Gast, dan is je pc wel erg verouderdchicken wrote:Godver, zolang uitgekeken naar ACIII en dan loopt ie op 20 fps doordat ie totaal geen gebruik maakt van mn 2e videokaart.Paar weekjes wachten met het spel dan maar.
inb4almighty met zn AMD crap
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 12 hours ago
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 7 days ago
Denk dat mijn laptop Cod2 niet eens trekt
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
GTX260Jurheinen wrote:Gast, dan is je pc wel erg verouderdchicken wrote:Godver, zolang uitgekeken naar ACIII en dan loopt ie op 20 fps doordat ie totaal geen gebruik maakt van mn 2e videokaart.Paar weekjes wachten met het spel dan maar.
HaiDakpan wrote:Wie is Dark Utility op XBL?
Wist ik alXtD wrote:HaiDakpan wrote:Wie is Dark Utility op XBL?
-
CHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2026
Schijnt overigens een glitch te zijn die Ubisoft uiteraard niet heeft verholpen. Heb het even gegoogled, en ik kwam topics tegen van mensen met systemen van 1500+ euris die het probleem hebben.Jurheinen wrote:Gast, dan is je pc wel erg verouderdchicken wrote:Godver, zolang uitgekeken naar ACIII en dan loopt ie op 20 fps doordat ie totaal geen gebruik maakt van mn 2e videokaart.Paar weekjes wachten met het spel dan maar.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
dat zou heel episch zijnAniThing wrote:ik wil pokemon a la skyrim
jahaaaaaaaaaAniThing wrote:ik wil pokemon a la skyrim
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Wel met pokemons tot maximaal gold/silver/crystal. Die nieuwe pokemons zijn allemaal zo vaag.Hoofdcoach wrote:dat zou heel episch zijnAniThing wrote:ik wil pokemon a la skyrim
Allemaal van die slappe aftreksels of rare gemuteerde beesten
Ruby/Sapphire/Emerald kan er ook nog wel bij imo
-
CHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2026
AniThing wrote:ik wil pokemon a la skyrim

Ruby & Sapphire ware ook nice hoor... Daarna werd het ruk, maar als dat echt zou komen zou ik het sowieso kopen.Wout1997 wrote:Wel met pokemons tot maximaal gold/silver/crystal. Die nieuwe pokemons zijn allemaal zo vaag.Hoofdcoach wrote:dat zou heel episch zijnAniThing wrote:ik wil pokemon a la skyrim
Allemaal van die slappe aftreksels of rare gemuteerde beesten
we moeten ff met ze alle handtekeningen verzamelen hahaha
-
CHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2026
Ik kan me herinneren dat er al eens een online petitie voor was geweest. Zou ook kunnen dat het bij Oblivion al was, maar ik dacht Skyrim.
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 7 days ago
Trailer van Bioshock Infinite geeft me zo ziek veel zin in die game. Vrijdag komt er meer informatie vrij
.
De enige 2 spellen waar ik eigenlijk op uit kijk zijn GTA 5 en Dead Space 3. DS 2 was erg dik, dus hopelijk word 3 weer net zo dik 
Ziet er hier iig best vet uit http://tweakers.net/nieuws/82392/e3-pre ... ace-3.html
Ziet er hier iig best vet uit http://tweakers.net/nieuws/82392/e3-pre ... ace-3.html
Pff ja heb die gameplay trailer al vaak bekeken, wat wordt dat episch zegFiretrap wrote:Trailer van Bioshock Infinite geeft me zo ziek veel zin in die game. Vrijdag komt er meer informatie vrij.
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Leuk dat DS3 in 2011 uitkomt. 
lego lord of the rings is baaaaaaas 
-
A
Black Ops 2 in een notendop:

Hij had die Hellstorm ook gewoon neer kunnen halen.Almighty wrote:Black Ops 2 in een notendop: