Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 23 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 4 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
K
Ik heb zojuist guild wars geinstalleerd om het zwarte gat van de beta te vullen

:lol:
A
Rickie wrote:http://www.insidegamer.nl/nieuws/97177/coh-2-company-of-heroes-2-komt-in-2013-naar-pc

Fuck yessss :clap: :yay:
Mijn dag kan niet meer stuk.
Vet! Zat er dik in dat er een vervolg zou komen :)

Alleen maar Oostfront dus... Okay, had meer verwacht. Iets met de jappen ofzo. Zie ook graag een Vietnam editie komen :)
D
Fifa 12 op de laptop met een PS3 controller is ook wel relaxt. :D
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 5 days ago
View on YouTube

Benieuwd hoe dit eruit gaat zien!
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Het blijkt dat hij zich afspeelt 1000 jaar voor skyrim in een gebied genaamd: Cyrodiil. Hij wordt overigens niet gemaakt door Bethesda, maar door ZeniMax Online Studios.
B
oostzaner wrote:Het blijkt dat hij zich afspeelt 1000 jaar voor skyrim in een gebied genaamd: Cyrodiil. Hij wordt overigens niet gemaakt door Bethesda, maar door ZeniMax Online Studios.
Nee! Je liegt!
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
straks maar weer een keertje prestige knoppie indrukke met mw3
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
oostzaner wrote:Het blijkt dat hij zich afspeelt 1000 jaar voor skyrim in een gebied genaamd: Cyrodiil. Hij wordt overigens niet gemaakt door Bethesda, maar door ZeniMax Online Studios.
Cyrodiil? :/
F
Hardtraxx Veteran
last seen 5 days ago
Het speelt zich juist af in Tamriel, waarvan Cyrodiil een provincie is.

Overigens Mass Effect 3 net uitgespeeld, wat een gruwelijk vet einde! Snap al die kritiek daarop echt niet, waarschijnlijk zijn die mensen te dom om het te snappen, of willen ze alleen een end good, all good einde van het kaliber Disney, prima einde zo! Jammer dat het nu helemaal over is :cry: .
Hardtraxxer
681 posts member since 2010
last seen May 2014
Firetrap wrote:Het speelt zich juist af in Tamriel, waarvan Cyrodiil een provincie is.

Overigens Mass Effect 3 net uitgespeeld, wat een gruwelijk vet einde! Snap al die kritiek daarop echt niet, waarschijnlijk zijn die mensen te dom om het te snappen, of willen ze alleen een end good, all good einde van het kaliber Disney, prima einde zo! Jammer dat het nu helemaal over is :cry: .
Mwa. Ik kan snappen dat mensen dat einde niet representatief vinden voor de gehele trilogie en de keuzes die je erin maakt zitten niet in het einde verwerkt.
Het einde zelf is goed en afsluitend, maar het had zoveel beter kunnen zijn en dat is jammer en een gemiste kans

overigens ben ik benieuwt naar Sniper V2. Houd die game al een tijdje in de gaten en de demo was leuk om te spelen (beetje commandos idee).
Ben benieuwt naar de reviews :D
D
Hardtraxxer
453 posts member since 2011
Deze week dirt 3 geleend van een maat. Heb me er goed mee kunnen vermaken :thumbup:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Firetrap wrote:Het speelt zich juist af in Tamriel, waarvan Cyrodiil een provincie is.

Wilde net zeggen xd

Cyrodiil was al de provincie van Oblivion voor zover ik mij kan herinneren.
Hardtraxxer
623 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Het wordt The Elder Scrolls Online ;)

http://www.gameinformer.com/b/features/ ... nline.aspx

Image
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
dePipoMadre wrote:Het wordt The Elder Scrolls Online ;)

http://www.gameinformer.com/b/features/ ... nline.aspx

Image
Ik weet nou niet of je hier blij mee moet zijn.
K
Ik denk niet dat dit is wat TES nodig heeft.

Vind persoonlijk skyrim nog steeds niet supervet..dat ik WIL blijven spelen zeg maar!
K
Moet je zo'n speciale capture kaart kopen
F
Hardtraxx Veteran
last seen 5 days ago
Google Xbox en capture card en je komt verscheidene varianten tegen. Dazzle hoor ik wat dat betreft vaak, dus begin daar maar eens met zoeken :thumbup: .
S
Je kan het ook met je VHS recorder. Deed ik vroeger met m'n GameCube :P.
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Company of Heroes 2 aangekondigd :love: :love: :love:
A
Slowpoke :P

Wordt dus een "stabiele" versie van Company Of Heroes mod Eastern Front :P
A
De officiële onthulling van Company of Heroes 2 vindt waarschijnlijk plaats op 7 mei. Dit blijkt uit een kaartje waarop in het Russisch staat: "briefing begint 7 mei", dat de pers vandaag heeft ontvangen.
A
Sniper Elite V2 even gedownload, leuke game. Grafisch niet super maar speelt leuk weg
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2026
One Careful Owner - Travel a total of 50 miles in one vehicle.

Ik heb net deze achievement gehaald in Mafia 2. Ik heb 50 minuten lang die grote brug heen en weer af gereden. :P
F
Hardtraxx Veteran
last seen 5 days ago
Wat je doet hè voor zo'n simpele achievement :lol: heb ik ook supervaak, en dan achteraf heerst toch vooral onderstaand gevoel

Image
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2026
het ergste is nog je krijgt er maar 10 G voor. >.<