Is geen remake, gewoon weer zoals die "nieuwe" NFS. Niks illegaals, niks tunings 
Speel Rollcage.
Dat is pas echt het bazen racespel.
View on YouTube
Lekker standaard 400 kph.
Oh jammer, had graag het origineel gezien maar dan grafisch beter en hier en daar een beetje getuned. Heb er zelf een scheithekel aan als je niet kan free roamen in race spellenAlmighty wrote:Is geen remake, gewoon weer zoals die "nieuwe" NFS. Niks illegaals, niks tunings
Nope, niks voor mij, geef mij maar een rotbak die ik gaandeweg kan vervangen en upgraden.Almighty wrote:Je kan wel Free Roamen, maar heel geforceerd. Meteen beginnen met Aston Martin enz. dikke schijt
Precies, zoals eigenlijk iedere oud NFS speler wiltNijidik wrote:Nope, niks voor mij, geef mij maar een rotbak die ik gaandeweg kan vervangen en upgraden.Almighty wrote:Je kan wel Free Roamen, maar heel geforceerd. Meteen beginnen met Aston Martin enz. dikke schijt
DFH wrote:Een paar dagen geleden had ik de Nightmare House 2 mod gedownload voor Half Life 2 nog nooit zoveel creepy moments gehad in een gameIemand nog meer aanraders voor Half Life 2 mods? Zijn er echt teveel maar hou wel van die creepy mods
chicken wrote:- Bioshock 1
- Bioshock 2
- F.E.A.R. 2
- F.E.A.R. 3
- S.T.A.L.K.E.R: Shadows of Chernobyl
- S.T.A.L.K.E.R: Clear Sky
- S.T.A.L.K.E.R: Call of Pripyat
- Amnesia: The dark descent
Net de Join or Die editie binnen gekregen zo beginnentwilightforce wrote:Vandaag ACIII binnengekregen. Begin is veelbelovend!
DUHAlmighty wrote:Ik wilde Assasins Creed 3 downloaden, is ie alleen maar uit op de consoles, en over en maand pas op de PC
Fuck die shit manHenk-Jan wrote:DUHAlmighty wrote:Ik wilde Assasins Creed 3 downloaden, is ie alleen maar uit op de consoles, en over en maand pas op de PC
Consoles zijn beter!!!!!!Almighty wrote:Fuck die shit manHenk-Jan wrote:DUHAlmighty wrote:Ik wilde Assasins Creed 3 downloaden, is ie alleen maar uit op de consoles, en over en maand pas op de PC
Firetrap wrote:Consoles zijn beter!!!!!!