Prosaxx schreef:
Heb Witcher 1 niet gespeeld dus durf niet te zeggen hoeveel beter 2 is, kwestie van smaak denk ik maar ik vind 2 iig heel sterk.
Maar ik zie dat je ME games nog niet gespeeld hebt, ik zou zeggen laat 1 zitten en haal gewoon 2 en 3 voor je PS3 en ga die spelen. Moet zeggen dat ik 1 alleen 1x heb gespeeld voor het verhaal wat beter te begrijpen maar ben toen echt gewoon door main story heen gerushed (sidequests zijn ook echt niet interessant in 1). Maar volgens mij word je wel op de hoogte gebracht van het verhaal in 2 door een of ander soort stripverhaal geloof ik?
Klopt, maar ik heb het toendertijd ook gevraagd op 't Gamefaqs forum en die zeiden dat bepaalde keuzes die je in 1 maakt ook echt invloed hadden op het verhaal in 2 en dat dat opzich redelijk grote impact (kon) hebben. Maarja, toch het overwegen waard. Het zier ernaar uti dat ik de komende tijd 1 toch niet kan spelen en heb behoorlijk wat lovende verhalen over de serie gehoord.
Maargoed, Fallout is mij zo vaak aangeraden dat ik die toch in huis ga halen binnekort.
Wat denken jullie van Rayman Origins, Dark Souls, Rage en Dead Space 1/2?
Ook games die geen drol meer kosten en mij toch wel behoorlijk leuk lijken.