Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165 ... 450  Volgende
Bericht Geplaatst op 26 apr 2012 08:14 

TakkU schreef:
Tribes Ascend is opzich wel leuk, maar t is nogal chaotisch en in de rondte maaien... Met gewone wapens richt je daar niks uit, t is allemaal grenade launchers enz... Leuk voor af en toe, maar daar blijft t ook bij

al flink getest?
Bericht Geplaatst op 26 apr 2012 08:44 

Hardtraxx Veteran

Hopelijk staat vanavond Prototype 2 online, toch wel benieuwd naar :D
Bericht Geplaatst op 26 apr 2012 12:12 

Hardtraxx Elite

http://www.pu.nl/power/timesplitters-4- ... x-magazine

JAAAAAAAAAA!
Er is nog hoop, als die uitkomt koop ik een ps3 of 4.
Bericht Geplaatst op 26 apr 2012 14:53 

Hardtraxx Elite

KSwoosh schreef:
TakkU schreef:
Tribes Ascend is opzich wel leuk, maar t is nogal chaotisch en in de rondte maaien... Met gewone wapens richt je daar niks uit, t is allemaal grenade launchers enz... Leuk voor af en toe, maar daar blijft t ook bij

al flink getest?

Ja heb t al redelijk gespeeld! T is opzich wel geinig, maar zoals ik al heb gezegd, geen spel om uren achter elkaar te spelen vind ik :P
Bericht Geplaatst op 26 apr 2012 17:12 

Hardtraxx Veteran

Godverdomme, heb de afgelopen 2 dagen echt nolife Fable 3 gedaan. Echt van genoten! Echt weer een geweldige game net als zijn voorgangers. Had hem echt net uitgespeeld!

Wou ik hem net weer opnieuw opstarten, Save File is corrupt and could not be loaded. :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Bericht Geplaatst op 26 apr 2012 17:19 

Hardtraxx Addict

Rickie schreef:
http://www.pu.nl/power/timesplitters-4-bestaat-volgens-xbox-magazine

JAAAAAAAAAA!

Geaaaaak :woot:

Timesplitters was pas echt kewl, COD of BF vallen hierbij in het niets qua gaming plezier. Nooit laggs, glitches gaven bijna nooit oneerlijke kills, moeilijkheidsgraad in Single player is héél ruim instelbaar en ga zo maar door ^^
Bericht Geplaatst op 26 apr 2012 19:54 

Hardtraxx Veteran

Mass Effect 3 is bijna klaar met downloaden! :D
Bericht Geplaatst op 26 apr 2012 23:07 

Hardtraxx Veteran

Voorgaande delen ook gespeeld? Gegarandeerde epische tijden :D Ik nader volgens mij het einde ermee.
Bericht Geplaatst op 26 apr 2012 23:14 

Hardtraxx Veteran

Mafia 2 proberen uit te spelen op Hard. Het was makkelijk totdat ik aan chapter 14 begon. :P
Bericht Geplaatst op 27 apr 2012 01:51 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Voorgaande delen ook gespeeld? Gegarandeerde epische tijden :D Ik nader volgens mij het einde ermee.

Nee, helaas niet! Moet zeggen dat ik het begin redelijk saai vond. Kom nu op het punt dat ik zelf mijn missies onder controle heb zeg maar. Morgen maar eens mee verder gaan :)
Bericht Geplaatst op 27 apr 2012 08:18 

TakkU schreef:
KSwoosh schreef:
TakkU schreef:

al flink getest?

Ja heb t al redelijk gespeeld! T is opzich wel geinig, maar zoals ik al heb gezegd, geen spel om uren achter elkaar te spelen vind ik :P

ik speel tegenwoordig nog maar zelden uren achter elkaar, dus wellicht dat ik het wat vindt xd
Bericht Geplaatst op 27 apr 2012 10:35 

Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Firetrap schreef:

Nee, helaas niet! Moet zeggen dat ik het begin redelijk saai vond. Kom nu op het punt dat ik zelf mijn missies onder controle heb zeg maar. Morgen maar eens mee verder gaan :)

Oh, zonde man, dan mis je echt een hoop!
Bericht Geplaatst op 27 apr 2012 11:57 

Hardtraxx Elite

Ox_Ite schreef:
Rickie schreef:
http://www.pu.nl/power/timesplitters-4-bestaat-volgens-xbox-magazine

JAAAAAAAAAA!

Geaaaaak :woot:

Timesplitters was pas echt kewl, COD of BF vallen hierbij in het niets qua gaming plezier. Nooit laggs, glitches gaven bijna nooit oneerlijke kills, moeilijkheidsgraad in Single player is héél ruim instelbaar en ga zo maar door ^^

Future perfect zooo vaak gespeeld he. Geniale characters heeft dat spel ook :lol:
Bericht Geplaatst op 27 apr 2012 12:41 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Jurheinen schreef:
Firetrap schreef:

Oh, zonde man, dan mis je echt een hoop!

Ja moet zeggen dat ik er tot nu toe vrij weinig van snap :P . Dat hele planetensysteem enzo, dat je die moet scannen. Doe ik dat en dan drop je een beacon, dan popt er iets op. Maar wtf moet ik daarmee? De missies zelf vind ik op zich nog wel tof, maar het hele gebeuren er om heen. I dont get it :P
Bericht Geplaatst op 27 apr 2012 14:30 

Hardtraxx Veteran

ff potje cod knalle :P

wie zin heeft: Anim0l wel op de xbox natuurlijk :P
Bericht Geplaatst op 27 apr 2012 15:52 

Hardtraxx Veteran

Randleman schreef:
AniThing schreef:
ff potje cod knalle :P

wie zin heeft: Anim0l wel op de xbox natuurlijk :P

zal je is toevoegen.., ;) Xbox _0_

btw; Prototype 2 net besteld.., OMG.., vele gameuurtjes!!!

moet 1 nog uitspele xD
Bericht Geplaatst op 27 apr 2012 19:11 

Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:

Oh, zonde man, dan mis je echt een hoop![/quote]

Ja moet zeggen dat ik er tot nu toe vrij weinig van snap :P . Dat hele planetensysteem enzo, dat je die moet scannen. Doe ik dat en dan drop je een beacon, dan popt er iets op. Maar wtf moet ik daarmee? De missies zelf vind ik op zich nog wel tof, maar het hele gebeuren er om heen. I dont get it :P[/quote]

Dat scannen en dingen van planeten halen heeft weinig om het lijf, dat zijn puur dingen om mensen te helpen die dat nodig hebben. Daarnaast heeft het een positieve invloed op de 'War Assest'. Het gaat vooral om de missies, maar wel zonde dat je nu de personages niet kent die komen gaan, die hebben veel geschiedenis namelijk.
Bericht Geplaatst op 27 apr 2012 19:45 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Dat scannen en dingen van planeten halen heeft weinig om het lijf, dat zijn puur dingen om mensen te helpen die dat nodig hebben. Daarnaast heeft het een positieve invloed op de 'War Assest'. Het gaat vooral om de missies, maar wel zonde dat je nu de personages niet kent die komen gaan, die hebben veel geschiedenis namelijk.

Ben nu een aantal missies verder en snap echt geen fuck van het hele verhaal. Het boeit me ook gewoon totaal niet. Missies zelf zijn wel tof, maar de hoeveelheid cutscenes dan weer niet. Ga er aankomende week maar weer eens avondje voor zitten, hopen dat het me dan wat meer aanspreekt. Anders ben ik bang dat ik het binnen no time weer van mijn pc afgooi
Bericht Geplaatst op 27 apr 2012 20:58 

Hardtraxx Veteran

Denk dat je het beter neer kan leggen, want zonder de voorgaande delen gespeeld te hebben snap je er gewoon geen kut van, en pakt het je niet. Ik zou 1 en 2 dus even downloaden ;) .
Bericht Geplaatst op 27 apr 2012 21:05 

Hardtraxx Addict

Ik had de eerste 2 delen niet gespeeld, maar gek genoeg zat ik snel goed in het verhaal en vond ik het ook vanaf het begin boeiend. Nu vakantie dus heb waarschijnlijk tijd om aan het eerste deel te beginnen ^^
Bericht Geplaatst op 27 apr 2012 21:52 

Hardtraxx Veteran

Heb hem even rust gegeven :)

Ben nu net begonnen aan The Darkness II: Mijn god! :drool: vanaf het begin kei maar dan ook keiharde actie! En de graphics zijn ook baas. :drool:
Bericht Geplaatst op 28 apr 2012 00:38 

Hardtraxx Elite

Jurheinen schreef:
Heb hem even rust gegeven :)

Ben nu net begonnen aan The Darkness II: Mijn god! :drool: vanaf het begin kei maar dan ook keiharde actie! En de graphics zijn ook baas. :drool:

Haha, dat is zeker een zwaar spel! Heb hem al uitgespeelt, en dat verhaal je wordt er ook echt ingezogen. Wat is echt, wat is nep dikke mindfuck soms gewoon. (heb je gedled?)
Bericht Geplaatst op 28 apr 2012 12:21 

Hardtraxx Elite

Wauw :loving:
Alles wat je daar ziet is ook in-game.
Bericht Geplaatst op 28 apr 2012 13:11 

Hardtraxxer

klein kippenvelletje kreeg ik wel :) Al meer bekend behalve deze trailer?
Bericht Geplaatst op 28 apr 2012 14:04 

Kraak... Piep...

Snap er geen bal van wat er nou in die trailer gebeurt maar het ziet er heel strak uit als dat in-game is.
Vorige  1 ... 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165 ... 450  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic