Respectloos ditwrote:ziek mattie wojowrote:Zelf prestige master hier sinds een weekjeIk speel zelf dus regelmatig BO2 nog en kan het ook redelijk al zeg ik het zelf (Voor de kenners onder ons heb ik bijv. al 1x nuclear gehaald en bijna 100 swarms ofzo, en ik denk 250 lodestars.
S
Discussietopic: Respect op Hardtraxx. Wat moet er veranderen?wrote:Respectloos ditwrote:ziek mattie wojowrote:Zelf prestige master hier sinds een weekjeIk speel zelf dus regelmatig BO2 nog en kan het ook redelijk al zeg ik het zelf (Voor de kenners onder ons heb ik bijv. al 1x nuclear gehaald en bijna 100 swarms ofzo, en ik denk 250 lodestars.
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 18 days ago
Ik vond het spel eigenlijk af nadat je die Vaas had gemold, want die was hele tijd in beeld en die andere niet tot nauwelijks.wrote:Far Cry 3 uitgespeeld. Al met al een zeer toffe game, open werelden blijven mijn favoriet. Helaas vond ik het verhaaltechnisch hier en daar wat teleurstellen waardoor ik mezelf niet echt meer kon verplaatsen in de hoofdpersoon. Ook de trips zijn te vaak gebruikt, was in het begin nog leuk maar daarna uiterst vervelend en ongeloofwaardig ( de momenten dat je de twee bad guys killed bijvoorbeeld ).
Wel mee eens, Hoyt is niks vergeleken met Vaas.wrote:Ik vond het spel eigenlijk af nadat je die Vaas had gemold, want die was hele tijd in beeld en die andere niet tot nauwelijks.wrote:Far Cry 3 uitgespeeld. Al met al een zeer toffe game, open werelden blijven mijn favoriet. Helaas vond ik het verhaaltechnisch hier en daar wat teleurstellen waardoor ik mezelf niet echt meer kon verplaatsen in de hoofdpersoon. Ook de trips zijn te vaak gebruikt, was in het begin nog leuk maar daarna uiterst vervelend en ongeloofwaardig ( de momenten dat je de twee bad guys killed bijvoorbeeld ).
F
Hardtraxx Veteran
6064 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Die twee hadden inderdaad beter van rol kunnen wisselen
S
J
Hardtraxx Veteran
last seen 18 days ago
Paar dagen geleden begonnen aan Crysis 3, vind er eerlijk gezegd maar weinig aan imo.
http://www.nu.nl/games/3180002/domeinna ... reerd.html
Al weer even geleden, maar dacht er opeens aan en toen zag ik dat het hier nog niet stond.
Erg vet vind ik persoonlijk, hopelijk komt er ook weer een online multiplayer als Enemy Territory bij
Al weer even geleden, maar dacht er opeens aan en toen zag ik dat het hier nog niet stond.
Erg vet vind ik persoonlijk, hopelijk komt er ook weer een online multiplayer als Enemy Territory bij
J
Hardtraxx Veteran
last seen 18 days ago
wrote:Enemy Territory
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Crysis 3 begonnen. Ziet er veelbelovend uit. Moest zelfs de graphics iets verlagen om 50 fps+ te houden. Benieuwd hoe het eruit ziet als het daglicht is. 
Ik heb wel respect voor je hoor, dat zijn serieus mooie cijfers kerelwrote:Zelf prestige master hier sinds een weekjeIk speel zelf dus regelmatig BO2 nog en kan het ook redelijk al zeg ik het zelf (Voor de kenners onder ons heb ik bijv. al 1x nuclear gehaald en bijna 100 swarms ofzo, en ik denk 250 lodestars.
G
et lijkt wel gisteren dat Crysis 2 uitgekomen iswrote:Crysis 3 begonnen. Ziet er veelbelovend uit. Moest zelfs de graphics iets verlagen om 50 fps+ te houden. Benieuwd hoe het eruit ziet als het daglicht is.
Crysis 3 ook maar es downen
Heerlijke game met scheve hitboxes en trickjumpingwrote:wrote:Enemy Territory![]()
![]()
v57!
Ook andere mensen hier die de nieuwe simcity gaan kopen?
Zoja, welke regio? 
klassieker nfs underground 2 weer aan t spele 
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Och, dat was nog eens een mooi spel. Jammer dat ze daar niet verder mee gaan.wrote:klassieker nfs underground 2 weer aan t spele
Ik wacht op End Game van Battlefield. Die dog fights met 24 straaljagers in de lucht lijkt me echt epic!
Ik verkoop een aantal PS3 games
http://link.marktplaats.nl/652119200
http://link.marktplaats.nl/652119200
Last edited by Wesz91 on , edited 1 time in total.
heb nu ook nintendo ds emulator op me tellie.
alleen heel erg jammer dat dikke stront door een rietje nog soepeler loopt dan die emulator
alleen heel erg jammer dat dikke stront door een rietje nog soepeler loopt dan die emulator
S
Lijkt me echt een kutspel... Ga weer eens terug de tijd in ipv die kut amerikaanse setting!
S
Boooh, wat is Tomb Raider een ongeloofelijk vet spel 
Denk een dezer dagen ook aanschaffenwrote:Boooh, wat is Tomb Raider een ongeloofelijk vet spel
J
Hardtraxx Veteran
last seen 18 days ago
Ben hem net precies aan het installerenwrote:Boooh, wat is Tomb Raider een ongeloofelijk vet spel
S