Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193 ... 450  Volgende
Bericht Geplaatst op 12 okt 2012 20:58 

Hardtraxx Veteran

je speelt dan als een big daddy, rapture is nog meer naar de tering en zo nu en dan kom je dingen van deel 1 tegen.

Ik vond het verhaal veel te langzaam op gang komen. Ik was in dat museum en ik haalde hem uit mn console en ik heb die game nooit meer aangeraakt.
Bericht Geplaatst op 12 okt 2012 21:30 

Hardtraxx Veteran

Dat heb ik met Fallout 3, ik speelde hem echt met tegenzin, en nu raak ik hem nooit meer aan.
Bericht Geplaatst op 12 okt 2012 21:54 

Gaan jullie al hard op Dishonored?
Bericht Geplaatst op 13 okt 2012 08:30 

Hardtraxx Veteran

Entourage schreef:
Gaan jullie al hard op Dishonored?

Vind hem een beetje saai imo, ben ook net klaar met een asassins dreef game. Wat opzich wel veel weg heeft van deze game, dus misschien moet ik er daarom nog in komen :)
Bericht Geplaatst op 13 okt 2012 12:10 

Vind hem wel oké, niet echt super ofzo. Had er meer van verwacht, ook grafisch
Bericht Geplaatst op 13 okt 2012 12:26 

Hardtraxx Elite

Niemand is zeker te porren voor een potje Diablo? :P
Bericht Geplaatst op 13 okt 2012 12:30 

Hardtraxx Veteran

oostzaner schreef:
je speelt dan als een big daddy, rapture is nog meer naar de tering en zo nu en dan kom je dingen van deel 1 tegen.

Ik vond het verhaal veel te langzaam op gang komen. Ik was in dat museum en ik haalde hem uit mn console en ik heb die game nooit meer aangeraakt.

Je zal een game ook de kans moeten gunnen.

Ik vond het een van de beste verhaallijnen die ik heb gespeeld.
Bericht Geplaatst op 13 okt 2012 13:24 

Hardtraxx Veteran

Dan ga ik hem na eindigen van het eerste deel toch halen :P.
Bericht Geplaatst op 13 okt 2012 13:53 

Kraak... Piep...

F.E.A.R. weer uitgespeeld met toch weer een paar schrikmomenten :P

Nu de 2 expansions weer spelen :)
Bericht Geplaatst op 13 okt 2012 15:29 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
oostzaner schreef:

Mee eens :)
Zowel Bioshock 1 en 2 staan in mijn top10 games
Bericht Geplaatst op 13 okt 2012 21:09 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
oostzaner schreef:

Bij deel 1 werd je meteen in het verhaal gegooid. Bij deel 2 was dat veel minder. Een eerste indruk is zo gemaakt en als ik bij een game pas na 3 levels in het verhaal zit vind ik dat veel te lang duren...
Bericht Geplaatst op 13 okt 2012 21:16 

Hardtraxx Veteran

Vond 2 ook stukken minder dan 1, in 1 as ik vanaf seconde 1 al blown away van alle gebeurtenissen, rapture, de splicers.. de plot twist was ook geniaal.. verhaal stak echt super goed in elkaar.

vond de iets meer verwoestte rapture minder dan de rapture uit deel 1, het verhaal vond ik minder.. en de algehele ervaring, heb me in 2 na het "adopteer 4 little sisters om verder te kunnen" level wel moeten forceren het uit te spelen :P
Bericht Geplaatst op 14 okt 2012 12:12 

Plus de Art-Deco setting :worship:
Bericht Geplaatst op 14 okt 2012 14:55 

Hardtraxx Veteran

oostzaner schreef:
Olijfboompje schreef:
oostzaner schreef:

Bij deel 1 werd je meteen in het verhaal gegooid. Bij deel 2 was dat veel minder. Een eerste indruk is zo gemaakt en als ik bij een game pas na 3 levels in het verhaal zit vind ik dat veel te lang duren...

Dan ligt het dus duidelijk meer aan jezelf dan aan de game :p

Persoonlijk onwijs genoten van Bioshock, alleen vond het nooit de moeite waard om meerdere keren uit te spelen. Veel rinse and repeat in mijn ogen. Altijd gewoon gestart op hoogste moeilijkheidsgraad zodat het iig een uitdaging bleef. Maarja, maakt ook niet.

Infinity zal vast weer een mooie verhaallijn neerzetten.
Bericht Geplaatst op 14 okt 2012 15:21 

Hardtraxx Veteran

Ik hoop dat je in infinite dingen tegen komt over deel 1 en 2. iets van een jonge Andrew Ryan oid. :)
Bericht Geplaatst op 14 okt 2012 15:40 

Hardtraxx Addict

Heeft iemand hier nog tips voor een toffe shooter die nog niet zo lang uit is waarvan de single-player gruwelijk is en ook grafisch erg goed is?
Bericht Geplaatst op 14 okt 2012 15:54 

Hardtraxx Addict

Als je nog even wacht heb je Far Cry 3 en Medal of Honor Warfighter, voor nu zou je Dishonored een shooter kunnen noemen (ligt eraan hoe je het wilt spelen). Crysis 2 is ook erg vet.
Bericht Geplaatst op 14 okt 2012 19:56 

Hardtraxx Veteran

oostzaner schreef:
Ik hoop dat je in infinite dingen tegen komt over deel 1 en 2. iets van een jonge Andrew Ryan oid. :)

Dat zou vet zijn, alleen kan ik helaas niet meespeculeren sinds ik mij nog niet genoeg verdiept heb in de tot nu toe bekende verhaallijn :P
Vond de gameplay er iig onwijs uit zien!

M-arijn-> Halo 4
Bericht Geplaatst op 14 okt 2012 19:58 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
oostzaner schreef:

Dat zou vet zijn, alleen kan ik helaas niet meespeculeren sinds ik mij nog niet genoeg verdiept heb in de tot nu toe bekende verhaallijn :P
Vond de gameplay er iig onwijs uit zien!

M-arijn-> Halo 4

Marijn is inderdaad beter dan dat kutspel van een Halo.
Bericht Geplaatst op 14 okt 2012 20:35 

Hardtraxx Veteran

over bioshock en verhaallijn gesproken... Ik was laatst in The american book centre op t spui en daar hadden ze een boek over bioshock. Het ging over Andfrew Ryan hoe hij tot zijn plannen is gekomen en wie daar allemaal aan hebben mee gewerkt (sander cohen enz.). Was wel een vet boek, hij was alleen wel in het engels. :P
Bericht Geplaatst op 14 okt 2012 20:40 

Hardtraxx Elite

M-arijn schreef:
Heeft iemand hier nog tips voor een toffe shooter die nog niet zo lang uit is waarvan de single-player gruwelijk is en ook grafisch erg goed is?

voor welk platform?
Bericht Geplaatst op 14 okt 2012 20:43 

Hardtraxx Veteran

Er is maar één echt platform voor shooters. :cool:
Bericht Geplaatst op 14 okt 2012 20:44 

Hardtraxx Veteran

chicken schreef:
Er is maar één echt platform voor shooters. :cool:

de wii.
Bericht Geplaatst op 14 okt 2012 20:46 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 14 okt 2012 20:53 

Haha :lol:

Extra grappig als je dan ook serieus mensen kent die dat antwoorden (of ps3/xbox360 zeggen)
Vorige  1 ... 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193 ... 450  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic