Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 12 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 21 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
S
Hardtraxx Addict
1417 posts member since 2012
last seen Jul 2015
Ook al is het wel aardig duidelijk dat de PC meer voordelen met zich mee brengt wat betreft gamen (mits je genoeg geld hebt om te besteden aan gamen), maar ik vind gamen op m'n Playstation toch fijner. Gewoon lekker op de bank ploffen en lekker gamen is fijn.
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Strep wrote:Ook al is het wel aardig duidelijk dat de PC meer voordelen met zich mee brengt wat betreft gamen (mits je genoeg geld hebt om te besteden aan gamen), maar ik vind gamen op m'n Playstation toch fijner. Gewoon lekker op de bank ploffen en lekker gamen is fijn.
Ik zie vaak meer nadelen dan voordelen bij een PC.
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Olijfboompje wrote:Alles heeft zijn charmes. Main issue is voor mij bij PC telkens maar dat eindeloze updaten.
Als je 6 jaar geleden evenveel geld in je pc had gestopt als een ps3 bij de release kostte, had je nu nog steeds de meeste games prima kunnen spelen. Doordat de consoles een grotere markt is geworden dan pc's, worden games voor consoles gemaakt met als gevolg dat ze minder zwaar zijn en dat oudere pc's het dus langer uithouden. :) Het enige wat je zou moeten vervangen elke 3 á 4 jaar is de videokaart.
S
Hardtraxx Addict
last seen Jul 2015
Olijfboompje wrote:
Strep wrote:Ook al is het wel aardig duidelijk dat de PC meer voordelen met zich mee brengt wat betreft gamen (mits je genoeg geld hebt om te besteden aan gamen), maar ik vind gamen op m'n Playstation toch fijner. Gewoon lekker op de bank ploffen en lekker gamen is fijn.
Ik zie vaak meer nadelen dan voordelen bij een PC.
Hmm ja dat kan. Wat dan zoal? Ben het met je eens dat al die updates e.d. kut zijn.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Strep wrote: Hmm ja dat kan. Wat dan zoal? Ben het met je eens dat al die updates e.d. kut zijn.
Installeren, up to date houden drivers, settings, rare crap die met installeren fout gaat, dan weer een onderdeel wat het niet trekt, maar het is toch vooral dat issue van gemak.

Console? CD'tj derin en gaan.
chicken wrote: Als je 6 jaar geleden evenveel geld in je pc had gestopt als een ps3 bij de release kostte, had je nu nog steeds de meeste games prima kunnen spelen. Doordat de consoles een grotere markt is geworden dan pc's, worden games voor consoles gemaakt met als gevolg dat ze minder zwaar zijn en dat oudere pc's het dus langer uithouden. :) Het enige wat je zou moeten vervangen elke 3 á 4 jaar is de videokaart.
Grappig dat je dit zegt.

Ik heb een aantal jaar geleden een PC gekocht van 700 euro en die kan de meeste games van nu niet even goed draaien als mijn console games hoor.
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Oh, ik heb pas nog een pc naar een maat van me gedaan bestaande uit hardware van +/- 5 jaar geleden die toentertijd ook in die prijsklasse zat, en die pc kan nog prima assassins creed bijvoorbeeld spelen maxed out. Battlefield 3 is natuurlijk een ander verhaal.
M
Olijfboompje wrote:
chicken wrote: Als je 6 jaar geleden evenveel geld in je pc had gestopt als een ps3 bij de release kostte, had je nu nog steeds de meeste games prima kunnen spelen. Doordat de consoles een grotere markt is geworden dan pc's, worden games voor consoles gemaakt met als gevolg dat ze minder zwaar zijn en dat oudere pc's het dus langer uithouden. :) Het enige wat je zou moeten vervangen elke 3 á 4 jaar is de videokaart.
Grappig dat je dit zegt.

Ik heb een aantal jaar geleden een PC gekocht van 700 euro en die kan de meeste games van nu niet even goed draaien als mijn console games hoor.
Ik heb een aantal jaar geleden een PC samengesteld voor 700 euro en die kan de meeste games van nu gewoon goed draaien hoor.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Dan heb jij dat beter gedaan dan mij.
Alhoewel ik mijn PC gewoon kan updaten, al acht ik dat niet eens nodig, want ik heb mijn xdoos.
S
Hardtraxx Addict
last seen Jul 2015
Olijfboompje wrote:
Strep wrote: Hmm ja dat kan. Wat dan zoal? Ben het met je eens dat al die updates e.d. kut zijn.
Installeren, up to date houden drivers, settings, rare crap die met installeren fout gaat, dan weer een onderdeel wat het niet trekt, maar het is toch vooral dat issue van gemak.

Console? CD'tj derin en gaan.
Grappig dat je dit zegt.

Hmm ja ik verkies mijn PS3 ( (L) ) ook altijd boven een PC hoor. Maar er zitten ook wel een aantal voordelen aan een PC. Grafisch is 'ie gewoon sterker maar vooral de prijzen van games zijn gigantisch veel lager. Maar het is mij ook iets te veel gezeik, ben blij met m'n console.
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 6 days ago
Bijna Halo idd :D
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 7 days ago
Voor een PC zijn games gratis, bij de Xbox betaal voor je een nieuwe 60e?
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Jurheinen wrote:Voor een PC zijn games gratis, bij de Xbox betaal voor je een nieuwe 60e?
Ik heb liever originele en dan betaal ik maar 60 euro.
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Halo :D
Hardtraxx Addict
1335 posts member since 2010
last seen Feb 2020
6-11 pas toch? :(
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Hooli wrote:6-11 pas toch? :(
Da's bijna. :P
F
Hardtraxx Veteran
last seen 6 days ago
Jurheinen wrote:Voor een PC zijn games gratis, bij de Xbox betaal voor je een nieuwe 60e?
Waar je bij een PC kan downloaden, kan je bij een 360 ombouwen. Dat argument gaat dus niet echt op.
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
gelijk even aanschaffen deze :D

View on YouTube
Hardtraxx Elite
2085 posts member since 2012
last seen 10 days ago
Fifa13 binnen , vanavond maar even spelen :P
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 7 days ago
Firetrap wrote:
Waar je bij een PC kan downloaden, kan je bij een 360 ombouwen. Dat argument gaat dus niet echt op.
Scheelt dat dan je garantie weg is :P
F
Hardtraxx Veteran
last seen 6 days ago
Touche
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Alsnog snap ik niet al die voor argumenten voor de PC. Je krijgt mensen toch niet overtuigd. Console=gemak.
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Ik heb liever games fysiek in mn klauwen dan op een usb-stick oid en van de laatste 5 games die heb gekocht waren er 4 tussen 30 en 50 euro. Eéntje niet, maar dat was dan ook wel de limited edition van BF3.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Olijfboompje wrote:Alsnog snap ik niet al die voor argumenten voor de PC. Je krijgt mensen toch niet overtuigd. Console=gemak.
Inderdaad, kun je mooi tussen potjes COD door ff beetje Hardtraxxen of een video kijken. PC gamen is ook wel leuk, maar is voor mij nooit zo leuk geweest als gamen op een console.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Daveytl wrote:
Olijfboompje wrote:Alsnog snap ik niet al die voor argumenten voor de PC. Je krijgt mensen toch niet overtuigd. Console=gemak.
Inderdaad, kun je mooi tussen potjes COD door ff beetje Hardtraxxen of een video kijken. PC gamen is ook wel leuk, maar is voor mij nooit zo leuk geweest als gamen op een console.
Het feit blijft ook dat je op de pc best games kan downloaden maarja dan kun je alsnog niet online.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Daveytl wrote:
Haha, je lijkt mij wel. xd

Tenzij ik in een chat zit met mensen, dan vind ik het altijd gezellig te babbelen.