran

Was erg onder de indruk van Fnatic, EDG en KOO :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 10:15 

Aan het typen...

@Henk-Jan ja, die ken ik.

Over EDG en KOO kun je niet al teveel zeggen, omdat ze tegen de wildcard teams speelden. FNC daarentegen maakte indruk tegen een goed team. Maar kom op, Fnatic speelt al het hele seizoen dezelfde 4-1-0 early game met de lane swap. En nog laat IG dat gewoon gebeuren. >.< Erger nog vond ik AHQ dat 0 waveclear had tegen een siege comp van Cloud 9.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 10:53 

Hardtraxx Veteran

Ben C9 vs AHQ nu aan het kijken dus kom daar zo op terug ;)

Bedoel ben hard aan het werk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 18:35 

Hardtraxx Veteran

Soaz :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 20:19 

Hardtraxx Veteran

Zoooo dan Origen :D Super hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 22:28 

Hardtraxx Addict

[SPOILERS]

Origen tegen LGD, holy fuck :worship:

Hopelijk doet Fnatic het morgen een beetje goed tegen AHQ. Dat ze sterk zijn wist ik maar dat ze IG zo snel neer zouden halen gisteren had ik niet verwacht, in ieder geval niet via een surrender.
H2K valt me tegen, paar grove fouten gemaakt vandaag tegen EDG, gisteren wel goede early tegen SKT maar daar bleef het ook bij. FW tegen Koo Tigers was ook heel interessant om te zien, gaat toch om die twee mbt wie er uit groep A komt (CLG zal sowieso wel door gaan). Verder weinig interessante wedstrijden vandaag. SKT tegen Bangkok Titan was zoals verwacht een stomp, CLG tegen paiN Gaming op dit moment ook. KT tegen TSM niet gekeken want had toen tentamen :(

En level 1 teamfights :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 22:36 

Hardtraxx Veteran

Hele indrukwekkende pot van CLG en dan imo vooral ban Aphromoo met Braum, elke teamfight stond ie weer perfect en kon daardoor Doublelift zijn gang laten gaan!!

So far echt veel leukere potten dan vorig jaar, Aziƫ domineerden toen en nu gaat het leuk gelijk op :) kan morgen de hele dag kijken tot XQ Holland en zondag perfect uitbrak materiaal :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2015 19:28 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
So far echt veel leukere potten dan vorig jaar, Aziƫ domineerden toen en nu gaat het leuk gelijk op :) kan morgen de hele dag kijken tot XQ Holland en zondag perfect uitbrak materiaal :)

Echt, wat fucking baas dat de western teams het dit keer ook zo goed doen in de groepsfase. Heerlijke potjes om naar te kijken, C9 nu ook weer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 20:43 

Hardtraxx Veteran

Krijg na het zien van de eerste trailer toch wel weer erg veel zin in de nieuwe FarCry :D
Toffe setting en lekker beetje jagen.

Hopen dat Ubisoft, geen half spel aflevert en de bugs dit keer een beetje kan beperken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2015 11:26 

Hardtraxx Veteran

Oxbow schreef:
Krijg na het zien van de eerste trailer toch wel weer erg veel zin in de nieuwe FarCry :D
Toffe setting en lekker beetje jagen.

Hopen dat Ubisoft, geen half spel aflevert en de bugs dit keer een beetje kan beperken.

En gelijk gaan mensen weer klagen dat het geen Far Cry game is. Maar wanneer het met wapens was, dan was het weer een slap aftreksel van de vorige Far Cry's. Zoals het bij elke game gaat, stel zeikstralen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2015 13:16 

dat hou je helaas altijd, ik ben benieuwd naar de game zelf want het idee lijkt mij erg vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2015 11:02 

Hardtraxx Veteran

+1 voor originaliteit.

Komt wel erg vroeg na Far Cry 4, maar het is zo te zien anders genoeg dan FC4 dat dat niet zo erg is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2015 11:29 

Hardtraxx Veteran

Is het nou een stand alone zoals Blood Dragon of een volledige game?

Kijk echt uit vandaag naar KOO vs CLG :thumbsup:

Verwacht beide ook wel door naar de volgende ronde :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2015 12:18 

Hardtraxxer

ErikZ schreef:
Is het nou een stand alone zoals Blood Dragon of een volledige game?

Kijk echt uit vandaag naar KOO vs CLG :thumbsup:

Verwacht beide ook wel door naar de volgende ronde :)

Kon wel eens een leuk potje worden! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2015 14:58 

Hardtraxx Veteran

Wow dat was een bloedbad :oh:

Spoiler: CLG had werkelijk geen schijn van kans, out played op elke manier
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2015 12:10 

Hardtraxx Veteran

CLG :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2015 12:11 

Hardtraxx Veteran

Soort exotic weapon bounty, fusion rifle, moet je op earth moon en mars warsat defenden,
ben nu al meer als uur bezig om uberhaupt een warsat te vinden op mars... telkens public event eliminate enemy..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2015 13:00 

Aan het typen...

Groep A bijna goed, ik had 1 KOO, 2 FW, 3 CLG 4 PAIN.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2015 13:53 

Hardtraxx Veteran

provehito schreef:
Soort exotic weapon bounty, fusion rifle, moet je op earth moon en mars warsat defenden,
ben nu al meer als uur bezig om uberhaupt een warsat te vinden op mars... telkens public event eliminate enemy..

Daar waar je land op mars aan de linker kant is er vaak 1
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2015 13:55 

Hardtraxx Veteran

provehito schreef:

ik ben nu zwaar aan het kutten met die strikes en bladedancer/golden gun objectives...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2015 15:03 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
provehito schreef:

Daar waar je land op mars aan de linker kant is er vaak 1

ik had die destiny public event timer erbij, en gewoon die plaatsen telkens afgegaan, maar die zegt niet specifiek welke event er komt. Morgen weer een dag om het te proberen

AniThing schreef:
provehito schreef:

ik ben nu zwaar aan het kutten met die strikes en bladedancer/golden gun objectives...

Ik heb sowieso golden gun nog bijna niets van gedaan, en bladedancer moet ik nu majors killen met die super.. geen zin in
Vorige  1 ... 296, 297, 298, 299, 300, 301, 302 ... 450  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic