Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232 ... 450  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 11:13 

Hardtraxx Veteran

oostzaner schreef:
Firetrap schreef:
Inderdaad, ze deden alles goed :P hier in huis wordt de Xbox ingeruild.

Voor alle Xboxers: Fable 3 is gratis te downloaden vanaf Marketplace!!

Allang al niet meer. Stond gisternacht op reddit, maar toen ik ging kijken niet meer.

Ik ben nu toch echt free aan het downloaden -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 11:54 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Jaaaaaaaaaaaaa, Mirror's Edge 2 :loving:

Dit, en de PS4 :loving: :clap: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 12:44 

Hardtraxx Addict

Ik ga voor de Xbox One, exclusives spreken me daar toch net iets meer aan. Enige vette aan PS4 is Ratchet & Clank en The Elder Scrolls online.

Overigens heerlijke marketing van Sony, props daarvoor:

Afbeelding

EDIT: The Elder Scrolls online dus ook naar de Xbox One :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 12:44 

Hardtraxx Veteran

Ex-Box is killed! Damn, wat een presentatie van Sony! :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 14:01 

Hardtraxx Veteran

Idd, wat een afslachting :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 15:13 

Hardtraxx Veteran

In principe was de presentatie niet eens zo heel goed, de exclusives waren erg mager of amper getoond. Puur het feit dat ze de dingen veel beter geregeld hebben dan bij Microsoft, maakt dat men de presentatie helemaal geweldig vindt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 15:54 

Hardtraxx Addict

Firetrap schreef:
In principe was de presentatie niet eens zo heel goed, de exclusives waren erg mager of amper getoond. Puur het feit dat ze de dingen veel beter geregeld hebben dan bij Microsoft, maakt dat men de presentatie helemaal geweldig vindt.

Mee eens, de presco zelf was nogal traag vond ik. Microsoft blaasde qua games er dik overheen.

Ik snap de hele heisa ook niet wat er zo veel beter is aan de PS4, de prijs is 100 euro minder, maar goed, je krijgt er wel Kinect bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 16:03 

Hardtraxx Addict

patrickjeb schreef:
Jaaaaaaaaaaaaa, Mirror's Edge 2 :loving:

Eindelijk!! :thumbsup: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 16:05 

Hardtraxx Veteran

Nieuwe Pokémon! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 16:39 

Hardtraxx Veteran

Nijidik schreef:
je krijgt er wel Kinect bij.

Alsof iedereen daar op zit te wachten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 16:53 

Hardtraxxer

patrickjeb schreef:
Nijidik schreef:

Vergeet er niet even bij te vermelden dat je geen tweedehands games kan afspelen op de X1 ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 16:59 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Nijidik schreef:

Dit dus. Ik ziet niet te wachten op nog verdere integratie van iets wat 99/100 nog makkelijker uit te voeren is met een controller. Ook zit ik niet te wachten op iets wat mij de hele tijd zit te bekijken, en zoals het eruit ziet volgestampt met (ingame) reclame gaat worden. Heb de PS4 nog niet echt gevolgd dus ik weet niet wat voor addertjes daar onder het gras zullen zitten, maar die X1 kan me so far echt gestolen worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 17:15 

Hardtraxx Veteran

PS4 heeft geluk dat ze konden afwachten wat MS ging doen.

MS heeft ook aangegeven dat het iig kijkt naar het commentaar wat ze hebben gekregen(of ze er wat mee doen daar gelaten, maar ik hoop van wel)

en dat gebitch dat je 24/7 in de gaten worden gehouden.....je leeft in 2013, als de overheid wil weten wat je doet komen ze er toch wel achter met of zonder xbox. ik wacht het gewoon allemaal af tot alles bekend is en een week voordat consoles in de verkoop gaan zie k wel wat k doe.

hoop 1 ding, dat mocht ik overstappen op PS4, dat ze die controller wat extra gewicht meegeven ipv een zakje lucht
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 17:25 

Hardtraxx Addict

patrickjeb schreef:
Nijidik schreef:

Over een aantal jaar zal dat wel de standaard worden gok ik. En als je niet bekeken wilt worden trek je de voeding eruit. Done.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 17:27 

Hardtraxx Veteran

Nijidik schreef:
En als je niet bekeken wilt worden trek je de voeding eruit. Done.

Of je koopt een PS3 of PS4. Heb je die bullshit niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 17:34 

Kraak... Piep...

Ze hebben ook altijd geclaimd dat een PS3 sneller was dan een xBox. Nou ik wil na 2 maanden een keer week Gran Turismo 5 spelen, moet ik eerst een half-uur op updates wachten. Als dit hetzelfde geval is bij de 4 (ik heb de presentatie niet gezien)

Tot nu toe, voor wat het aanbied, neem ik met ruime stappen de xbox.
Ik heb zelf een kinect en ook dat PS3 Move of zo. En kinect is vele keren leuker. Move is gewoon een slechte versie van de wii.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 17:37 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Ze hebben ook altijd geclaimd dat een PS3 sneller was dan een xBox. Nou ik wil na 2 maanden een keer week Gran Turismo 5 spelen, moet ik eerst een half-uur op updates wachten.

Je weet dat je nu 2 dingen door elkaar haalt? Snelheid zit hem in dingen opstarten, vloeiend draaien etc. Jij haalt updates erbij wat, niet eens heeft te maken met PS3, maar meer met updates die de makers van de games aanbieden wat dus totaal niet te maken heeft met snelheid van je console. Als dat al traag gaat, ligt dat aan je eigen internetsnelheid (Eventueel de servers van Sony, wat nog steeds niks heeft te maken met de snelheid van je console)

Net als dat je het beste van het beste in je PC hebt zitten, maar toch nog steeds updates voorgeschoteld krijgt die een half uur staan te downloaden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 17:42 

Kraak... Piep...

Ik weet niet of dat zo zit.

Maar als de xbox moet updaten is hij nog niet eens een minuut bezig. Maar bij de PS3 is hij minstens 10 keer zo lang bezig. En ze zitten op het zelfde netwerk, en de xbox staat ook nog het verste weg van de router, terwijl de ps3 er praktisch naast zit.

En ik weet niet hoe snel of wat iets opstart maar ik heb niks te klagen anders zap ik wel naar de tv toe. Wat dus nu bij de One sneller kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 17:49 

Hardtraxxer

Als het gewoon brak geprogrammeerd is veranderd dat niet de potentiële snelheid van de console
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 18:52 

Hij heeft helemaal gelijk een snel potje iets op de ps3 is onmogelijk als je er niet wekelijks opzit.... Die duizende updates en laadtijde zijn echt frustrerend :yawn:

Moet soms letterlijk een half uur wachte :oh: xd (en heeft niks met internetsnelheid te maken)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 18:55 

Hardtraxx Veteran

Daarom zei ik dit dus ook :P
patrickjeb schreef:
Als dat al traag gaat, ligt dat aan je eigen internetsnelheid (Eventueel de servers van Sony, wat nog steeds niks heeft te maken met de snelheid van je console)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 09:19 

had k nie gelezen idd... :( De PS3 is qua kracht idd sneller, zie je ook wel aan spellen als Uncharted :drool: Maar dt kost dan wel weer ellelange laadtijden
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 16:05 

Hardtraxxer

Dat de PS3 langere laadtijden heeft komt voornamelijk omdat de Bluray drive trager is dan de dvd drive in de Xbox
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 22:46 

Hardtraxx Veteran

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 02:02 

Hardtraxx Veteran

Ik wil BF4. NU! :D
Vorige  1 ... 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232 ... 450  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic