Firetrap wrote: Consoles zijn beter!!!!!!

Firetrap wrote: Consoles zijn beter!!!!!!

oostzaner wrote:Firetrap wrote: Consoles zijn beter!!!!!!
Firetrap wrote:Wel ironisch dat chicken iemand dom noemt
Haha dat is duidelijk. Is de Xbox niet je ding of Call of Duty?Almighty wrote:Hell no
Same hereAlmighty wrote:Futuristische oorlogvoering is een grote nono voor mij
Ik begrijp de gedachtegang. Toen ik de eerste trailer zag ik ook van wtf, maar ik speel altijd multiplayer met 5 vrienden dus dan spreek ik die door de weeks ook weer ff via xbox live ipv alleen vrijdag met uitgaan en zombies blijf ik geniaal vinden.D-Nemacyst wrote:Same hereAlmighty wrote:Futuristische oorlogvoering is een grote nono voor mij
Er zit een verschil tussen een spel dat begonnen is als WOII spel. En eindigt als een futuristisch spel.Firetrap wrote:Voor mij is het niet persé het futuristische klimaat ( ik ga zometeen immers Halo 4 spelen ) maar het feit dat het COD is. 2 en MW waren erg vet, maar alles daarna is zoooo uitgemolken. De killstreaks, perks en al die zooi hebben de glans van het spel volledig kapot gemaakt waardoor ik ben overgestapt op Battlefield ( en geen spijt van ).
Zelfs Battlefield staat hier te verstoffen... Team Fortress 2 all the wayFiretrap wrote:Voor mij is het niet persé het futuristische klimaat ( ik ga zometeen immers Halo 4 spelen ) maar het feit dat het COD is. 2 en MW waren erg vet, maar alles daarna is zoooo uitgemolken. De killstreaks, perks en al die zooi hebben de glans van het spel volledig kapot gemaakt waardoor ik ben overgestapt op Battlefield ( en geen spijt van ).
Battlefield vond ik juist helemaal niks. Ik speel nog steeds met regelmaat mw2 door de bazige levelsFiretrap wrote:Voor mij is het niet persé het futuristische klimaat ( ik ga zometeen immers Halo 4 spelen ) maar het feit dat het COD is. 2 en MW waren erg vet, maar alles daarna is zoooo uitgemolken. De killstreaks, perks en al die zooi hebben de glans van het spel volledig kapot gemaakt waardoor ik ben overgestapt op Battlefield ( en geen spijt van ).
Ja dat kan, ik weet dat het een tweestrijd is, ieder zijn ding.mrazura wrote:Battlefield vond ik juist helemaal niks. Ik speel nog steeds met regelmaat mw2 door de bazige levelsFiretrap wrote:Voor mij is het niet persé het futuristische klimaat ( ik ga zometeen immers Halo 4 spelen ) maar het feit dat het COD is. 2 en MW waren erg vet, maar alles daarna is zoooo uitgemolken. De killstreaks, perks en al die zooi hebben de glans van het spel volledig kapot gemaakt waardoor ik ben overgestapt op Battlefield ( en geen spijt van ).![]()
Jammer dat ze Favela weggehaald hebben om een paar jankende moslims.
Almighty wrote:Favela is weer up and running
Grave Encounters: The game?
Die film was ook geniaal, ik denk dit met een koptelefoon op in nacht, word je helemaal leip.DFH wrote:Grave Encounters: The game?
Haha Favela weg? Wat was er dan precies gebeurt, heb dit niet mee gekregen namelijk!mrazura wrote:Battlefield vond ik juist helemaal niks. Ik speel nog steeds met regelmaat mw2 door de bazige levelsFiretrap wrote:Voor mij is het niet persé het futuristische klimaat ( ik ga zometeen immers Halo 4 spelen ) maar het feit dat het COD is. 2 en MW waren erg vet, maar alles daarna is zoooo uitgemolken. De killstreaks, perks en al die zooi hebben de glans van het spel volledig kapot gemaakt waardoor ik ben overgestapt op Battlefield ( en geen spijt van ).![]()
Jammer dat ze Favela weggehaald hebben om een paar jankende moslims.