Sorry, oppergameroostzaner wrote:Hij had die 60 euro ook aan een beter spel uit kunnen geven...
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 7 days ago
Theatrale val.
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Batman:AC onderweg naar mij
.
-
A
Far Cry 3 is echt zo vet alles wat je doet klopt gewoon en reageert het spel op, je kan het niet gek genoeg maken(en ook 0 tot bijna geen glitches enzo)

Heb even de gratis trial gedownload. Vind het wel weer grappig voor evenGrozny wrote:Nieuwe expansion van World of Warcraft aangekondigd: Mists of Pandaria..
Een hele uitbreiding met panda's als thema.
Juist![]()
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 7 days ago
Sfeer in Bioshock 2 is weer baaaas
moet 1 nog spelenFiretrap wrote:Sfeer in Bioshock 2 is weer baaaas
2 heb k ook een keer gekocht voor mezelf....totdat me ma m gierde en kado deed aan me broer
-
A
Dat ziet er weer veelbelovend uit.
-
A

Wut, zieke graphics, doet me wel wat denken aan Cities XL 2
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 7 days ago
Het ziet er inderdaad erg ziek uit, maar denk niet dat ik hier mijn tijd in ga steken.
Chukkels wrote:Heb even de gratis trial gedownload. Vind het wel weer grappig voor evenGrozny wrote:Nieuwe expansion van World of Warcraft aangekondigd: Mists of Pandaria..
Een hele uitbreiding met panda's als thema.
Juist![]()
Beter hadden ze pingwings gedaan. Dan had het veel vetter geweest.
Heb de vorige echt ontiegelijk veel gedaan tijdens schooluren, denk dat dat met deze weer gaat gebeuren 
Iedereen de humble bundle al binnen trouwens? Voor 5 euro kan je deze games niet laten liggen.
http://www.humblebundle.com/
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 13 hours ago
Nice, vnv maar eens kijkenBerenburg wrote:Iedereen de humble bundle al binnen trouwens? Voor 5 euro kan je deze games niet laten liggen.
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 7 days ago
Nice actie, mocht zoiets ooit voor Xbox-spellen komen dan ben ik de eerste die aanschuift.
-
JHardtraxx Veteran
- last seen 13 hours ago
Hitman: Absolution aan het installeren 
-
K
Jurheinen wrote:Hitman: Absolution aan het installeren
ik vond hem heel erg vet!
-
E
ik ook
heb me er goed mee vermaakt
heb me er goed mee vermaakt
-
JHardtraxx Veteran
- last seen 13 hours ago
Net de eerste paar missies gedaan, maar zeker wel een vet spel! 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Max Payne 3 
-
A
Bioshock Infinite wordt nationalistisch! 
Dat gevoel blijft niet lang. Hoewel Columbia in al zijn pracht en praal schittert, is de zwevende stad door zijn sterke grenzen zeer nationalistisch en lopen er enkel blanke mensen rond. Overal in Columbia hangen Amerikaanse vlaggen of zie je religieuze propaganda van Comstock, die de nationalistische belangen sterk verdedigen. Bij een onschuldig ogende kermisattractie wordt een showmeisje het podium opgeroepen met de zin “het mooiste blanke meisje van Columbia”. Dan gaan plotseling de gordijnen van de kermisattractie open en wordt er een verliefd stel, beide vastgebonden aan een paal, het podium opgereden. Een jonge blonde man en negroïde vrouw schreeuwen om hulp. Ze worden aan de schandpaal genageld.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
The Orange Box vind ik tot nu toe het vetste. HL2, Ep1 en Ep2 uitgespeeld in een weekend
beste story mode die ik gespeeld heb. Je moest ook voor een achievement de hele episode een dwerg meeslepen en hem later in een raket stoppen 
-
A
Team Fortress 2 > AllesHoofdcoach wrote:The Orange Box