Zit op het moment op mijn oude server (lightbringer). Maar die is echt dood, weet niet waar jullie op focussen? PVP of PVE?Olijfboompje wrote:server?Jurheinen wrote:Bioshock uiteindelijk niet uitgespeeld, kan me zelf er echt niet toe zetten. Uiteindelijk na lang wikken en wegen weer begonnen met WoW, al die tijd dat ik gestopt ben geweest kon ik geen spel vinden waar ik zoveel plezier aan beleef.
Ik zit met Tom op Tarren Mill.
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 1 day ago
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Haha okestefaneke wrote:Nee heel het spel is al gelekt op het internet.Ramirez wrote:De demo? Releasedatum: 1 mei 2013?stefaneke wrote:Kheb'm al, wat een knotsgekke humor
PVE ligt voor ons de focus op. HordeJurheinen wrote:Zit op het moment op mijn oude server (lightbringer). Maar die is echt dood, weet niet waar jullie op focussen? PVP of PVE?Olijfboompje wrote:server?Jurheinen wrote:Bioshock uiteindelijk niet uitgespeeld, kan me zelf er echt niet toe zetten. Uiteindelijk na lang wikken en wegen weer begonnen met WoW, al die tijd dat ik gestopt ben geweest kon ik geen spel vinden waar ik zoveel plezier aan beleef.
Ik zit met Tom op Tarren Mill.
nu bezig met bioshock 1
heeft wel een lekker sfeertje
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 7 days ago
Grandioze sfeer 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
wut haha
Spelen hier nog mensen BF3 op de pc? 
Namelijk BF3 'limited' edition voor 19 euro op de kop kunnen tikken
Namelijk BF3 'limited' edition voor 19 euro op de kop kunnen tikken
Kort geleden ook weer eens opnieuw begonnen. Had hem de vorige keer niet uitgespeeld, maar wat een vet spel.AniThing wrote:nu bezig met bioshock 1
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
View on YouTube
Misschien dat ik teveel had verwacht van deze HD remake, maar voor zover ik kan zien hebben ze alleen de aspect ratio veranderd naar 16:9. Geen textures veranderd, niets.
Misschien dat ik teveel had verwacht van deze HD remake, maar voor zover ik kan zien hebben ze alleen de aspect ratio veranderd naar 16:9. Geen textures veranderd, niets.
khad m echt al een paar jaar liggen en had er ooit 15 minuten speeltijd opzittenBerenburg wrote:Kort geleden ook weer eens opnieuw begonnen. Had hem de vorige keer niet uitgespeeld, maar wat een vet spel.AniThing wrote:nu bezig met bioshock 1
vorige week maar weer uit de kast getrokken
2 ligt hier ook te verstoffen
en infinity haal k wel als ie is afgeprijsd
heb ook nog prototype 1 en 2 die k nog moet spelen
red dead redemption
kon het ook niet laten om paar dagen gelede injustice: gods among us te hale
-
A
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Epische shizzle.
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Ramirez wrote:![]()
Sick, ook vet hoe ze alle 3 in totaal verschillende omgevingen zitten.
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Die Travor vind ik nu al een held! Eind september is hardtraxx half dood omdat iedereen GTA V aan het spelen is... 
GTA V, Kan niet wachten!
Nu weer ff 4 spelen haha :p
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 7 days ago
Ik heb hem destijds verkocht, baal ik nu wel vanhardcoresjors wrote:GTA V, Kan niet wachten!![]()
-
CHardtraxx Elite
- 2263 posts member since 2011
- last seen Mar 2024
Vorige zomer ook nog veel GTA IV gespeeld, vet spel ja! Op dit moment speel ik niet meer veel spellen, alleen Fifa 13. 
vorige week bioshock 2 uitgespeeld 
en begonnen aan assassins creed 3
en begonnen aan assassins creed 3
Preview uiteraardwootum wrote:http://tweakers.net/reviews/3027/1/grand-theft-auto-v-wanted.html
Review van GTA 5