Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 295, 296, 297, 298, 299, 300, 301 ... 450  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2015 14:31 

Hardtraxx Veteran

Vond raid's doen altijd wel een van de leukste dingen, net zoals de weekly's zeg maar.
Voornamelijk Vault of Glass erg leuk, wel moeilijk als je een "minder" team hebt,
Crota is easy, niet echt een uitdaging, en als je een ghorn hebt, was het te easy, beetje dat ding spammen en je bent er zo doorheen

Geen idee hoe het precies zit, maar nu ttk uit is moet je hem wel kopen om de game te spelen toch?
Want je moest de game wel updaten zonder dat je ttk gekocht had, als dat zo is zijn het wel echt dikke oplichters
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2015 15:22 

Hardtraxx Veteran

provehito schreef:
Vond raid's doen altijd wel een van de leukste dingen, net zoals de weekly's zeg maar.
Voornamelijk Vault of Glass erg leuk, wel moeilijk als je een "minder" team hebt,
Crota is easy, niet echt een uitdaging, en als je een ghorn hebt, was het te easy, beetje dat ding spammen en je bent er zo doorheen

Geen idee hoe het precies zit, maar nu ttk uit is moet je hem wel kopen om de game te spelen toch?
Want je moest de game wel updaten zonder dat je ttk gekocht had, als dat zo is zijn het wel echt dikke oplichters

ik heb laatst wel een update gehad voor destiny van 17G maar daarna niet opgestart
zou inderdaad wel een dikke naaistreek zijn als je m straks alleen nog kan spelen als je dlc 3 koopt
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2015 15:51 

Hardtraxx Veteran

Ja die update bedoelde ik, 17gb, heledag lopen downloaden wat ging dat traag lol
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2015 22:51 

Hardtraxx Veteran

Andere mensen ook last van het bizar aantal keren raken van de paal/lat per wedstrijd, god wat bloed irritant xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2015 12:14 

Hardtraxx Veteran

Veel binnenkant paal wel valt me op, maar die gaan er vervolgens in dus geen irritatie nee :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2015 12:22 

Hardtraxx Veteran

meer mensen met forza 6? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2015 15:00 

Donateur

AniThing schreef:

Heb hem net gehaald samen met FIFA
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2015 15:18 

Hardtraxx Veteran

Pete schreef:
AniThing schreef:

Heb hem net gehaald samen met FIFA

ja van jou wist ik dat je m wss wel zou hebben/halen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 21:26 

Hardtraxx Veteran

RCT World release is op 10 december.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2015 12:04 

Hardtraxxer

Delt-A schreef:
RCT World release is op 10 december.

Ik hoop dat het echt een dikke game wordt. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2015 16:51 

Hardtraxx Veteran

Integratie in Steam Workshop is veelbelovend. Ik hou mijn verwachtingen nog laag, kan het altijd meevallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2015 21:33 

Kraak... Piep...

Raven schreef:
Integratie in Steam Workshop is veelbelovend. Ik hou mijn verwachtingen nog laag, kan het altijd meevallen.

Dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 09:47 

Aan het typen...

Half 4 vanmiddag begint League of Legends Worlds Tournament ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 10:21 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:

Snap alleen niets van het tijdschema, er staan nu 2 weekenden in maar de kwart-/half- en de finale zijn niet te zien wanneer dit is
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 11:08 

Hardtraxx Veteran

toch maar the taken king dlc gekocht xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 11:54 

Aan het typen...

ErikZ schreef:
Lyst schreef:

Snap alleen niets van het tijdschema, er staan nu 2 weekenden in maar de kwart-/half- en de finale zijn niet te zien wanneer dit is

Dat zal later wel komen denk ik. Ik hoop vooral dat je ergens duidelijk kunt zien wanneer de volgende match begint, zonder dat je halverwege een andere match inschakelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 12:00 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:

Lekker, ik heb er sowieso geen spijt van, maar vind nog steeds 40 wel veel, alhoewel er best veel content bij gekomen is
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 12:45 

Hardtraxx Veteran

provehito schreef:
AniThing schreef:

Lekker, ik heb er sowieso geen spijt van, maar vind nog steeds 40 wel veel, alhoewel er best veel content bij gekomen is

was het eerst ook niet van plan...
maar een vriend van me had m gehaald en was er wel positief over en dat er idd veel meer content is bij gekomen tov dlc 1 en 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 13:33 

Hardtraxx Veteran

Raven schreef:

Ik ben benieuwd, ga 'm niet blindelings meteen kopen, ik wacht nog ff af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 13:49 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
ErikZ schreef:
Lyst schreef:

Dat zal later wel komen denk ik. Ik hoop vooral dat je ergens duidelijk kunt zien wanneer de volgende match begint, zonder dat je halverwege een andere match inschakelt.

De partijen zijn gewoon na elkaar, er loopt dus niets tegelijk

Wordt mijn 3e WK wat ik volg :), de 2 seizoenen van dit jaar niet gevolgd dus zo tijdens een rustig momentje op mijn werk even inlezen wie waar speelt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 15:22 

Aan het typen...

Ik bedoel als je op een willekeurig moment thuiskomt en je wilt de eerstvolgende game zien, zonder dat je inschakelt en ergens midden in een game valt. Die wil ik dan via een VOD weer terugkijken en het is een beetje zonde als je weet hoe het afloopt. Het is trouwens 4 uur, geen half 4, weet niet hoe ik daar bij kom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 15:36 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Ik bedoel als je op een willekeurig moment thuiskomt en je wilt de eerstvolgende game zien, zonder dat je inschakelt en ergens midden in een game valt. Die wil ik dan via een VOD weer terugkijken en het is een beetje zonde als je weet hoe het afloopt. Het is trouwens 4 uur, geen half 4, weet niet hoe ik daar bij kom.

Op de site kan je uitschakelen dat je de uitslagen ziet :thumbup: Dit kon al tijdens de competitie wat heel fijn was bij finales of spannende wedstrijden

Dit staat er bij de VOD's:
VODs will be available here when matches start October 1. You can bookmark this page to stay spoiler-free throughout the World Championship.

Dus alleen als je bij Standings zou gaan kijken weten wie er gewonnen/verloren heeft
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 16:08 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Raven schreef:

Pre Orderen doe ik swx niet meer na Batman Arkham Knight. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 16:11 

Mijn FIFA 16 exemplaar is ook binnen :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 16:36 

Hardtraxx Veteran

Raven schreef:
Delt-A schreef:
Raven schreef:

Pre Orderen doe ik swx niet meer na Batman Arkham Knight. >.<

Enige wat ik ooit ge pre-ordered heb was m'n Nintendo DS, en Wii, maar bij de Wii waren er 14 binnengekomen en wij waren nr. 15 :cry: Maar was sowieso slimmer dan niet pre-orderen anders had het nog 1,5 maand geduurd ipv 2 weken. Bij die 2 was het dus ook nodig, een digitale game pre-orderen zie ik niet zo zitten.
Vorige  1 ... 295, 296, 297, 298, 299, 300, 301 ... 450  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic