Respectloos dittommetjeuh wrote:ziek mattie wojoHardstyleForEvah wrote:Zelf prestige master hier sinds een weekjeIk speel zelf dus regelmatig BO2 nog en kan het ook redelijk al zeg ik het zelf (Voor de kenners onder ons heb ik bijv. al 1x nuclear gehaald en bijna 100 swarms ofzo, en ik denk 250 lodestars.
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
S
Discussietopic: Respect op Hardtraxx. Wat moet er veranderen?Rawbin wrote:Respectloos dittommetjeuh wrote:ziek mattie wojoHardstyleForEvah wrote:Zelf prestige master hier sinds een weekjeIk speel zelf dus regelmatig BO2 nog en kan het ook redelijk al zeg ik het zelf (Voor de kenners onder ons heb ik bijv. al 1x nuclear gehaald en bijna 100 swarms ofzo, en ik denk 250 lodestars.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 21 hours ago
Ik vond het spel eigenlijk af nadat je die Vaas had gemold, want die was hele tijd in beeld en die andere niet tot nauwelijks.Firetrap wrote:Far Cry 3 uitgespeeld. Al met al een zeer toffe game, open werelden blijven mijn favoriet. Helaas vond ik het verhaaltechnisch hier en daar wat teleurstellen waardoor ik mezelf niet echt meer kon verplaatsen in de hoofdpersoon. Ook de trips zijn te vaak gebruikt, was in het begin nog leuk maar daarna uiterst vervelend en ongeloofwaardig ( de momenten dat je de twee bad guys killed bijvoorbeeld ).
Wel mee eens, Hoyt is niks vergeleken met Vaas.Jurheinen wrote:Ik vond het spel eigenlijk af nadat je die Vaas had gemold, want die was hele tijd in beeld en die andere niet tot nauwelijks.Firetrap wrote:Far Cry 3 uitgespeeld. Al met al een zeer toffe game, open werelden blijven mijn favoriet. Helaas vond ik het verhaaltechnisch hier en daar wat teleurstellen waardoor ik mezelf niet echt meer kon verplaatsen in de hoofdpersoon. Ook de trips zijn te vaak gebruikt, was in het begin nog leuk maar daarna uiterst vervelend en ongeloofwaardig ( de momenten dat je de twee bad guys killed bijvoorbeeld ).
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 7 days ago
Die twee hadden inderdaad beter van rol kunnen wisselen
-
S
-
JHardtraxx Veteran
- last seen 21 hours ago
Paar dagen geleden begonnen aan Crysis 3, vind er eerlijk gezegd maar weinig aan imo.
http://www.nu.nl/games/3180002/domeinna ... reerd.html
Al weer even geleden, maar dacht er opeens aan en toen zag ik dat het hier nog niet stond.
Erg vet vind ik persoonlijk, hopelijk komt er ook weer een online multiplayer als Enemy Territory bij
Al weer even geleden, maar dacht er opeens aan en toen zag ik dat het hier nog niet stond.
Erg vet vind ik persoonlijk, hopelijk komt er ook weer een online multiplayer als Enemy Territory bij
-
JHardtraxx Veteran
- last seen 21 hours ago
Rawbin wrote:Enemy Territory
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Crysis 3 begonnen. Ziet er veelbelovend uit. Moest zelfs de graphics iets verlagen om 50 fps+ te houden. Benieuwd hoe het eruit ziet als het daglicht is. 
Ik heb wel respect voor je hoor, dat zijn serieus mooie cijfers kerelHardstyleForEvah wrote:Zelf prestige master hier sinds een weekjeIk speel zelf dus regelmatig BO2 nog en kan het ook redelijk al zeg ik het zelf (Voor de kenners onder ons heb ik bijv. al 1x nuclear gehaald en bijna 100 swarms ofzo, en ik denk 250 lodestars.
-
G
et lijkt wel gisteren dat Crysis 2 uitgekomen ischicken wrote:Crysis 3 begonnen. Ziet er veelbelovend uit. Moest zelfs de graphics iets verlagen om 50 fps+ te houden. Benieuwd hoe het eruit ziet als het daglicht is.
Crysis 3 ook maar es downen
Heerlijke game met scheve hitboxes en trickjumpingJurheinen wrote:Rawbin wrote:Enemy Territory![]()
![]()
v57!
Ook andere mensen hier die de nieuwe simcity gaan kopen?
Zoja, welke regio? 
klassieker nfs underground 2 weer aan t spele 
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Och, dat was nog eens een mooi spel. Jammer dat ze daar niet verder mee gaan.AniThing wrote:klassieker nfs underground 2 weer aan t spele
Ik wacht op End Game van Battlefield. Die dog fights met 24 straaljagers in de lucht lijkt me echt epic!
Ik verkoop een aantal PS3 games
http://link.marktplaats.nl/652119200
http://link.marktplaats.nl/652119200
Last edited by Wesz91 on 05 Mar 2013 19:52, edited 1 time in total.
heb nu ook nintendo ds emulator op me tellie.
alleen heel erg jammer dat dikke stront door een rietje nog soepeler loopt dan die emulator
alleen heel erg jammer dat dikke stront door een rietje nog soepeler loopt dan die emulator
-
S
Lijkt me echt een kutspel... Ga weer eens terug de tijd in ipv die kut amerikaanse setting!
-
S
Boooh, wat is Tomb Raider een ongeloofelijk vet spel 
Denk een dezer dagen ook aanschaffenstefaneke wrote:Boooh, wat is Tomb Raider een ongeloofelijk vet spel
-
JHardtraxx Veteran
- last seen 21 hours ago
Ben hem net precies aan het installerenstefaneke wrote:Boooh, wat is Tomb Raider een ongeloofelijk vet spel
-
S