Whut? Hoe dat?Almighty wrote:24 minuten had ik hemJurheinen wrote:Ben hem ook aan het binnenhalen, duurt alleen veels te langAlmighty wrote:Dishonored is binnen
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 7 days ago
-
E
Nieuwsgroepen
-
A
4,5mb/s downloadenJurheinen wrote:Whut? Hoe dat?Almighty wrote:24 minuten had ik hemJurheinen wrote: Ben hem ook aan het binnenhalen, duurt alleen veels te lang
-
JHardtraxx Veteran
- last seen 7 days ago
Ik zit nu eindelijk op 1 mb/s.
Maar Entourage, ik snap dus echt geen hol van nieuwsgroepen. 1 keer een hele how-to gelezen op internet, maar nog werd ik er gewoon niet wijs van.
Maar Entourage, ik snap dus echt geen hol van nieuwsgroepen. 1 keer een hele how-to gelezen op internet, maar nog werd ik er gewoon niet wijs van.
-
A
Echt easy peacy, ik heb wel betaald door mijn ouders omdat ik dan af en toe voor mijn ouders een Marco Borsato CD'tje moet downloaden 
-
E
Ik betaal ervoor, maar afhankelijk van je provider kan het ook gratis (wel beperkt).
Welke provider heb je?
Welke provider heb je?
-
JHardtraxx Veteran
- last seen 7 days ago
KPN, Hoeveel kost het dan?
-
M
7,50 per maand.Jurheinen wrote:KPN, Hoeveel kost het dan?
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 6 days ago
Bioshock gekocht voor 9 euro
vandaag binnen gekregen dus morgen maar eens proberen.
BazenspelFiretrap wrote:Bioshock gekocht voor 9 eurovandaag binnen gekregen dus morgen maar eens proberen.
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Eensch.D-Nemacyst wrote:IkStrep wrote:Wie van jullie heeft Amnesia gespeeld en wat vonden jullie ervan?
Eng
xx
@ Project.
Kan je aanraden om Amnesia te spelen, is echt fucking creepy. Leuke game.
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 6 days ago
Idd, precies de dingen die ik zoektommetjeuh wrote:BazenspelFiretrap wrote:Bioshock gekocht voor 9 eurovandaag binnen gekregen dus morgen maar eens proberen.
ziek sterk verhaal en de setting is geniaal
Begonnen aan Dishonored. Zit er meteen helemaal in 
Ik had hem laatst ook gekocht bij Gamemania voor een tientje. Ik had hem 2 jaar terug geleend, maar ik wilde hem zo graag in mn collectie hebben. Nu ben ik er een beetje aan begonnen (heb ook fifa 13 gekocht)Firetrap wrote:Bioshock gekocht voor 9 eurovandaag binnen gekregen dus morgen maar eens proberen.
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 6 days ago
Die van mij was ook nog steelcase
die vent wilde er waarschijnlijk graag vanaf, immers moest hij zelf ook nog twee euro verzendkosten betalen, houdt hij 7 euro over :')
ook niet echt de moeite waard voor die kerel, maar des te beter voor jou.Firetrap wrote:Die van mij was ook nog steelcasedie vent wilde er waarschijnlijk graag vanaf, immers moest hij zelf ook nog twee euro verzendkosten betalen, houdt hij 7 euro over :')
-
JHardtraxx Veteran
- last seen 7 days ago
Heb gisteren ook de eerste missie gedaan, vet spel!Stokbrood wrote:Begonnen aan Dishonored. Zit er meteen helemaal in
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 6 days ago
Bioshock een beginnetje aan gemaakt, supervet 
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
1 of 2 ?Firetrap wrote:Bioshock een beginnetje aan gemaakt, supervet
Ik vond zelf 1 het best.
-
E
Dat soort spellen mag jij nog niet spelen Wout
Ik vond deel 2 echt super saai. Het ging mij allemaal veelste traag. 
Mee eens, het sfeertje in deel 1 is ook vrijwel onovertrefbaar. Al lijkt Infinite me ook heeeel erg vet.oostzaner wrote:Ik vond deel 2 echt super saai. Het ging mij allemaal veelste traag.
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 6 days ago
1Wout1997 wrote:1 of 2 ?Firetrap wrote:Bioshock een beginnetje aan gemaakt, supervet
Ik vond zelf 1 het best.
-
A
Doorlopende verhaallijn ja, deel 2 speelt 8 jaar later
Zowel Bioshock 1 als 2 staan in mijn top 5
Zowel Bioshock 1 als 2 staan in mijn top 5