Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169 ... 450  Volgende
Bericht Geplaatst op 10 mei 2012 01:35 

Hardtraxxer

http://assassinscreed.ubi.com/ac3/nl-NL ... index.aspx

Als we ff meehelpen hebben we straks eerste gameplay van AC III :love:
Nou ja, we hebben alvast wel een teaser ervan:
Bericht Geplaatst op 10 mei 2012 10:12 

Hardtraxx Veteran

pu.nl schreef:
BioShock Infinite uitgesteld
In de zomer van 2010 werd BioShock Infinite al gepresenteerd en ook Ken Levine heeft al laten weten dat dit achteraf veel te vroeg was. We zijn nu bijna twee jaar verder en de game ligt nog steeds niet in de winkels, maar in maart liet Ken Levine weten dat BioShock Infinite dan eindelijk in oktober van dit jaar uit gaat komen. Het heeft even geduurd, maar… say what? Het gaat nog langer duren?

Yep, BioShock Infinite is officieel uitgesteld en gaat dit jaar niet meer halen. De game staat nu dan ook op 26 februari 2013! Volgens Levine is dit nodig om Infinite nog beter te maken. Volgens hem ontdekte hij en zijn team nieuwe mogelijkheden tijdens de ontwikkeling van de nieuwe BioShock en daar gaat meer tijd in zitten.

“When we announced the release date of BioShock Infinite in March, we felt pretty good about the timing. Since then, we’ve come to realize that some specific tweaks and improvements will make Infinite into something even more extraordinary. Therefore, to give our talented team the time they need, we’ve decided to move the game’s release to February 26, 2013.”

“BioShock Infinite is a very big game, and we’re doing things that no one has ever done in a first-person shooter. We had a similar experience with the original BioShock, which was delayed several months as our original ship date drew near. Why? Because the Big Daddies weren’t the Big Daddies you’ve since come to know and love. Because Andrew Ryan’s golf club didn’t have exactly the right swing. Because Rapture needed one more coat of grimy Art Deco. The same principle now applies to BioShock Infinite.”

We moeten het uitstel dan ook niet zien als echt iets negatiefs. Het betekent eigenlijk alleen maar dat we nog iets langer moeten wachten op een nog vettere BioShock Infinite volgens Ken!

“What does this mean for you? It means a bit more waiting, but more importantly, it means an even better BioShock Infinite. The great can be made greater, and we owe it to both ourselves and to you, our fans, to take this opportunity.”

Tot slot laat de beste man weten dat ze om deze reden ook niet meedoen met de E3 en de Gamescom dit jaar. Het voorbereiden voor dit soort events kost veel tijd en die wil Irrational Games liever volledig in de ontwikkeling van de game stoppen.

“We are also going to hold off on showing BioShock Infinite at the big events of the summer, like E3 and Gamescom. That way, the next time you see our game, it will be essentially the product we intend to put in the box. Preparing for these events takes time away from development, time we’re going to use instead to get the best version of Infinite into your hands in February.”

NOOOOO :(
Bericht Geplaatst op 10 mei 2012 10:58 

Duh was te verwachten :P Ik denk dat ie nog 1x uitgesteld word, en in Mei 2013 komt.

2013 wordt een goed jaar! Command & Conquer 5, Company Of Heroes 2, Bioshock Infinite :thumbup:
Bericht Geplaatst op 10 mei 2012 15:30 

GTA dit jaar bitteeeeeeee :oh: :woot:
Bericht Geplaatst op 10 mei 2012 15:46 

Anonymous schreef:

Nope, 2013
Bericht Geplaatst op 10 mei 2012 15:49 

Hardtraxx Veteran

maar opzich wel chill dat bioshock is uitgesteld. want dan heb ik genoeg tijd voor Halo 4. :P
Bericht Geplaatst op 10 mei 2012 15:55 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Anonymous schreef:

Nope, 2013

Twijfel, er waren laatst weer kenmerken dat het mogelijk dit jaar nog zou komen. We zullen zien :)
Bericht Geplaatst op 10 mei 2012 16:04 

Hardtraxx Addict

Hebben jullie nog aanraders van wat oudere, goedkopere games?
Ik heb mijn PS3 nog niet zo heel lang en heb dus immens veel games die ik nog kan spelen die geen drol kosten, dus vandaar.
Bericht Geplaatst op 10 mei 2012 16:10 

patrickjeb schreef:
Almighty schreef:
Anonymous schreef:

Nope, 2013

Twijfel, er waren laatst weer kenmerken dat het mogelijk dit jaar nog zou komen. We zullen zien :)

kan ook bijna niet :( Bij GTA 4 ook zoveel uitstel, het wachten toen was bijna leuker dan het spel xd
Bericht Geplaatst op 10 mei 2012 16:49 

Hardtraxx Veteran

Anonymous schreef:

kan ook bijna niet :( Bij GTA 4 ook zoveel uitstel, het wachten toen was bijna leuker dan het spel xd

Wees blij dat je niet op Diablo 3 wacht......
Bericht Geplaatst op 10 mei 2012 17:55 

Jurheinen schreef:
Anonymous schreef:

snap echt niet wat daar zo boeiend aan is :surrender:
Bericht Geplaatst op 10 mei 2012 18:13 

Hardtraxx Veteran

pu.nl schreef:
In de Nachtwacht van vandaag heb je ongetwijfeld gelezen dat BioShock Infinite flink is uitgesteld naar 26 februari 2013. De reden voor het uitstel is volgens Ken Levine om het team nog wat tijd te geven om de game nog beter te maken en dat zal absoluut kloppen, maar misschien zit er nog wel meer achter! Krijgt BioShock Infinite een multiplayer mode?

Ontwikkelaar Irrational Games is namelijk op zoek naar nieuw personeel en diegene moet verdomd handig zijn met ontwikkeling voor online gameplay! Over de hele vacature zijn hints te vinden voor multiplayer in BioShock Infinite, zoals:

Advising engineers on how to properly architect their systems for optimal networking

Responsible for delivering a robust, scalable, and responsive client-side networking support on the PC, PS3, and Xbox 360 platforms

Toch zijn vooral de laatste drie regels interessant te noemen. Het is wel duidelijk dat ze iemand zoeken die goed is met online ontwikkeling.

Extensive understanding of Unreal Engine networking

Experience with XBox Live Server Pages, Title Managed Storage, and/or the Sony equivalents

Previous experience developing network back-end support on multi-console title with support for matchmaking, stat tracking and analysis, in-game push updates, etc.

Het zou natuurlijk zomaar kunnen dat Irrational Games voor toekomstige projecten nieuw personeel nodig heeft, maar het is wel heel toevallig dat deze vacature opduikt op het moment dat de game flink wordt uitgesteld, toch? Net als bij Mass Effect toen, je verwacht het niet, maar er zit zeker multiplayer in BioShock Infinite, let maar op!

Wel een beetje vreemd dat Ken Levine heeft aangegeven dat de game niet aanwezig zal zijn op de E3 en Gamescom. Dit zou een vette aankondiging zijn, toch?
Bericht Geplaatst op 10 mei 2012 18:21 

Hardtraxx Addict

Assassins Creed.. ZIN INNNNN!!
Bericht Geplaatst op 10 mei 2012 19:09 

Hardtraxx Veteran

Idd, blijft voor mij toch het beste spel van de laatste jaren :P Game niet heel veel maar vind dat echt zooo nice.
Bericht Geplaatst op 10 mei 2012 20:39 

Jurheinen schreef:
Anonymous schreef:

Dude, je zou maar op Duke Nukem Forever hebben gewacht
Bericht Geplaatst op 10 mei 2012 20:40 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Jurheinen schreef:
Anonymous schreef:

Dude, je zou maar op Duke Nukem Forever hebben gewacht

je zou hem toen der tijd maar gepre-orderd hebben. :P
Bericht Geplaatst op 10 mei 2012 20:41 

Hardtraxx Addict

Bericht Geplaatst op 10 mei 2012 20:44 

Mwoah
Bericht Geplaatst op 10 mei 2012 20:48 

Hardtraxx Veteran

Ziet er echt wel vet uit :D
Hoop dat er itt de vorige wel weer meer steden zijn.
Bericht Geplaatst op 10 mei 2012 20:50 

Net voor €5 alle Company of Heroes games gekocht. Ik wouw'm net opnieuw downloaden omdat ik zag dat CoH2 was aangekondigd, dit is alleen nog maar makkelijker :).
Bericht Geplaatst op 10 mei 2012 20:59 

stefaneke schreef:
Net voor €5 alle Company of Heroes games gekocht. Ik wouw'm net opnieuw downloaden omdat ik zag dat CoH2 was aangekondigd, dit is alleen nog maar makkelijker :).

Athology dinges ofzo :worship:
Bericht Geplaatst op 10 mei 2012 21:00 

Hardtraxx Addict

Project 141 schreef:
MacMichael schreef:
Hebben jullie nog aanraders van wat oudere, goedkopere games?
Ik heb mijn PS3 nog niet zo heel lang en heb dus immens veel games die ik nog kan spelen die geen drol kosten, dus vandaar.

what do you like? wel handig om iets qua genre te hebben

Ik heb me zeer goed vermaakt met Battlefield 3, Saint's Row 3, Final Fantasy XIII, ACII, Bioshock. Dat zijn mijn favo's deze gen. AC Brotherhood en Revelations heb ik al, en XIII-2 staat uiteraard op de planning. Denk dat ik wel kan zeggen dat RPG's mijn favo genre is, helaas is deze gen onderbezet qua RPG's. Dus suggesties?
Bericht Geplaatst op 10 mei 2012 21:23 

styl0w schreef:

yay nog een kee rhetzelfde -.-
Bericht Geplaatst op 10 mei 2012 21:39 

The Elder Scrolls IV: Oblivion
Bericht Geplaatst op 10 mei 2012 22:58 

Hardtraxx Veteran

Een van de 4 bovengenoemde games zou ik inderdaad kiezen, stuk voor stuk briljant ^^
Vorige  1 ... 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169 ... 450  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic