Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195 ... 450  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 21:10 

Hardtraxx Addict

Ook al is het wel aardig duidelijk dat de PC meer voordelen met zich mee brengt wat betreft gamen (mits je genoeg geld hebt om te besteden aan gamen), maar ik vind gamen op m'n Playstation toch fijner. Gewoon lekker op de bank ploffen en lekker gamen is fijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 21:11 

Hardtraxx Veteran

Strep schreef:
Ook al is het wel aardig duidelijk dat de PC meer voordelen met zich mee brengt wat betreft gamen (mits je genoeg geld hebt om te besteden aan gamen), maar ik vind gamen op m'n Playstation toch fijner. Gewoon lekker op de bank ploffen en lekker gamen is fijn.

Ik zie vaak meer nadelen dan voordelen bij een PC.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 21:27 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Alles heeft zijn charmes. Main issue is voor mij bij PC telkens maar dat eindeloze updaten.

Als je 6 jaar geleden evenveel geld in je pc had gestopt als een ps3 bij de release kostte, had je nu nog steeds de meeste games prima kunnen spelen. Doordat de consoles een grotere markt is geworden dan pc's, worden games voor consoles gemaakt met als gevolg dat ze minder zwaar zijn en dat oudere pc's het dus langer uithouden. :) Het enige wat je zou moeten vervangen elke 3 á 4 jaar is de videokaart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 22:01 

Hardtraxx Addict

Olijfboompje schreef:
Strep schreef:

Ik zie vaak meer nadelen dan voordelen bij een PC.

Hmm ja dat kan. Wat dan zoal? Ben het met je eens dat al die updates e.d. kut zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 22:15 

Hardtraxx Veteran

Strep schreef:
Hmm ja dat kan. Wat dan zoal? Ben het met je eens dat al die updates e.d. kut zijn.

Installeren, up to date houden drivers, settings, rare crap die met installeren fout gaat, dan weer een onderdeel wat het niet trekt, maar het is toch vooral dat issue van gemak.

Console? CD'tj derin en gaan.

chicken schreef:
Als je 6 jaar geleden evenveel geld in je pc had gestopt als een ps3 bij de release kostte, had je nu nog steeds de meeste games prima kunnen spelen. Doordat de consoles een grotere markt is geworden dan pc's, worden games voor consoles gemaakt met als gevolg dat ze minder zwaar zijn en dat oudere pc's het dus langer uithouden. :) Het enige wat je zou moeten vervangen elke 3 á 4 jaar is de videokaart.

Grappig dat je dit zegt.

Ik heb een aantal jaar geleden een PC gekocht van 700 euro en die kan de meeste games van nu niet even goed draaien als mijn console games hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 22:20 

Hardtraxx Veteran

Oh, ik heb pas nog een pc naar een maat van me gedaan bestaande uit hardware van +/- 5 jaar geleden die toentertijd ook in die prijsklasse zat, en die pc kan nog prima assassins creed bijvoorbeeld spelen maxed out. Battlefield 3 is natuurlijk een ander verhaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 22:22 

Olijfboompje schreef:
chicken schreef:

Grappig dat je dit zegt.

Ik heb een aantal jaar geleden een PC gekocht van 700 euro en die kan de meeste games van nu niet even goed draaien als mijn console games hoor.

Ik heb een aantal jaar geleden een PC samengesteld voor 700 euro en die kan de meeste games van nu gewoon goed draaien hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 22:28 

Hardtraxx Veteran

Dan heb jij dat beter gedaan dan mij.
Alhoewel ik mijn PC gewoon kan updaten, al acht ik dat niet eens nodig, want ik heb mijn xdoos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 22:30 

Hardtraxx Addict

Olijfboompje schreef:
Strep schreef:

Installeren, up to date houden drivers, settings, rare crap die met installeren fout gaat, dan weer een onderdeel wat het niet trekt, maar het is toch vooral dat issue van gemak.

Console? CD'tj derin en gaan.

chicken schreef:

Grappig dat je dit zegt.

Hmm ja ik verkies mijn PS3 ( (L) ) ook altijd boven een PC hoor. Maar er zitten ook wel een aantal voordelen aan een PC. Grafisch is 'ie gewoon sterker maar vooral de prijzen van games zijn gigantisch veel lager. Maar het is mij ook iets te veel gezeik, ben blij met m'n console.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 22:34 

Hardtraxx Veteran

Bijna Halo idd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 06:42 

Hardtraxx Veteran

Voor een PC zijn games gratis, bij de Xbox betaal voor je een nieuwe 60e?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 08:53 

Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:

Ik heb liever originele en dan betaal ik maar 60 euro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 11:16 

Hardtraxx Veteran

Halo :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 12:27 

Hardtraxx Addict

6-11 pas toch? :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 13:08 

Hardtraxx Veteran

Hooli schreef:
6-11 pas toch? :(

Da's bijna. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 14:08 

Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:

Waar je bij een PC kan downloaden, kan je bij een 360 ombouwen. Dat argument gaat dus niet echt op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 14:26 

Hardtraxx Veteran

gelijk even aanschaffen deze :D

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 15:35 

Hardtraxx Elite

Fifa13 binnen , vanavond maar even spelen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 20:29 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Jurheinen schreef:

Waar je bij een PC kan downloaden, kan je bij een 360 ombouwen. Dat argument gaat dus niet echt op.

Scheelt dat dan je garantie weg is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 21:12 

Hardtraxx Veteran

Touche
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 21:17 

Hardtraxx Veteran

Alsnog snap ik niet al die voor argumenten voor de PC. Je krijgt mensen toch niet overtuigd. Console=gemak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 21:23 

Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:

Ik heb liever games fysiek in mn klauwen dan op een usb-stick oid en van de laatste 5 games die heb gekocht waren er 4 tussen 30 en 50 euro. Eéntje niet, maar dat was dan ook wel de limited edition van BF3.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 10:05 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Alsnog snap ik niet al die voor argumenten voor de PC. Je krijgt mensen toch niet overtuigd. Console=gemak.

Inderdaad, kun je mooi tussen potjes COD door ff beetje Hardtraxxen of een video kijken. PC gamen is ook wel leuk, maar is voor mij nooit zo leuk geweest als gamen op een console.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 10:11 

Kraak... Piep...

Daveytl schreef:
Olijfboompje schreef:

Inderdaad, kun je mooi tussen potjes COD door ff beetje Hardtraxxen of een video kijken. PC gamen is ook wel leuk, maar is voor mij nooit zo leuk geweest als gamen op een console.

Het feit blijft ook dat je op de pc best games kan downloaden maarja dan kun je alsnog niet online.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 10:47 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Olijfboompje schreef:

Haha, je lijkt mij wel. xd

Tenzij ik in een chat zit met mensen, dan vind ik het altijd gezellig te babbelen.
Vorige  1 ... 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195 ... 450  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic