Ik vind de xbox ook beter voor shooters dan de pc...
Muis is chill, maar het toetsenbord is gewoon bagger.
True, je kan niet bepalen hoe hard je loopt etc.oostzaner wrote:Ik vind de xbox ook beter voor shooters dan de pc...
Dit is een grap, hoop ik ?Nijidik wrote:True, je kan niet bepalen hoe hard je loopt etc.oostzaner wrote:Ik vind de xbox ook beter voor shooters dan de pc...
Ik vind dat alle games behalve shooters en click & points op de consoles horen
I don't really care.oostzaner wrote:Ik vind de xbox ook beter voor shooters dan de pc...
Nee? Je kan 4 richtingen lopen op pc zonder dat je je muis gebruikt, op consoles zijn er honderden richtingen. Ook kan je bepalen hoe ver vooruit je het pookje houdt, zodat je harder/zachter kan lopen. Enkel met shooters is de muis heel wat accurater dan een stickje.maarten0546 wrote:Dit is een grap, hoop ik ?Nijidik wrote:True, je kan niet bepalen hoe hard je loopt etc.oostzaner wrote:Ik vind de xbox ook beter voor shooters dan de pc...
Daarvoor is die muis er toch? Zodat je alle kanten op kan? Als je de vooruit knop minder hard indrukt, kan je ook bepalen hoe hard je loopt. Niet bij alle spellen, maar als je heb helemaal in drukt ren je en als je hem rustig indrukt, loop je.Nijidik wrote: Nee? Je kan 4 richtingen lopen op pc zonder dat je je muis gebruikt, op consoles zijn er honderden richtingen. Ook kan je bepalen hoe ver vooruit je het pookje houdt, zodat je harder/zachter kan lopen. Enkel met shooters is de muis heel wat accurater dan een stickje.
Hoe doe je dat dan? Ik heb niet zo'n fancy toetsenbord. Sowieso game ik liever achteruitgezakt op een bank dan rechtop in een bureaustoel, ach ja, persoonlijke smaak. Ben tegenwoordig wel meer op PC aan het gamen dan console. Steam salesNegert wrote:Daarvoor is die muis er toch? Zodat je alle kanten op kan? Als je de vooruit knop minder hard indrukt, kan je ook bepalen hoe hard je loopt. Niet bij alle spellen, maar als je heb helemaal in drukt ren je en als je hem rustig indrukt, loop je.Nijidik wrote: Nee? Je kan 4 richtingen lopen op pc zonder dat je je muis gebruikt, op consoles zijn er honderden richtingen. Ook kan je bepalen hoe ver vooruit je het pookje houdt, zodat je harder/zachter kan lopen. Enkel met shooters is de muis heel wat accurater dan een stickje.
welke beperkingen?Kepro wrote:Console zal altijd zuigen door de beperkingen
Mods, grafisch slechtere kwaliteit en minder online support. Dat kan ik zo bedenken. Maar modden doe ik toch niet en ik ben niet zo'n grafische hoeroostzaner wrote:welke beperkingen?Kepro wrote:Console zal altijd zuigen door de beperkingen
Onder ander wat Nijdijk al zegt maar kijk alleen al naar Battlefield 3, console is max 24 players terwijl pc 64 heeft.oostzaner wrote:welke beperkingen?Kepro wrote:Console zal altijd zuigen door de beperkingen
oostzaner wrote:Mods - interesseren mij niet zo
grafisch - eerst moet je 500 eu aangeven aan een videokaart wil je grafisch goed zitten bij een pc
online support - Laatste keer dat ik lag had bij een game was 3 jaar terug
ik zie dit next-gen nog wel gebeuren.Kepro wrote:Onder ander wat Nijdijk al zegt maar kijk alleen al naar Battlefield 3, console is max 24 players terwijl pc 64 heeft.oostzaner wrote:welke beperkingen?Kepro wrote:Console zal altijd zuigen door de beperkingen
Kijk naar naar planetside 2 waar je met meer dan 1000 spelers in 1 match kan zitten.
Op de console is dit niet mogelijk.
RTSNijidik wrote: True, je kan niet bepalen hoe hard je loopt etc.
Pc, vergeten te zeggen.Danny H wrote:voor welk platform?M-arijn wrote:Heeft iemand hier nog tips voor een toffe shooter die nog niet zo lang uit is waarvan de single-player gruwelijk is en ook grafisch erg goed is?
En RTS natuurlijk.stefaneke wrote:RTSNijidik wrote: True, je kan niet bepalen hoe hard je loopt etc.
Eens, qua shooters is het iig een heel verschil qua hoe accuraat het is vind ikJurheinen wrote:Enige wat beter op de console is zijn sport-games. Rest is allemaal beter en fijner op de pc imo