Daar kan ik niet over meepraten, het schieten is wel lastiger geworden vind ik, mocht je dat bedoelen.
Zelf 2 jaar gedaan op de pcFuzzylogic wrote:Nog mensen die mw2 op pc doen?
Zelf 2 jaar gedaan op de pcFuzzylogic wrote:Nog mensen die mw2 op pc doen?
Ja denk het, alles voelt hetzelfde aan. Nu ben ik misschien nog niet al te ver en moet ik me er overheen zetten. Maar ben dat railgrinden al zat aan het worden, alle enemies zijn exact hetzelfde en veel te makkelijk imo. En ook in de wereld zit niet al te veel variatieFiretrap wrote:Waar zit het hem in dan? Eentonig?
Serieus dat van NFS? SickAniThing wrote:kan niet wachten op nieuwe lego game met marvel heroes![]()
en k las dat ze met een remake van NFS underground bezig zijn![]()
Heb tot nu toe al die lego games gedaan, vind ze echt gaafAniThing wrote:kan niet wachten op nieuwe lego game met marvel heroes![]()
omg, beter is dit echt!AniThing wrote:en k las dat ze met een remake van NFS underground bezig zijn![]()
server?Jurheinen wrote:Bioshock uiteindelijk niet uitgespeeld, kan me zelf er echt niet toe zetten. Uiteindelijk na lang wikken en wegen weer begonnen met WoW, al die tijd dat ik gestopt ben geweest kon ik geen spel vinden waar ik zoveel plezier aan beleef.
De demo? Releasedatum: 1 mei 2013?stefaneke wrote:Kheb'm al, wat een knotsgekke humor
Nee heel het spel is al gelekt op het internet.Ramirez wrote:De demo? Releasedatum: 1 mei 2013?stefaneke wrote:Kheb'm al, wat een knotsgekke humor