Ik wil COD wel van je kopenhardcoresjors wrote:Is gewoon een rot spelAniThing wrote:je moet m ook niet opetenhardcoresjors wrote:Binnenkort Skyrim maar is kopen, ik kots MW3 helemaal uit!
maar je bakt er niks van? of is het te makkelijk?![]()
Teams maken klopt geen reet van, stoppen altijd de beste uit de kamer bij elkaar, en ga me niet vertellen dat ik altijd tegen party's moet![]()
Assault rifles zitten in hoekjes met assasin en blind eye terwijl snipers rond rennen en je neer knallen
Die kut helicopters zijn veel te sterk gemaakt![]()
Toen ik hem net had gekocht was ik nog goed, nu bak ik er niks meer van, ik word het spel gewoon een beetje zat, het is tijd voor wat nieuws!
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
haha ik speel meer objective dan voor kills, en het is wel irritant als je een sukkel team hebt die in een hoek gaat zitten tijdens dominationAniThing wrote:
lol..
teams boeit me niet..zolang ik meer kills dan deaths heb ben ik al tevrede![]()
campers heb je altijd wel, al irriteer ik me sneller aan snipertjes dan campers
helikopters gewoon met een stinger de lucht uit knalle..
ga dan team deathmatch spelen ofzo
nah ik verkoop hem nietDraidy wrote: Ik wil COD wel van je kopen
gewoon een tijdje niet spelen dan bevalt hij me misschien wel weer
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Wilt iemand COD voor PS3 kopen dan?
Pff weinig geld en zoveel goede games wie ik wil kopen (bf3, kingdom of amalur + dlc, prototype2). ;(
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 5 days ago
WauwSainen wrote:Eindelijk weer een spel waar ik naar uit kan kijken: Dishonored.
Lijkt op een mix van Assasisns Creed, Bioshock, en TES. Eindelijk een spel dat zich afspeelt in (pseudo) victoriaans Londen, hoop al sinds lange tijd op een spel dat zich afspeelt in een dergelijk sfeer en omgeving.
View on YouTube
Ziet er wel vet uit.
Maar het lijkt meer op een spel waar alle cliches uit alle genres bij elkaar zijn geraapt.
(Wraak, Assassin gedoe, een of andere vage gast die je krachten geeft, man met een masker, onderdrukkingsoorlog)
Prototype, Assasins Creed, Red Faction, Elke superhelden game, V for vendetta, F.E.A.R., Timeshifters, Crysis.
Noem een origineel aspect in het spel behalve de tijd waarin het zich afspeelt
Maar het lijkt meer op een spel waar alle cliches uit alle genres bij elkaar zijn geraapt.
(Wraak, Assassin gedoe, een of andere vage gast die je krachten geeft, man met een masker, onderdrukkingsoorlog)
Prototype, Assasins Creed, Red Faction, Elke superhelden game, V for vendetta, F.E.A.R., Timeshifters, Crysis.
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 5 days ago
Dat kan jje bij gameplay-beelden pas doen natuurlijk, na de E3 weten we meer 
Ziet er wel vet uit! Zeker overwegen waardSainen wrote:Eindelijk weer een spel waar ik naar uit kan kijken: Dishonored.
Lijkt op een mix van Assasisns Creed, Bioshock, en TES. Eindelijk een spel dat zich afspeelt in (pseudo) victoriaans Londen, hoop al sinds lange tijd op een spel dat zich afspeelt in een dergelijk sfeer en omgeving.
View on YouTube
Kan je geen ongelijk geven. Het blijf een trend in game land om games maar minder en minder origineel te maken, de graphics worden beter maar de verhalen/ideeën gaan er op achteruit. Mijn interesse in games gaat ook behoorlijk snel achteruit, zijn op dit moment geen games waar ik heel erg naar uitkijk. Dishonered lijkt me leuk door de tijd en locatie, het was nog beter geweest als het echt victoriaans Londen was.D-Nemacyst wrote:Ziet er wel vet uit.
Almighty wrote:Meer mensen die League Of Legends spelen? Heb het net geïnstalleerd
Jup.. Maar ik kijk uit naar Guildwars II !
Wat is je Summoners naam dan ?Vik wrote:Ik speel dat ook wel eens.Inemiene wrote:Almighty wrote:Meer mensen die League Of Legends spelen? Heb het net geïnstalleerd
Jup.. Maar ik kijk uit naar Guildwars II !
Lvl 30 al trouwens?
-
K
Pff League of Legends = Dota 2 Junior
Is er iemand die net als mij Dota2 speelt?
Jup , maandje of 2-3 denk ik ondertussen..Vik wrote:KillerViktor ahah![]()
Nee, ben 23 ofzo.. Jij wel 30?
Wat / waar speel je het liefst?
Mijn is trouwens Avulsie haha
Sorry.. vind lol leuker, meer spelers ( denk ik )kaboem wrote:Pff League of Legends = Dota 2 Junior
-
K
Nog wel, maar dat hoor ik vaker, lol is net als commerciele hardstyleInemiene wrote:Sorry.. vind lol leuker, meer spelers ( denk ik )kaboem wrote:Pff League of Legends = Dota 2 Junior
Kut en toegankelijk
Maar ik heb het zelf ook op 1900 elo gespeeld dus ik mag niet klagen
kaboem wrote:Nog wel, maar dat hoor ik vaker, lol is net als commerciele hardstyleInemiene wrote:Sorry.. vind lol leuker, meer spelers ( denk ik )kaboem wrote:Pff League of Legends = Dota 2 Junior
Kut en toegankelijk
Maar ik heb het zelf ook op 1900 elo gespeeld dus ik mag niet klagen
Ik vind het niet kut hoor
Maar je hebt ergens wel gelijk.. maar daarom speel ik het niet minder graag
Heb je trouwens ooit al LoL gespeelt?
-
K
Zoals ik zei, ik speelde op 1900 elo
!
Ik speel dit soort spelletjes al sinds dota1 haha
edit: ben na de reset toen gekapt omdat het volk wat er toen speelde voor mij te veel agressie naar boven haalde
Ik speel dit soort spelletjes al sinds dota1 haha
edit: ben na de reset toen gekapt omdat het volk wat er toen speelde voor mij te veel agressie naar boven haalde
-
A
Max Pain 3 vraagt 35gb lege schijfruimte
-
D
Hoe kan je meedoen aan die beta van Guild Wars 2? 
-
G
Tribes Ascend is opzich wel leuk, maar t is nogal chaotisch en in de rondte maaien... Met gewone wapens richt je daar niks uit, t is allemaal grenade launchers enz... Leuk voor af en toe, maar daar blijft t ook bij
-
MHardtraxxer
- 304 posts member since 2011
- last seen Nov 2013
Pre-purchasenDysphoria wrote:Hoe kan je meedoen aan die beta van Guild Wars 2?
-
D
Wat is dat nou weer? Ik wil graag aan de beta meedoen om te zien of het me bevalt. Ik wil hem niet gelijk kopen.