Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234 ... 450  Volgende
Bericht Geplaatst op 25 jun 2013 00:35 

Helaas is Kingdom Hearts 1 gesneuveld, nu weer bezig met deel 2 :)
Bericht Geplaatst op 25 jun 2013 16:53 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Kan zeggen dat ik nog nooit een traantje moest wegpikken bij een verhaal bij een game maar jezus

The Walking Dead by Telltale Games is echt een epische game. Sterk, meeslepend verhaal, vette stijl, goeie spanning en een enorm sterk einde.

Voor mensen die echt van hardcore gamen houden is dit niks maar voor mensen die van puzzels, hier en daar wat actie en een goed verhaal houden en van the walking dead houden.

ik had precies hetzelfde :D

1 van de beste verhalen ever voor een game en dat einde is idd :worship:

voor de rest kan ik nu al niet wachten op next-gen games en dan met name RYSE - son of rome :worship: :worship:
Bericht Geplaatst op 27 jun 2013 17:17 

Hardtraxx Veteran

Fifa 14 cover officieel gereleased, MESSI HEEUHH haha

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 27 jun 2013 17:35 

Hardtraxx Veteran

oke
Bericht Geplaatst op 27 jun 2013 18:04 

Hardtraxx Veteran

Ik koop fifa eigenlijk altijd, maar het boeit me echt niet wie er op de cover staat :P
Bericht Geplaatst op 27 jun 2013 19:44 

Hardtraxx Veteran

The Last Of Us :worship: Wat een spel. :love:
Bericht Geplaatst op 27 jun 2013 20:41 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Ik koop fifa eigenlijk altijd, maar het boeit me echt niet wie er op de cover staat :P

Diehard hiero
Bericht Geplaatst op 27 jun 2013 21:20 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
patrickjeb schreef:

Diehard hiero

sowieso doet hem niiks zie je meteen
Bericht Geplaatst op 27 jun 2013 22:23 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Diehard hiero

Zeker man
Bericht Geplaatst op 30 jun 2013 11:39 

Kraak... Piep...

Company of Heroes 2 binnen, is zien of het een waardige opvolger is.

EDIT : ben nog niet veel aan spelen toegekomen. Paar bugs, de online modus is irritant en het is een enorm zwaar spel om te draaien terwijl het er niet zo uit ziet.

EDIT 2 : Ik heb de settings nu zo laag gedaan dat het er bijna niet meer uitziet en toch heeft ie nog moeite. Beetje raar terwijl ik Assassins Creed 3 en Bioshock Infinite wel gewoon in hoge kwaliteit kan draaien. Zoals het er nu uitziet lijkt het net een spel uit 2001 ofzo.
Wat ik gespeeld heb lijkt op nog gewoon CoH maar dan met de russen. Op het eerste gezicht is veel hetzelfde gebleven, ik vind de HUD er niet beter/mooier op geworden.

En dan de bugs, oh wat zijn die er veel. Flikkerende menus, flikkerende textures, enorme lag, units die niet responden, enemies die doodleuk door gebouwen heen rennen en het enorme gehaper als je hem op lage kwaliteit hebt. Ik moest gewoon in windowed mode spelen om dat texture haperen te voorkomen maar dit maakte hem weer minder speelbaar omdat ik niet met de muis door de map kon scrollen.
Ik heb dit wel gedaan met DirectX11 misschien is die wat te modern nog voor mijn 1,5 jaar oude game laptoppie (8GB Ram/2x 1GB AMD Radeon/1TB Schijf/AMD A10 processor).
Dus ik ga deze week maar is kijken wat het resultaat is als ik met DirectX10 of 9 speel.

Tot nu toe

+ Setting
+ Detail bij hoge settings
+ Verhaal
+ Cutscenes
+ Units
+ Sneeuw en ijs die het landschap aantasten
+ Huge ass tanks en kanonnen

- Als je niet online kan mis je gelijk 75% van je game omdat je dan geen upgrades kan doen voor SP en MP en voor de piraten hier, nee er is geen werkende fix voor... nog.
- Onnodige zware engine
- DirectX11 is kut tenzij je een gloednieuwe pc hebt
- Heel veel bugs
- Russisch-engels is irritant, doe dan russisch met engelse subs.
- De duitsers hebben net iets te veel dezelfde units
- SEGA die niks doet aan troubleshooten en Relic, bij alles waar ze geen standaard antwoord op kunnen geven, sturen je door naar SEGA.

Eerst maar is zien of DirectX9 of 10 de game aanzienlijk minder buggy/traag maakt. Zo wel, dan schiet de game alweer omhoog. Zo niet, dan maar de game laten liggen en wachten op een fatsoenlijke patch. Jammer dat ze strategy games tegenwoordig zo high quality moeten maken dat het niet meer speelbaar is op het grotendeel van de PC's. Want ja, strategy games werken toch het beste op PC

EDIT3

DirectX vervangen en nieuwe drivers installeren verhielp de traagheid en nu nog van die texture flickerings afkomen. Ik geloof dat dat door de SLI komt (2 grafische kaarten tegelijk) dus even dat uitdoen en opnieuw checken.
Bericht Geplaatst op 02 jul 2013 22:59 

Kraak... Piep...

Negeer het verhaal hierboven :P

Heb het nu net een uur gespeeld. En het is weer heerlijk COH2, wel even wennen.

Zorg er gewoon voor dat ALS je 2 grafische kaarten hebt, dat je er een uitschakelt als je gaat spelen want COH2 ondersteunt dit niet. En update je drivers.

Ik draai alles nu op het hoogst en het ziet er echt zwaar vet uit. Die physics en textures zijn echt sick voor een strategy game.
Bericht Geplaatst op 03 jul 2013 07:38 

Hardtraxx Veteran

Die bugs zijn er ook niet meer nu je SLI heb uitgezet? Wel meer spellen hebben hier last van. Ik zal dan ook geen SLI meer gaan doen. Eén videokaart is de toekomst. :cool:
Bericht Geplaatst op 03 jul 2013 18:06 

Verhaal is echt bagger. Weer het typische verhaal van een "oorlogsheld" :thumbdown:. Had dan zoiets gedaan als de film Stalingrad (1993). Heel dat helden gedoe in deze game zint me niet zo, bepaalt geen afspiegeling van de werkelijkheid.

Company of Heroes 3 zal zich wel afspelen in de Pacific ofzoiets. Ik hoop echter op een COH vanuit het duitse perspectief! Lijkt mij veel interessanter.
Bericht Geplaatst op 03 jul 2013 18:11 

Hardtraxx Veteran

Een RTS speel je toch niet voor het verhaal? Ik in ieder geval niet. Skirmisch ftw!
Bericht Geplaatst op 03 jul 2013 20:20 

Kraak... Piep...

chicken schreef:
Die bugs zijn er ook niet meer nu je SLI heb uitgezet? Wel meer spellen hebben hier last van. Ik zal dan ook geen SLI meer gaan doen. Eén videokaart is de toekomst. :cool:

Klopt, de bugs zijn weg.

Nu is het nog wachten op een online crack zodat je daadwerkelijk skirmish kan spelen en upgrades kan doen.
Bericht Geplaatst op 09 jul 2013 16:17 

Hardtraxx Veteran

Bericht Geplaatst op 09 jul 2013 16:18 

Hardtraxx Elite

patrickjeb schreef:

Zou hem net ook plaatsen.
Wat een gruwelijke trailer :drool: tijdens missies switchen van karakters :D
Bericht Geplaatst op 09 jul 2013 16:24 

Hardtraxx Veteran

Vet! :drool: :drool: Beter komt ie ook gewoon op pc
Bericht Geplaatst op 09 jul 2013 16:25 

jezus christus hebbbeee :oh: :worship:
Bericht Geplaatst op 09 jul 2013 16:28 

Hardtraxx Veteran

Dit MOET wel het meest epische spel ooit worden! :love: :love: :love:
Bericht Geplaatst op 09 jul 2013 16:33 

Hardtraxx Crew

Man man man, dit wordt zo geweldig :worship:
Bericht Geplaatst op 09 jul 2013 16:35 

Hardtraxx Veteran

chicken schreef:

Ga daar maar niet van uit ;)
Bericht Geplaatst op 09 jul 2013 16:37 

Hardtraxx Elite

PS4 + GTA5 = Killer combo! hebben hebben hebben! :woot:
Bericht Geplaatst op 09 jul 2013 16:55 

Hardtraxx Veteran

Fusionmania schreef:
chicken schreef:

Ga daar maar niet van uit ;)

Ga daar maar wel van uit, maar niet tegelijk met de release voor de PS3/X360. PS4 en One komen ook pas een stuk later, dus misschien dat de PC versie tegelijk komt met die.

Rockstar heeft in een Q&A ook gezegd:

Citaat:
We don’t have anything to share about the possibility of a next-gen or a PC platform release at this time

Trek je conclusies maar :P

http://www.rockstargames.com/newswire/a ... -gtav.html
Bericht Geplaatst op 09 jul 2013 17:16 

Hardtraxx Veteran

Gta <3
Vorige  1 ... 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234 ... 450  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic