Company Of Heroes weer eens installeren.
Ik heb het gemist.
Ik heb het gemist.
D-Nemacyst wrote:Company Of Heroes weer eens installeren.
Ik heb het gemist.
Inderdaad!Almighty wrote:D-Nemacyst wrote:Company Of Heroes weer eens installeren.
Ik heb het gemist.![]()
Blitzkrieg mod en Eastern Front mod erbij bam knal woepsiedoo
Die zijn nog aan het werk of op schooloostzaner wrote:volgens mij is het leuker als je samen met vrienden gaat spelen...
Edit: Bij de Power Unlimited doen ze een 24-uurs sessie. Ze hebben hem zojuist uitgespeeld. Het eind filmpje ziet er wel heel vet uit.
Echt heel vet inderdaadJurheinen wrote:Ik!Grozny wrote:Niemand Diablo III aan het doen?![]()
Kreeg vanochtend bericht dat mijn leraar voor vandaag ziek is, dus ben mooi vroeg op
Kan ik mooi de hele dag no-lifen![]()
Was net al een uurtje bezig, echt te vet gewoon! Typisch diablo dit!
tussen de 10 en 12 uur in normal mode. Nightmare mode duurt wel langer.kaboem wrote:kort spel dan
Is er een nieuwe dan?Almighty wrote:Simcity wordt ook vet! Als ja fabrieken bouwt, moet je eerst "Help wanted's" versturen, pas als er mensen in die fabriek gaan werken, dan pas produceren ze goederen.
Zijn er goederen gefabriceerd? Kom er trucks die ze weer naar de Commerciële gebouwen (restaurants enz) brengen
2013 komt nieuw deel!mrazura wrote:Is er een nieuwe dan?Almighty wrote:Simcity wordt ook vet! Als ja fabrieken bouwt, moet je eerst "Help wanted's" versturen, pas als er mensen in die fabriek gaan werken, dan pas produceren ze goederen.
Zijn er goederen gefabriceerd? Kom er trucks die ze weer naar de Commerciële gebouwen (restaurants enz) brengen
Ala Tropico dus een beetjeAlmighty wrote:Simcity wordt ook vet! Als ja fabrieken bouwt, moet je eerst "Help wanted's" versturen, pas als er mensen in die fabriek gaan werken, dan pas produceren ze goederen.
pu.nl wrote:Meer GTA 5 details
Je hebt ongetwijfeld gisteren het nieuws gelezen dat er het één en ander is uitgelekt over GTA 5. Een paar slimme gasten kwamen er achter dat er op de disc van Max Payne 3 behoorlijk wat info over de voertuigen uit GTA 5 staat, maar er is blijkbaar meer! Het gaat uiteraard compleet om sleazy geruchten, dus begin maar weer met zout te strooien.
Naast de al bekende voertuigen zijn er namelijk nog meer ontdekt, maar ook krijgen we al een blik op de wapens van GTA 5! Even alle nieuwe opgedoken info onder elkaar:
Voertuigen
• HELI_LUXURY
• HELI_CP
• HELI_TFE
• HELI_UFE
• HELI_CS
• HELI_REBEL
• PH_HELI
• FIGHTER
• DODO
• AUTOGYRO
• Tank
• std bike
• sport bike
• vespa bike
• harley bike
• dirt bike
• wayfarer bike
• bmx bike
• mtb bike
• choppa bike
• quad bike
• Mini boat
• MARQUIS
• MONORAIL
• MONORAIL2
• MONORAIL3
Wapens
• Ak47
• Baretta
• Desert Eagle
• Handgun
• MP5K
• Rocket
• Shotgun
• Uzi
• Rifle
• Binoculars
• Camera
• C4
• Detonator
Blijkbaar dus gewoon nog meer van alles! Meer helicopters, meer auto’s, meer motorfietsen, tanks, quad’s, boten en zelfs een tram? Daarnaast toch fijn dat om te weten dat we weer flink schade aan kunnen richten in de wereld van GTA 5 door de verschillende wapens. Wat je verder met deze info moet? Tja, geen kloot eigenlijk, aangezien deze details uit de game code van Max Payne 3 komen en het nog maar de vraag is of Rockstar dit überhaupt gaat gebruiken. Het blijven geruchten!
Retedik, vooral omdat ik van het eerste deel al GR speel.
Waarom zou dat eigenlijkop Max Payne cdtje staan?? Express of niet? Maar dit schijnt niet alles te zijn maar een beetjeoostzaner wrote:GTA