Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221 ... 450  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 17:40 

Hardtraxx Veteran

Wout1997 schreef:
Firetrap schreef:
http://www.insidegamer.nl/video/103378/heerlijk-chaos-aanrichten-in-watch-dogs-2

Dit wordt een instant buy op de nieuwe Xbox :love:

Sick, enig idee wanneer deze game uitkomt? :drool:
Bioshock Infinite ga ik sowieso kopen, de nieuwe xbox ook al wat over bekend?

overal staat binnen 9 maanden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 17:41 

Hardtraxx Veteran

Wout1997 schreef:
Firetrap schreef:
http://www.insidegamer.nl/video/103378/heerlijk-chaos-aanrichten-in-watch-dogs-2

Sick, enig idee wanneer deze game uitkomt? :drool:
Bioshock Infinite ga ik sowieso kopen, de nieuwe xbox ook al wat over bekend?

November ;) Nieuwe Xbox is tot dusver niets over bekend, die zullen waarschijnlijk eenzelfde conferentie als Sony beleggen in de komende maanden, waarna op de E3 alles volledig uit de doeken wordt gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 18:33 

Hardtraxx Elite

Watch Dogs ziet er wel erg vermakelijk uit! Kan niet wachten op die PS4, PS3 is al aantal maandjes overleden maar wou niet voor dat jaartje een nieuwe aan gaan schaffen, des te meer zin heb ik tegen die tijd om weer lekker te gaan gamen! Hoop wel nog dit jaar en niet een half jaar later ofzo dan in Amerika e.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 01:11 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:

Mind = blown! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 01:29 

Hardtraxx Veteran

Watch Dogs :loving:

Helaas komt het in dezelfde periode als GTA 5, dus dat wordt kiezen of beide door elkaar spelen :P

En over de PS4: Ik verveel me nog niet met de 3, dus de 4 mogen ze nog even houden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 12:17 

Hardtraxx Veteran

ik hoop op een nieuwe fable launch title voor xb720
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 13:01 

Hardtraxx Veteran

Watchdogs en destiny :worship: gelukkig beiden ook op de nieuwe xbox
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 21:13 

De tijd heeft eindelijk mijn PC ingehaald. Crysis 3 wil niet draaien omdat mijn videokaart DirectX niet ondersteund :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 22:06 

Hardtraxx Elite

Candy crush, woohoo :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 22:10 

ziet er ook wel heftag uit :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 15:24 

Hardtraxx Elite

Anonymous schreef:
[youtube].[/youtube]

ziet er ook wel heftag uit :drool:

Beter komt die ook voor de PS3 uit want wil deze echt spelen om collectie compleet te maken.
En hoop ook dat ze hierna eind aan maken en iets nieuws beginnen en niet zoals COD enzo het gaan uitmelken.

Het plan staat voorlopig op de nieuwe X-Doos, maar plan kan nog veranderen omdat Playstation meer mijn ding is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 19:49 

Hardtraxx Veteran

Anonymous schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=PDfu1mYQXEg

Wordt er niet echt door weggeblazen... Geen hele grote vooruitgang zoals tussen de ps2 en ps3.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 20:26 

Zolang je op de pc zulke verbeterde graphics niet tegenkomt zul je het op de consoles voorlopig ook nog niet tegenkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 21:27 

Hardtraxx Veteran

PC-games worden juist tegengehouden door consoles aangezien de focus van ontwikkelaars daar ligt. Zelfs far cry 3 haalt niet het uiterste uit goeie pc's aangezien die met 1 videokaart netjes op ultra is te spelen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 23:56 

chicken schreef:
PC-games worden juist tegengehouden door consoles aangezien de focus van ontwikkelaars daar ligt. Zelfs far cry 3 haalt niet het uiterste uit goeie pc's aangezien die met 1 videokaart netjes op ultra is te spelen. :P

Er zijn genoeg spellen waarbij de focus ligt op de PC en niet op de console. Voor deze groep ontwikkelaars is dat dus niet van toepassing, bijvoorbeeld bij Crysis 3, waarbij de pc versie grafisch gezien superieus is aan de console versies. Ook zijn de graphics van Far Cry 3 zijn op de pc veel beter dan op de consoles. Je hebt wel gelijk wat betreft de ontwikkelaars die zich eerst op de console markt focussen en dan hun games naar de pc porten. Een voorbeeld van een grafisch superieure game waarbij de focus op de pc ligt zijn Total War: Rome 2 (http://www.youtube.com/watch?v=Ty3EeHpBgho) en Crysis 3 (http://www.youtube.com/watch?v=c4_SyqnT_fI)

Wat je nu ziet is dat de toekomstige generatie consoles gewoon PC hardware gaan bevatten, wat de stap tussen console en pc voor een developer veel makkelijker maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 00:10 

Hardtraxx Veteran

Mwah genoeg? Ik denk dat de spellen die echt gericht zijn op en geschreven zijn voor de pc van de afgelopen jaren nog steeds op twee handen te tellen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 00:20 

chicken schreef:
Mwah genoeg? Ik denk dat de spellen die echt gericht zijn op en geschreven zijn voor de pc van de afgelopen jaren nog steeds op twee handen te tellen zijn.

Maar het gebeurt wel, en dat is noujuist waar je de technische innovatie ziet. Het is goed dat er een nieuwe generatie consoles komt want het beperkt de innovatie wel natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 14:19 

Hardtraxx Veteran

Je moet je realiseren dat we zo langzaamaan wel aan het plafond komen wat betreft grafische mogelijkheden, waardoor de verbeteringen steeds minimaler worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 14:53 

Firetrap schreef:
Je moet je realiseren dat we zo langzaamaan wel aan het plafond komen wat betreft grafische mogelijkheden, waardoor de verbeteringen steeds minimaler worden.

Dat is me ook gaan realiseren. Er zijn tegenwoordig veel meer resources nodig wil het vooruitgang boeken. Niet alleen in de vorm van rekenkracht maar ook in de vorm van mensen die aan een game(technologie) werken. Het zal, hoewel langzamer, altijd wel vooruitgaan. Ik ben benieuwd hoe realistisch onze games zijn als kwantum computers over 20 jaar op de markt zijn :cool:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 13:09 

Hardtraxx Veteran

Ik ga weer eens verder met mijn carrière op Fifa 13. York City, eerste seizoen gepromoveerd en nu in seizoen 2 sta ik in het linkerrijtje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 16:24 

Hardtraxx Veteran

Far Cry 3 uitgespeeld. Al met al een zeer toffe game, open werelden blijven mijn favoriet. Helaas vond ik het verhaaltechnisch hier en daar wat teleurstellen waardoor ik mezelf niet echt meer kon verplaatsen in de hoofdpersoon. Ook de trips zijn te vaak gebruikt, was in het begin nog leuk maar daarna uiterst vervelend en ongeloofwaardig ( de momenten dat je de twee bad guys killed bijvoorbeeld ).
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 16:39 

Hardtraxx Veteran

je heb op xbox marketplace nu volledige spellen met 85% korting....betaal je nog geen 5 euro voor een hele game
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 16:44 

Hardtraxx Addict

Black Ops 2 uitgespeeld, voor de 2de keer al bijna, vind het verhaaltechnisch en qua gameplay erg fris voor een Call of Duty, beetje de oudere Call of Duty's gemixed met Crysis. Verhaal en de subtiele keuzes die je maakt steken ook goed in elkaar, al merk je niet heel veel van verschillen in de uitkomsten van de game. Multiplayer 5 uur gespeeld, ik ben nooit echt slecht geweest in Call of Duty's, maar ik kan begrijpen dat als je wat minder bent de frustratie snel toeslaat. Pick-10 systeem werkt ook prima, geen granaten en geen secondary maar 4 perks en 3 attachements op je primary :thumbsup: Al met al een van de betere Cods van de afgelopen jaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 19:19 

Hardtraxx Veteran

Zelf prestige master hier sinds een weekje :woot: Ik speel zelf dus regelmatig BO2 nog en kan het ook redelijk al zeg ik het zelf (Voor de kenners onder ons heb ik bijv. al 1x nuclear gehaald en bijna 100 swarms ofzo, en ik denk 250 lodestars.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 19:52 

Hardtraxx Veteran

HardstyleForEvah schreef:
Zelf prestige master hier sinds een weekje :woot: Ik speel zelf dus regelmatig BO2 nog en kan het ook redelijk al zeg ik het zelf (Voor de kenners onder ons heb ik bijv. al 1x nuclear gehaald en bijna 100 swarms ofzo, en ik denk 250 lodestars.

ziek mattie wojo
Vorige  1 ... 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221 ... 450  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic