Niks moois aan was ook mijn lievelingslevel samen met terminal 
Meh, Afghan & Skidrowmrazura wrote:Niks moois aan was ook mijn lievelingslevel samen met terminal
Meh, Afghan & Skidrowmrazura wrote:Niks moois aan was ook mijn lievelingslevel samen met terminal
Precies hahamrazura wrote:Skidrow rondlopen met intervention of shotgunGun turret neerzetten in die lange hal
RPG door die lange halmrazura wrote:Skidrow rondlopen met intervention of shotgunGun turret neerzetten in die lange hal
Dat doe ik soms bij high rise van de ene kant naar de andere kant. Mw spellen zijn nu al 10 uur down bijna door die klote orkaanAlmighty wrote:RPG door die lange halmrazura wrote:Skidrow rondlopen met intervention of shotgunGun turret neerzetten in die lange hal
Holy shit, die textures zijn wel echt heel lelijk. :O Ik zou bijna willen zeggen dat CoD4 er nog beter uit zag.Maximum wrote:View on YouTube
Nah, er moet gewoon weer een frisse wind doorheen gaan waaien en bepaalde pijnpunten moeten eruit. Het hele concept met perks en streaks is gewoon nog steeds uber. Heb nu zowel Battlefield als CoD:MW3 lang genoeg gespeeld om een oordeel te vellen maar ben toch een veel grotere fan van CoD.Almighty wrote:COD is gewoon aan het eind van zijn latijn.
Same here. Ook met helikopters, mij zie je meestal op de meest onmogelijke manier voorbij dwarrelen.Dakpan wrote:Ik zuig ontzettend met jets. Word altijd binnen no-time uit de licht geschoten als ik me niet te pletter vlieg :')
Je bedoelt Infinity Ward?D-Nemacyst wrote:Maarja deze is gemaakt door Treyarch en imo maakt activision altijd de betere CoD's.
Yup, maar dat zal niet gebeuren omdat er bij de grote massa niet zoveel animo meer voor is, helaas.D-Nemacyst wrote:Misschien leuk als ze weer eens een WOII concept maken. Of WOI
kga m sowieso halenpeejay56 wrote:om maar even in te komen voor BO2 ben ik weer wat begonnen met MW3.
zijn er veel die BO2 kopen?
PS3: peejay56