O ja die heb ik ook nog altijd liggenHoofdcoach wrote:The Orange Box vind ik tot nu toe het vetste. HL2, Ep1 en Ep2 uitgespeeld in een weekendbeste story mode die ik gespeeld heb. Je moest ook voor een achievement de hele episode een dwerg meeslepen en hem later in een raket stoppen
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Hell no. PortalAlmighty wrote:Team Fortress 2 > AllesHoofdcoach wrote:The Orange Box
-
K
Beste shooters ooit. De hele half life serie.
Heb me ook kostelijk vermaakt met BLack mesa.
Heb me ook kostelijk vermaakt met BLack mesa.
Bij mij doet hij het nietkaboem wrote:Jurheinen wrote:Hitman: Absolution aan het installeren
ik vond hem heel erg vet!
far cry 3 is dik
-
A
TF2 met jullie was leuk!
Dota2 niet
Dota2 niet
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 7 days ago
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 14 hours ago
What the fuck, dat ziet er echt ziek uit
GEEF MIJ DIE GAME NUUUUUUUUUUUUUUU!!!
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Heeft iemand eigenlijk de PS Vita? Zit te overwegen om 'm te kopen, maar heb eigenlijk nog nauwelijks meningen er over gehoord.
-
A
Geflopte handheld, aldus pu
Ik startte net een potje FIFA en het eerste wat de commentator tegen me zegt is 'merry christmas' wtf...
-
A
Raar idd, in December nog wel wtf gekoostzaner wrote:Ik startte net een potje FIFA en het eerste wat de commentator tegen me zegt is 'merry christmas' wtf...
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 7 days ago
Bioshock 2 nu ook uitgespeeld. Vond ik persoonlijk nog wel vetter dan 1 misschien
.
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Ik vond 1 vetter. Bioshock is nog de enige game die ik moet kopenFiretrap wrote:Bioshock 2 nu ook uitgespeeld. Vond ik persoonlijk nog wel vetter dan 1 misschien.
De Far Cry 3 missie in de drugsvelden. Ge-ni-aal! 
-
S
Met Bun Dem op de achtergrond, geniaal!twilightforce wrote:De Far Cry 3 missie in de drugsvelden. Ge-ni-aal!
Afgelopen maandag voor PRSPCT even laten zien hoe je fifa moet spelen (Daan
)

Held hahaXtD wrote:Afgelopen maandag voor PRSPCT even laten zien hoe je fifa moet spelen (Daan)
![]()
-
JHardtraxx Veteran
- last seen 14 hours ago
Vandaag beginnen aan Far Cry 3 
Jurheinen wrote:Vandaag beginnen aan Far Cry 3
-
JHardtraxx Veteran
- last seen 14 hours ago
Hoi schatMr Lellebel wrote:Jurheinen wrote:Vandaag beginnen aan Far Cry 3
Hey DushiJurheinen wrote:Hoi schatMr Lellebel wrote:Jurheinen wrote:Vandaag beginnen aan Far Cry 3
Misschien ben ik dom, maar wat zijn cloudgegevens bij BF3?
-
JHardtraxx Veteran
- last seen 14 hours ago
Laten we het hopen! Net de eerste beetjes gespeeld, en het begint goedMr Lellebel wrote:Hey DushiJurheinen wrote: Hoi schatJe gaat je uitmuntend vermaken op Far Cry 3