Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233 ... 450  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2013 12:16 

Hardtraxx Veteran

Van de week Bioshock Infinite uitgespeeld. Wat een episch verhaal weer, gruwelijk spel. En het einde.. Mindblown :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2013 14:45 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
PS4 heeft geluk dat ze konden afwachten wat MS ging doen.

MS heeft ook aangegeven dat het iig kijkt naar het commentaar wat ze hebben gekregen(of ze er wat mee doen daar gelaten, maar ik hoop van wel)

en dat gebitch dat je 24/7 in de gaten worden gehouden.....je leeft in 2013, als de overheid wil weten wat je doet komen ze er toch wel achter met of zonder xbox. ik wacht het gewoon allemaal af tot alles bekend is en een week voordat consoles in de verkoop gaan zie k wel wat k doe.

hoop 1 ding, dat mocht ik overstappen op PS4, dat ze die controller wat extra gewicht meegeven ipv een zakje lucht

Hahaha jij omschrijft het echt perfect. Ik denk er precies hetzelfde over, wacht wel tot ze in de winkel liggen en ga dan kijken op welke console al mijn maten veder gaan en wat ik het beste vind. En die controllers van de PS3 zijn echt een drama, werkt voor geen meter! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 15:41 

Hardtraxx Veteran

Maximum schreef:
Hahaha jij omschrijft het echt perfect. Ik denk er precies hetzelfde over, wacht wel tot ze in de winkel liggen en ga dan kijken op welke console al mijn maten veder gaan en wat ik het beste vind. En die controllers van de PS3 zijn echt een drama, werkt voor geen meter! :lol:

Wat werkt er niet dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 10:49 

Hardtraxx Veteran

Hij is te klein, die pookjes zitten op een kut plek, hij is te licht en de triggers lopen af i.p.v. op, waardoor je vinger eraf glijdt wanneer je hem indrukt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 11:01 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
en dat gebitch dat je 24/7 in de gaten worden gehouden.....je leeft in 2013, als de overheid wil weten wat je doet komen ze er toch wel achter met of zonder xbox.

En daarom moet het maar gewoon geaccepteerd worden? Dat de overheid er toch wel achter komt als ze het willen, wil niet zeggen dat we daar maar gewoon aan mee moeten werken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 11:09 

Hardtraxx Veteran

oostzaner schreef:
Hij is te klein, die pookjes zitten op een kut plek, hij is te licht en de triggers lopen af i.p.v. op, waardoor je vinger eraf glijdt wanneer je hem indrukt.

Daarom heb ik triggers gekocht. Nu kan ik me vingers lekker op de R/L 2 knoppen leggen, werkt perfect. Granaat gooien en oneindig sprinten is nu makkelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 13:23 

Hardtraxx Veteran

Bij IG beoordelen ze de PS4-controller als stukken beter dan de PS3-versie:

Citaat:
Wow, wat een verademing! Het verschil tussen de PS3- en de PS4-controller is echt een stuk groter dan bij Microsoft's controllers. En dat kan ik alleen maar toejuichen. Ten eerste zijn de twee 'uiteindes' (in weze waar je hem mee vasthoudt dus) een stuk smaller, waardoor je een stuk beter bij de thumbsticks kunt komen met je duimen. Hij lijkt iets lichter dan de Xbox One-controller, maar is absoluut een stuk robuuster dan zijn voorganger op de PS3. Een hele verbetering!

Ik vind het persoonlijk nog steeds jammer dat de PlayStation-contoller nog steeds de linker thumbstick in het midden van de controller heeft zitten en niet linksboven, waar nu de d-pad zit. Dat gezegd hebbende moet ik toegeven dat ze echt vijfhonderd keer beter zijn dan de sticks van de PS3. De bollende sticks van de PS3 zijn verruilt voor twee platte met een ringetje voor extra grip eromheen. Bovendien zijn ze opvallend klein, maar dat werkt wel lekker eigenlijk. Ook zijn ze een stuk beter te bereiken voor mensen met kleine handjes (zoals ik dus).

Ook hier een enorme verbetering aan de kant van Sony. Het probleem bij de PS3-controller is dat het eigenlijk nooit zo duidelijk is wat nou de meest natuurlijke knop is voor bijvoorbeeld schieten in een FPS. Is het nou R1 of R2? Dat komt omdat de huidige R2- en L2-knoppen ook geen echte triggers zijn. Bij de PS4-controller zijn ze dat wél. De triggers hebben namelijk een klein deukje waar je je wijsvingers lekker in kunt planten, het indrukken ervan voelt ook goed aan, niet zo terugverend zoals nu het geval is. De L1- en R1-knoppen zijn een stuk ronder en tevens wat groter. Weinig te klagen dus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2013 23:54 

Hardtraxx Veteran

http://www.joystiq.com/2013/06/19/xbox- ... -features/

Mensen...we zijn weer terug bij af :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2013 23:56 

Microsoft is dus totaal niet meer serieus te nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 00:14 

Hardtraxx Elite

Ze zien hun aandelen kelderen dus ze moeten wel, inderdaad weer terug bij af en verdeelt de markt weer wat meer lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 12:15 

Hardtraxx Veteran

Erg voorspelbare actie en niet meer dan logisch, hiermee pakken ze toch grofweg 50% potentiële overstapper weer terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 12:58 

Is het kwaad niet al geschied?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 13:00 

Hardtraxx Veteran

oostzaner schreef:

Zal wel aan mij liggen dan, heb het altijd een prima controller gevonden. Dat hij te licht is ben ik wel met je eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 13:00 

Hardtraxx Veteran

Junkenlul schreef:

Tuurlijk is dat het al. Microsoft haar geloofwaardigheid is tot onder het nulpunt gedaald.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 13:01 

iemand hier die world of warcraft speelt? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 13:08 

Hardtraxxer

sporadisch
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 13:24 

Hardtraxx Veteran

Al tig combacks gemaakt, maar het spel trekt me gewoon niet zoveel meer als vroegah. Misschien in de zomer weer een keertje als ik niks te doen heb. Mijn probleem is dat als ik het speel, dan wil ik het niet half-half spelen zeg maar :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 13:50 

Hardtraxx Veteran

Junkenlul schreef:

Nee zeker niet, Microsoft is goed qua branding, er zijn velen die de X1 nu gewoon halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 13:53 

Kraak... Piep...

Ik had de xbox one als nog wel gehaald denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 14:09 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Ik had de xbox one als nog wel gehaald denk ik.

same here

had k alles lekker voor mezelf kunnen houden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 14:26 

Chukkels schreef:
Al tig combacks gemaakt, maar het spel trekt me gewoon niet zoveel meer als vroegah. Misschien in de zomer weer een keertje als ik niks te doen heb. Mijn probleem is dat als ik het speel, dan wil ik het niet half-half spelen zeg maar :p

Ah, ja logisch. Goed idee om in de zomer te doen dan (als het zoals 9/10 keer in de zomer weer eens kutweer is xD) anyway. Als je nog geen hoge character op een server hebt moet je maar op de server Outland komen. Daar zit ik ook, dan geef ik je wel wat geld/etc ;)
(en als je bij de guild komt heb je bank opslag, is namelijk mijn eigen guild met maar een paar mensen met als doel tering veel guild bank opslag te hebben, is handig haha)

Er is overigens een actie nu, World of warcraft + burning crusade + lich king en 1 maand gratis speeltijd, voor 5 euro opzich wel nice :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 14:58 

Hardtraxx Veteran

Half-Life 2 weer eens uitgespeeld. Nu voor het eerst met de vervolgen beginnen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 15:02 

Hardtraxx Veteran

dellionNL schreef:
Chukkels schreef:

Ah, ja logisch. Goed idee om in de zomer te doen dan (als het zoals 9/10 keer in de zomer weer eens kutweer is xD) anyway. Als je nog geen hoge character op een server hebt moet je maar op de server Outland komen. Daar zit ik ook, dan geef ik je wel wat geld/etc ;)
(en als je bij de guild komt heb je bank opslag, is namelijk mijn eigen guild met maar een paar mensen met als doel tering veel guild bank opslag te hebben, is handig haha)

Er is overigens een actie nu, World of warcraft + burning crusade + lich king en 1 maand gratis speeltijd, voor 5 euro opzich wel nice :D

Outland nice! Is die server nog wat? Heb daar tot ik voor het eerst stopte altijd op gezeten. Was o.a. CL in Union. Misschien doet de naam Baseman je een belletje rinkelen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 15:12 

Nee ik speelde vroeger niet veel op outland, dus die naam ken ik niet. De server is (naar mijn idee) wel erg verbeterd. Ik ben tot nu toe amper jankende kutkinderen tegengekomen, en de world pvp blijft nog steeds erg actief.

Misschien zegt het wat als ik vertel dat ik inmiddels al 4 alts heb gemaakt (in korte tijd) van tussen de lvl 60 en 80. Haha, dat laat wel zien dat ik het erg nice vind.
De uitbreiding MoP vind ik niet veel aan tho, wel beter dan verwacht. Maar ik haat panda's gewoon..
de patches zijn wel nice als je van lore houd. bijv de rebellion in de horde en bij de volgende patch de siege of orgrimmar, en de dood van de warchief Garrosh (eindelijk, die klootzak moest dood sinds ie theramore had ge mana'bombed ;p)

Er zijn ook aanwijzingen dat er binnenkort iets gaat gebeuren met Stromgarde. Hopelijk komt Danath eindelijk terug uit outland om zijn stad te claimen en te herbouwen :P

Ps: zoals je kan merken, ik ben wel alliance :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 23:20 

Kraak... Piep...

Kan zeggen dat ik nog nooit een traantje moest wegpikken bij een verhaal bij een game maar jezus

The Walking Dead by Telltale Games is echt een epische game. Sterk, meeslepend verhaal, vette stijl, goeie spanning en een enorm sterk einde.

Voor mensen die echt van hardcore gamen houden is dit niks maar voor mensen die van puzzels, hier en daar wat actie en een goed verhaal houden en van the walking dead houden.
Vorige  1 ... 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233 ... 450  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic