Doe maar niet, ik ben zwaar in de minderheid merk ik alZenda wrote:Eenstomac wrote:mr_vertigo wrote:Neee, II is veel leuker!
Dit vraagt om een poll
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 5 days ago
Dat is het meest recente spel daar waarschijnlijkUberhout wrote:In Vietnam wordt I nog echt door tienduizenden spelers gespeeld trouwens
Stream van de grootste cod2 lan sinds jaren:
http://nl.twitch.tv/wildtv

Meer info:
http://www.tek-9.org/coverage/cod2_the_ ... ion-1.html
http://nl.twitch.tv/wildtv
Meer info:
http://www.tek-9.org/coverage/cod2_the_ ... ion-1.html
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Dat ziet er een stuk verzorgder uit dan de zalen waar ik LAN-parties heb gehad. 
Is ook niet zomaar een lan 'party'chicken wrote:Dat ziet er een stuk verzorgder uit dan de zalen waar ik LAN-parties heb gehad.
Tournament met 10.000 prijzengeld en lancenter is helemaal nieuw, deze week opgeleverd
-
G
wat een kk lelijk spel
-
CHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2026
Ah vandaar.Rik wrote:Is ook niet zomaar een lan 'party'chicken wrote:Dat ziet er een stuk verzorgder uit dan de zalen waar ik LAN-parties heb gehad.
Tournament met 10.000 prijzengeld en lancenter is helemaal nieuw, deze week opgeleverd
nvm
Last edited by Rik on 24 Mar 2013 16:14, edited 1 time in total.
Ja daarvoor is het een lan toernooi. Iedereen gelijke omstandigheden qua pc, ping enzovoort.chicken wrote:Ah vandaar.Rik wrote:Is ook niet zomaar een lan 'party'chicken wrote:Dat ziet er een stuk verzorgder uit dan de zalen waar ik LAN-parties heb gehad.
Tournament met 10.000 prijzengeld en lancenter is helemaal nieuw, deze week opgeleverdIk zie dat op je eigen pc spelen ook niet toegestaan is. Of dat hele team moet groot ingekocht hebben. Maatregel tegen hacken ofzo?
Gewoon onder gelijke situatie uitmaken wie de beste is
Edit, game instellingen (config), muis, toetsenbord en headset mag je wel mee nemen
-
G
ziet er idd wel heel vet uit 
-
CHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2026
Oh, wist niet dat dat gebruikelijk was in de serieuze eSports.
Ik vind het opscheppen met je eigen pc gewoon bij een LAN horen. 
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 7 days ago
Morgen Bioshock 
-
G
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 7 days ago
Binnen, Columbia here I come 
Edit: Klein beginnetje gemaakt, zoooo vet
sfeer is weer net zo intens als in de voorgaande Bioshocks maar ditmaal op hele andere, bijna euforische, manier.
Edit: Klein beginnetje gemaakt, zoooo vet
-
S
Volgende week de AMD Radeon HD7790 halen denk ik, als het goed is krijg ik daar Bioshock Infinite erbij!
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Wie durft er een pot fifa 13 op de ps3?
Voeg me toe: stratumseind040
-
THardtraxxer
- 127 posts member since 2009
- last seen Oct 2017
zal je vant weekend wel keer inviten XD .. FUT?Hard4Us wrote:Wie durft er een pot fifa 13 op de ps3?
kan trouwens nie w8en op meer nieuws van BF4
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Haha nop. geen fut, bij fut ben ik van mening dat je er veel tijd in moet stoppen, en die heb ik niet. Wil je een beetje met een fatsoenlijk team spelen. Ik speel zelf altijd Seizoenen, heb in het begin in DIV1 gezeten maar na tijdje niet meer gespeeld te hebben en toen weer begonnen, en toen zakte ik af. Verder zit ik 7e seizoen Carriére.
Zo dan die graphics zien er wel heel ziek uit

Erg dik inderdaad
Benieuwd naar de multiplayer
Benieuwd naar de multiplayer
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 22 hours ago
Bioshock aan het installeren 
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 7 days ago
Ik vind hem zo vetJurheinen wrote:Bioshock aan het installeren
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 22 hours ago
Gisteren even aan begonnen, en ik moet zeggen het begint meteen volopFiretrap wrote:Ik vind hem zo vetJurheinen wrote:Bioshock aan het installeren