Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191 ... 450  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 23:04 

Hij wordt qua setting en sfeer vergeleken met Bioshock, en dat betekend dat ik hem moet spelen. 't is toch gratis
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 00:19 

Jeff3rd schreef:
Overheen gelezen xd. Was nog druk aan t gamen :).

Barbarian. Beviel het een beetje? Heb er mn twijfels over namelijk om er 1 te gaan maken. Monk lijkt me ook wel gaaf.

Barbarian beviel me prima, wel al tijd gestopt met d3, maar was zeker erg nice! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 00:39 

Hardtraxxer

dellionNL schreef:
Jeff3rd schreef:

Barbarian. Beviel het een beetje? Heb er mn twijfels over namelijk om er 1 te gaan maken. Monk lijkt me ook wel gaaf.

Barbarian beviel me prima, wel al tijd gestopt met d3, maar was zeker erg nice! ;)

Heb zelf een Wizard gehad, waar me vriendin een Demon Hunter had. Beide classes waren een tijdje leuk om te spelen maar verveelde gauw. Demon Hunter was wel aardig wat sterker dan me Wizard in de tijd dat ik speelde (spel was net uit toen).
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 00:43 

TBA schreef:
dellionNL schreef:
Jeff3rd schreef:

Heb zelf een Wizard gehad, waar me vriendin een Demon Hunter had. Beide classes waren een tijdje leuk om te spelen maar verveelde gauw. Demon Hunter was wel aardig wat sterker dan me Wizard in de tijd dat ik speelde (spel was net uit toen).

Sowieso verveelde het spel best snel (vond ik dan) er miste gewoon iets
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 00:52 

Hardtraxxer

dellionNL schreef:
Sowieso verveelde het spel best snel (vond ik dan) er miste gewoon iets

Ja klopt, zeker niet de moeite waard om een random reader van een random persoon te lenen tijdens een hoorcollege zoals ik had gedaan :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 10:02 

Hardtraxx Veteran

Ik had toen ook mijn laatste geld er aan besteed :P heb daarna 2 weken als een armoedzaaier geleefd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 10:34 

Kraak... Piep...

F.E.A.R. 1 weer geinstalleerd :D

Ik heb dat vroeger kapot gespeeld en wist alle schrik momenten.
Nu heb ik toch nog een nieuw stukje gevonden en schrok me weer de apenknaker.
En nog een stukje was ik vergeten, toen vloog ik ook naar de andere kant van de kamer.

Jammer echt dat het sinds F.E.A.R. 2 echt hard achteruit is gegaan.
F.E.A.R. 3 is imo niet eng en richt zich te veel op actie en onnodige en niet werkende co-op.

Ik heb weer zulke vette spellen nodig die goed eng zijn. En ik heb alles al zonbeetje gehad
(Dead Space (1+2), Alle Doom's, Half Life 2(voor zover het horror stuk erin zit, *#&#$ Parasites), Alan Wake, Alle F.E.A.R.'s, Amnesia, Slender, Asylum en Resident Evil)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 12:31 

Hardtraxx Elite

Ik merk wel dat er weinig Diablo 3 guilds/communitys zijn. Daar waar je in Diablo 2 er echt mee werd doodgegooid is het hier echt schaars. Jammer dit.. Vond het altijd juist wel leuk om met een hoop bekenden te levelen ect.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 21:25 

Hardtraxxer

Jurheinen schreef:
Jeff3rd schreef:
Wow.. Echt?! Pfff.. Das wel erg snel. Hahah! Heb je de voorgaande delen van Diablo ook gespeeld? :)

Is niet bijster snel hoor, als je gewoon een beetje doorramt ben je het zo :) .. Zelf ben ik er mee gestopt, vind het echt slecht. Kan bij lange na niet tippen aan Diablo 2

Heb geen andere delen gespeeld.. en het valt idd wel mee hoevele je moet spelen voor lvl 60 ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 22:53 

Hardtraxxer

D-Nemacyst schreef:

En nog een stukje was ik vergeten, toen vloog ik ook naar de andere kant van de kamer.

F.E.A.R. 3 is imo niet eng en richt zich te veel op actie en onnodige en niet werkende co-op.

Ik heb weer zulke vette spellen nodig die goed eng zijn. En ik heb alles al zonbeetje gehad
(Dead Space (1+2), Alle Doom's, Half Life 2(voor zover het horror stuk erin zit, *#&#$ Parasites), Alan Wake, Alle F.E.A.R.'s, Amnesia, Slender, Asylum en Resident Evil)
Ik ben zelf ook wel groot fan van horror games, zo zou ik graag de Fatal Frame series nog willen aanschaffen alleen is het helaas voor PS2, en natuurlijk is die van mij kapot >.< Heb nu Clive Barker's Undying geïnstalleerd best oud spel maar heeft wel zijn creepy momenten :P Voor degene die Fatal Frame niet kennen:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 01:36 

Hardtraxx Veteran

D-Nemacyst schreef:

Condemned 2: Bloodshot is dan ook wel een spel voor jou denk ik, erg vet spel :D

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 08:52 

Dishonored is binnen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 10:32 

Kraak... Piep...

Ik heb een PS2 en Fatal Frame. Maar ik kan daar niet echt inkomen. Echt eng vind ik het ook niet, het is te nep en te japans gedaan denk ik :P
Condemned 1 en 2 moet ik ook nogsteeds spelen. Maar ik heb de demo's wel gedaan en daaruit vond ik ze niet echt eng.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 10:33 

Codemned is ook niet eng, veel uitpluizen en beetje schieten. Af en toe schrikken, imo.

Setting kan wel creepy zijn met die paspoppen zonder gezicht
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 10:37 

Kraak... Piep...

Ik keek net is rond, en ik zag deze

Die wil ik nog wel even spelen.
En ik zie ook net pas dat Silent Hill Downpour al lang uit is. Dus die ook maar even
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 14:25 

Hardtraxx Addict

Wie van jullie heeft Amnesia gespeeld en wat vonden jullie ervan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 14:25 

Kraak... Piep...

Strep schreef:
Wie van jullie heeft Amnesia gespeeld en wat vonden jullie ervan?

Ik

Eng

xx
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 17:58 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:

Ben hem ook aan het binnenhalen, duurt alleen veels te lang :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 17:59 

Gaan jullie hem op pc spelen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 18:08 

Hardtraxx Veteran

PC > Alles :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 18:10 

Jurheinen schreef:

True. :P

Ben wel nieuwsgierig. De game krijgt aardig hoge cijfers. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 18:50 

Jurheinen schreef:

vooral ook de prijs idd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 19:49 

Alles gratis!

Alleen de hardware is een beetje duur
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 20:17 

Jurheinen schreef:
Almighty schreef:

Ben hem ook aan het binnenhalen, duurt alleen veels te lang :P

24 minuten had ik hem :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 20:19 

Nieuwsgroepen boven alles. Gewoon constante downloadsnelheid. :)

Iemand al begonnen aan Dishonored?
Vorige  1 ... 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191 ... 450  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic