Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 4 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 4 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 4 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
B
Nieuw gekocht en aardig wat krassen maar heb t alleen bij carriere al sinds ik hem gekocht heb
Bij Game Mania kreeg ik er ook geen garantie bij ivm met die online ticket...
Hardtraxx Veteran
3800 posts member since 2011
last seen May 2022
Bij mij loopt FIFA nooit vast, maar heb het wel fucking vaak met BF3
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Oeh ziet er vet uit, die nieuwe Witcher! :D
Hardtraxx Elite
2908 posts member since 2010
last seen Jun 2022
Xbox one zal dus 500euro kosten (wat wel weer gierig is aangezien die in 'Murica 500$ zal zijn wat dus zo'n 380€ is), november zou die gereleased moeten worden, wereldwijd. Had niet verwacht dat ze met deze details zouden komen nu. Hopelijk zelfde details dan van Sony vanacht.
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
Er komt dus ook een nieuwe Xbox 360. Het is alleen nog niet bekend of de xbox wel in Europa verkocht gaat worden.
Image
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 6 days ago
Titanfall was vet, verder...mwah toch net niet. Benieuwd naar Sony.
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 7 days ago
Ik was erg onder de indruk van de grafische kracht, games als Ryse (!), MGS, Dead Rising, Forza, Witcher en BF4 zagen er zonder twijfel next-gen uit. Ook top dat MS-Points worden afgeschaft.
Hardtraxx Veteran
last seen 6 days ago
Ryse was gewoon Call of Duty: Roman Warfare, wat voor de helft draaide om QTE's. Oninteressant wat mij betreft
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Wesz91 wrote:Xbox one zal dus 500euro kosten (wat wel weer gierig is aangezien die in 'Murica 500$ zal zijn wat dus zo'n 380€ is)
Prijzen in MURICA worden gepresenteerd zonder belasting, onze prijzen mét. Kleine nuance. :)
F
Hardtraxx Veteran
last seen 7 days ago
Steffnov wrote:Ryse was gewoon Call of Duty: Roman Warfare, wat voor de helft draaide om QTE's. Oninteressant wat mij betreft
Een dergelijke game is er naar mijn weten nog niet en trok mij wel, Titanfall vond ik persoonlijk niks omdat ik het gevoel heb het allemaal al weleens gezien te hebben.
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
lol een need for speed film in2014 dus
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Jaaaaaaaaaaaaa, Mirror's Edge 2 :loving:
Hardtraxxer
720 posts member since 2013
last seen Jun 2022
De tering wat ziet BF4 er vet uit! Die wolkenkrabber die midden in een online match instort :worship:
Hardtraxx Veteran
last seen 6 days ago
Deze vid legt wat mij betreft precies uit hoe ik op dit moment denk over de aankomende generatie consoles denk. Het lijkt wel alsof ze proberen de game ervaring zo ellendig en ongerelateerd mogelijk proberen te maken. Geef me gewoon goede hardware en goede games, en laat al die social media, vage webcam meuk alsjeblieft weg en mij heb je te pakken. Maar men maakt het echt lastig mij het gamen nog leuk te laten vinden lijkt het wel.
Last edited by Steffnov on 10 Jun 2013 23:14, edited 1 time in total.
F
Hardtraxx Veteran
last seen 7 days ago
Japper28 wrote:De tering wat ziet BF4 er vet uit! Die wolkenkrabber die midden in een online match instort :worship:
Dat was echt hét moment van de presentatie, zo gaaf!
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
AniThing wrote:heb nog nooit vastgelope fifa 13 gehad. mja xbox he :innocent:
Ik heb xbox en al 2 carriere's zijn bij mij na 3 seizoenen vastgelopen op steeds dezelfde datum xD
Wel allebei de carriere's een verschillende maar in de 1e zeg maar op 24 mei en bij de 2e op 8 augustus (Voorbeeld :P)
En bij me broer na 5 seizoenen nog geen 1 x vastgelopen xD
Dat kut spel haat me gewoon
S
Call of Duty kan z´n koffers pakken.
Hardtraxx Addict
1745 posts member since 2011
last seen Jul 2025
Steffnov wrote:Deze vid legt wat mij betreft precies uit hoe ik op dit moment denk over de aankomende generatie consoles denk. Het lijkt wel alsof ze proberen de game ervaring zo ellendig en ongerelateerd mogelijk proberen te maken. Geef me gewoon goede hardware en goede games, en laat al die social media, vage webcam meuk alsjeblieft weg en mij heb je te pakken. Maar men maakt het echt lastig mij het gamen nog leuk te laten vinden lijkt het wel.
Hoe irritant kan een filmpje zijn xD Ben het er wel grotendeels mee eens. Consoles moeten consoles blijven, en maak aparte shizzle voor realtime virtual shit.
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
microsoft gaat deze console wars verliezen

hoop dat ze zo slim zijn om de 2 grootste kritiek punten alsnog aan te pakken (altijd online functie en games uitlenen) alleen dan maken ze nog kans om het beter te doen dan playstation.

ik weet iig nog steeds niet welke k zal kope xd
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Image
Nuf said. Bye bye xbox!
F
Hardtraxx Veteran
last seen 7 days ago
Inderdaad, ze deden alles goed :P hier in huis wordt de Xbox ingeruild.

Voor alle Xboxers: Fable 3 is gratis te downloaden vanaf Marketplace!!
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Firetrap wrote:Inderdaad, ze deden alles goed :P hier in huis wordt de Xbox ingeruild.

Voor alle Xboxers: Fable 3 is gratis te downloaden vanaf Marketplace!!
Allang al niet meer. Stond gisternacht op reddit, maar toen ik ging kijken niet meer.
Hardtraxx Elite
2908 posts member since 2010
last seen Jun 2022
And we have a winneeeer ^^ Microsofties going down.
Was te verwachten dat ook PS online geld zou gaan kosten, wat alsnog jammer is maargoed. Ook jammer dat er nog geen specifieke releasedatum is, hoop toch ook wel uiterlijk in november.