Iemand ervaring met Aliens VS Predator voor de PS3. Ben benieuwd of die 3 hele euro's wel goed besteed zijn 
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Iemand ervaring met het fixen van crash dumps in Football Manager 2013? Vind op internet alleen maar (waarschijnlijk) werkende oplossingen met downloads waarin je zo'n vreselijke survey moet voltooien.
Wat nooit werkt.
Heb je illegale versie? Schijnt zo te zijn dat FM13 onmogelijk te cracken is omdat je geconnect moet zijn naar de steam servers anders crasht ie automatischkatamaran wrote:Iemand ervaring met het fixen van crash dumps in Football Manager 2013? Vind op internet alleen maar (waarschijnlijk) werkende oplossingen met downloads waarin je zo'n vreselijke survey moet voltooien.Wat nooit werkt.
Werd helemaal gek, dus heb ondertussen de Steam-code legaal aangeschaft. Bijna gedownload nu.Negert wrote:Heb je illegale versie? Schijnt zo te zijn dat FM13 onmogelijk te cracken is omdat je geconnect moet zijn naar de steam servers anders crasht ie automatischkatamaran wrote:Iemand ervaring met het fixen van crash dumps in Football Manager 2013? Vind op internet alleen maar (waarschijnlijk) werkende oplossingen met downloads waarin je zo'n vreselijke survey moet voltooien.Wat nooit werkt.
Moet je wel al je oude (illegale) bestanden van FM 13 verwijderen, anders blijf je het probleem met crash dumps houden dacht ik
Met Basel in FM een geweldig team opgebouwd! Elk jaar makkelijk door de CL groepsfase. Wat een bazen club
Met Basel in FM een geweldig team opgebouwd! Elk jaar makkelijk door de CL groepsfase. Wat een bazen club
I didStokbrood wrote:Moet je wel al je oude (illegale) bestanden van FM 13 verwijderen, anders blijf je het probleem met crash dumps houden dacht ik![]()
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 7 days ago
Crashes kan je ook krijgen met de legale versie hoor.
-
S
Dino's in BF4? 
stefaneke wrote:Dino's in BF4?
lol gaan ze oorlog voeren in de prehistorie?
-
S
AniThing wrote:stefaneke wrote:Dino's in BF4?
lol gaan ze oorlog voeren in de prehistorie?
DICE heeft een enquete naar buiten gestuurd met de vraag ofdat het leuk zou zijn als DLC, aber natürlich!
Nieuwe 'trailer' van de nieuwe 'Call of duty Ghosts'
View on YouTube
Helaas valt er maar weinig te zien
View on YouTube
Ik speel ook weer Rollercoaster.Guido wrote:Kiek eens wat ik gisteren tegenkwam.![]()
![]()
![]()
Zoveel uren gespeeld vroeger en het blijft leuk
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Episch, die ga ik ook weer installeren!Guido wrote:Kiek eens wat ik gisteren tegenkwam.![]()
![]()
![]()
Ik heb afgelopen week weer eens C&C '95 en Generals Zero Hour gespeeld, ook leuk 
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Red Alert en Age of Empires 2 laatst weer gespeeld. Blijft leuk. 
Ze hadden Angerfist er tussen moeten zetten xDHardstyleForEvah wrote:Nieuwe 'trailer' van de nieuwe 'Call of duty Ghosts'
View on YouTube
pffh, word helemaal schijtziek van BF3 servers die je er om de 10min uit flikkeren.
-
S
EA servers worden "aangevallen" blijkbaar...Jorann wrote:pffh, word helemaal schijtziek van BF3 servers die je er om de 10min uit flikkeren.
hmm mooie tijd om windows 8 dan maar te installeren.
Waarschijnlijk deze week weer beginnen met WoW 
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 1 day ago
Ik ben een klein maandje weer begonnen
, het blijft toch wel die vette game die je altijd gespeeld hebt hoor. Al was mijn server behoorlijk dood, kostte me weer een server-change.
Maar het is wel allemaal anders hoor, alles is ZO makkelijk. Enige leuke is nog het raiden, en ook dat is makkelijk met de juiste mensen. Al zijn goede mensen best zeldzaam helaas, er zitten echt een hoop retards tussen tegenwoordig
Maar het is wel allemaal anders hoor, alles is ZO makkelijk. Enige leuke is nog het raiden, en ook dat is makkelijk met de juiste mensen. Al zijn goede mensen best zeldzaam helaas, er zitten echt een hoop retards tussen tegenwoordig
KloptJurheinen wrote:Al zijn goede mensen best zeldzaam helaas, er zitten echt een hoop retards tussen tegenwoordig
Ik had laatst een 10 dagen trial gedaan
bleek dat ik was gehackt en er nu 150k gold op staat 
Das alsnog niet super veel tegenwoordig. Heb het de afgelopen periode weer (te veel) gespeeld. Net zoals in mijn 'gloriedagen' was mijn aandacht meer bij het spel dan bij school. Dat is niet goed afgelopen. Dus nu weer mee gekapt. Ook omdat niemand het meer speelt en het alleen gewoon saai is.maarten0546 wrote:Ik had laatst een 10 dagen trial gedaanbleek dat ik was gehackt en er nu 150k gold op staat