Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170 ... 450  Volgende
Bericht Geplaatst op 10 mei 2012 23:40 

Hardtraxx Addict

Mass Effect is echt baaaaaaaas! :worship: Ingestapt met deel 3 (raar, i know) aantal weken geleden deel 1 en 2 aangeschaft en ben nu bezig met deel 2. Zo vet :woot:
Bericht Geplaatst op 11 mei 2012 00:09 

Hardtraxx Addict

Project 141 schreef:

Fallout :worship: , Fable (ben ik zelf net ook mee begonnen), Mass Effect, uhhhh

Ik heb helaas geen Xbox 360 dus Fable valt af voor mij. Mass Effect moet ik nog een keer gaan spelen ja, maar ik heb gehoord dat het vrij veel invloed had op 2 en 3 als je 1 niet zou spelen dus moet nog ff kijken hoe ik dat doe. Mijn PC op het moment kan niks runnen :'). Sowieso als ik een Xbox 360 zou hebben zou ik zeker Lost Oddysey gaan halen, schijnt echt vet te zijn.
Fallout 3 hmm ja. Dat is dan weer zo'n game waar je uren in moet steken. Klinkt raar misschien, maar omdat er nog ZO veel games zijn die ik wil spelen houdt dat me een beetje tegen. Zelfde geldt voor Oblivion.
Bericht Geplaatst op 11 mei 2012 07:18 

Hardtraxx Veteran

Dan moet je geen RPG's spelen :P
Bericht Geplaatst op 11 mei 2012 11:04 

Donateur

Jurheinen schreef:

Zou ik ook is moeten doen.. Die kut RPG spellen verneuken je sociale leven en je gaat erdoor als een kluizenaar leven :cry: Je bent gewoon nooit klaar :cry:
Bericht Geplaatst op 11 mei 2012 11:36 

Hardtraxx Elite

Kingdom of amalur :worship: ook een RPG, heb slecht enkele quest gedaan van de mainstory en zit gewoon rustig rond te trekken allerlei sidequests uit te voeren door de wereld heen.
Bericht Geplaatst op 11 mei 2012 11:52 

Donateur

Nog mensen die FIFA 12 online spelen op de PC?

In dat geval, lijkt me leuk om is tegen jullie te spelen.
Hier mijn gegevens zodat je me kunt toevoegen.

Origin: DimmendaalR
Bericht Geplaatst op 11 mei 2012 12:39 

Hardtraxx Addict

Jurheinen schreef:

Meh ja, Fallout en Oblivion zijn wel spellen waar je echt heel veel uren in steekt. Ik heb een hoop RPG's klaar in pakweg 90-100 uur, dat vind ik goed te doen. Dus die speeltijd of korter zoek ik een beetje.
Bericht Geplaatst op 11 mei 2012 13:23 

Hardtraxx Addict

Project 141 schreef:
Fallout kun je in die tijd ook wel doen hoor ;) Heb Oblivion alle achievements in 70 uur volgens mij.

Hmm ja. Denk dat ik een van die twee dan wel na m'n examens in huis haal.
Iemand nog meer suggesties?
Bericht Geplaatst op 11 mei 2012 13:37 

Hardtraxx Veteran

MacMichael schreef:
Jurheinen schreef:

Meh ja, Fallout en Oblivion zijn wel spellen waar je echt heel veel uren in steekt. Ik heb een hoop RPG's klaar in pakweg 90-100 uur, dat vind ik goed te doen. Dus die speeltijd of korter zoek ik een beetje.

9/10 RPG's duren zo lang :lol: , zijn er maar weinig wie echt langer duren. En ligt natuurlijk ook aan je speelstijl! Ben je het type:
Mainquest uitspelen - Game is klaar
Mainquest en af en toe een sidequest - Doe je er iets langer over
Of het explorerende ik wil alle quests doen type
Bericht Geplaatst op 11 mei 2012 15:02 

Hardtraxxer

MacMichael schreef:
Project 141 schreef:
Fallout kun je in die tijd ook wel doen hoor ;) Heb Oblivion alle achievements in 70 uur volgens mij.

Witcher 2 is beste RPG wat ik gespeeld heb in 2011, vond hem persoonlijk ook vetter dan Skyrim (mede door de lame combat in Skyrim), maar is helaas alleen voor PC en Xbox360. Weet niet of je een beetje een redelijke PC ter beschikking hebt maar dan is Witcher 2 zeker je geld waard, vooral nu er een enhanced edition uit is met toegevoegde content. Qua speeltijd denk rond de 40-50 uur afhankelijk van welke difficulty en hoeveel sidequest je doet.

Edit; zie net dat je PC niks kan runnen dus dan houdt het op denk ik :P
Bericht Geplaatst op 11 mei 2012 15:09 

Hardtraxx Addict

Prosaxx schreef:
MacMichael schreef:
Project 141 schreef:

Witcher 2 is beste RPG wat ik gespeeld heb in 2011, vond hem persoonlijk ook vetter dan Skyrim (mede door de lame combat in Skyrim), maar is helaas alleen voor PC en Xbox360. Weet niet of je een beetje een redelijke PC ter beschikking hebt maar dan is Witcher 2 zeker je geld waard, vooral nu er een enhanced edition uit is met toegevoegde content. Qua speeltijd denk rond de 40-50 uur afhankelijk van welke difficulty en hoeveel sidequest je doet.

Edit; zie net dat je PC niks kan runnen dus dan houdt het op denk ik :P

Ik heb Witcher 1 wel (helemaal) gespeelt en die vond ik maar matigjes tbh. Ofja, nog steeds een van de betere RPG's maar niet echt zo speciaal. Is 2 echt zo veel beter? En inderdaad, balen dat hij naar de 360 ging en niet naar de PS3. Ik hoop van ahrte dat hij in de zomer een keer naar de PS3 komt.
Bericht Geplaatst op 11 mei 2012 15:22 

Ik vond The Witcher 2 niks voor mij, maar Skyrim vind ik dan wel weer episch vet (beste game 2011)
Bericht Geplaatst op 11 mei 2012 15:37 

Hardtraxxer

Heb Witcher 1 niet gespeeld dus durf niet te zeggen hoeveel beter 2 is, kwestie van smaak denk ik maar ik vind 2 iig heel sterk.

Maar ik zie dat je ME games nog niet gespeeld hebt, ik zou zeggen laat 1 zitten en haal gewoon 2 en 3 voor je PS3 en ga die spelen. Moet zeggen dat ik 1 alleen 1x heb gespeeld voor het verhaal wat beter te begrijpen maar ben toen echt gewoon door main story heen gerushed (sidequests zijn ook echt niet interessant in 1). Maar volgens mij word je wel op de hoogte gebracht van het verhaal in 2 door een of ander soort stripverhaal geloof ik?
Bericht Geplaatst op 11 mei 2012 16:30 

Hardtraxx Addict

Prosaxx schreef:
Heb Witcher 1 niet gespeeld dus durf niet te zeggen hoeveel beter 2 is, kwestie van smaak denk ik maar ik vind 2 iig heel sterk.

Maar ik zie dat je ME games nog niet gespeeld hebt, ik zou zeggen laat 1 zitten en haal gewoon 2 en 3 voor je PS3 en ga die spelen. Moet zeggen dat ik 1 alleen 1x heb gespeeld voor het verhaal wat beter te begrijpen maar ben toen echt gewoon door main story heen gerushed (sidequests zijn ook echt niet interessant in 1). Maar volgens mij word je wel op de hoogte gebracht van het verhaal in 2 door een of ander soort stripverhaal geloof ik?

Klopt, maar ik heb het toendertijd ook gevraagd op 't Gamefaqs forum en die zeiden dat bepaalde keuzes die je in 1 maakt ook echt invloed hadden op het verhaal in 2 en dat dat opzich redelijk grote impact (kon) hebben. Maarja, toch het overwegen waard. Het zier ernaar uti dat ik de komende tijd 1 toch niet kan spelen en heb behoorlijk wat lovende verhalen over de serie gehoord.

Maargoed, Fallout is mij zo vaak aangeraden dat ik die toch in huis ga halen binnekort.
Wat denken jullie van Rayman Origins, Dark Souls, Rage en Dead Space 1/2?
Ook games die geen drol meer kosten en mij toch wel behoorlijk leuk lijken.
Bericht Geplaatst op 11 mei 2012 19:12 

Hardtraxx Veteran

Ik twijfel tussen Witcher 2 en Fallout 3 .... lastig :(
Bericht Geplaatst op 11 mei 2012 23:58 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Ik twijfel tussen Witcher 2 en Fallout 3 .... lastig :(

Ik had fallout laatst binnen gehaald, maar vond het echt een beroerde game. Ben nu witcher 2 aan het binne halen, dus kan daarn geen mening over geven

@CoD. Dat face off is echt wel een tof idee, dat was echt het enigste wat ik miste eigenlijk toen ik nog shooters speelde.
Bericht Geplaatst op 12 mei 2012 00:02 

Hardtraxx Veteran

Hoor hem wel graag als je het een tijdje gedaan hebt :)
Bericht Geplaatst op 12 mei 2012 19:43 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Hoor hem wel graag als je het een tijdje gedaan hebt :)

Komt goed, ben maandag vrij. Dus steek er dan wel weer een,paar uur in :P
Bericht Geplaatst op 14 mei 2012 22:15 

Hardtraxx Elite

ik speel cod mw3/2 black ops, saints row 2 en GTA IV op XBOX 360
ben nu opzoek naar iets anders als altijd die shooters :P
zat te denken aan iets als skyrim?
Bericht Geplaatst op 15 mei 2012 00:29 

Hardtraxx Veteran

Niemand Diablo III aan het doen? :P
Bericht Geplaatst op 15 mei 2012 08:28 

Hardtraxx Veteran

Grozny schreef:

Ik! :woot:
Kreeg vanochtend bericht dat mijn leraar voor vandaag ziek is, dus ben mooi vroeg op :P
Kan ik mooi de hele dag no-lifen :woot:
Was net al een uurtje bezig, echt te vet gewoon! Typisch diablo dit! :woot:
Bericht Geplaatst op 15 mei 2012 09:40 

Hardtraxx Newbie

:woot: dan heb je vast wel een starter key voor mij! :drool:
Bericht Geplaatst op 15 mei 2012 10:47 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Dat is geen shooter, goede waarneming.

Er is een mod waarmee je een geweer krijgt. :P
Bericht Geplaatst op 15 mei 2012 13:53 

Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Grozny schreef:

Ik! :woot:
Kreeg vanochtend bericht dat mijn leraar voor vandaag ziek is, dus ben mooi vroeg op :P
Kan ik mooi de hele dag no-lifen :woot:
Was net al een uurtje bezig, echt te vet gewoon! Typisch diablo dit! :woot:

volgens mij is het leuker als je samen met vrienden gaat spelen...

Edit: Bij de Power Unlimited doen ze een 24-uurs sessie. Ze hebben hem zojuist uitgespeeld. Het eind filmpje ziet er wel heel vet uit. :D
Bericht Geplaatst op 15 mei 2012 14:24 

Ik ga de starters edition proberen ;)
Vorige  1 ... 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170 ... 450  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic