zoals enkele van jullie weten hou iik wel van de game Blur, en wat wel vet is, is dat er laatst een tournament was georganiseerd voor allerlei spelers. het begon eigenlijk een paar maanden geleden, toen werd ik via XFire (in een chat met een andere Blur speler) erop gewezen dat er op het Steam forum best wat actieve members waren, dus was ik daar gaan kijken. Het woord verspreidde zich, en zo kwamen eigenlijk de top 20 actieve/beste spelers daar terecht. Helaas nog neit allemaal, maar wel de meeste
Toen hebben we allemaal XFire uitgewisseld om het gebrek aan chat in Blur op te vangen vanuit daar is eigenlijk het initiatief door iemand genomen om een tournament te organiseren, vanuit het Steam forum. En dat was echt heel vet, met minstens 12 goede spelers, hebben we flink wat races gedaan en via XFire gechat, echt nice hoe je elkaar zo via internet kan tegenkomen en dan zoiets organiseerd
Daarnet even wat spellen in de uitverkoop besteld:
Darksiders, Fear 1, Fear 2: Project Origin, Fe3r, FFXIII, Fallout 3, Devil May Cry 1,2 & 3 (HD Collection), Devil May Cry 4, Ratchet And Clank: Tools Of Destruction, Ratchet & Clank: A Crack In Time & Quest For Booty (bundel).
Dit jaar enkel nog ACIII, Crysis 3, FFXIII-2 en Twisted Metal denk ik
Ik vind het eerlijk gezegd wel meevallen. Dit is weliswaar ingame, maar grotendeels gewoon CGI, en dat hebben weer meer spellen dik voor elkaar. Bovendien heb ik helemaal niks met robots, en die dingen lijken op het eerste oog wel de boventoon te voeren ..
Ben nu net begonnen aan The Darkness II: Mijn god! vanaf het begin kei maar dan ook keiharde actie! En de graphics zijn ook baas.
Haha, dat is zeker een zwaar spel! Heb hem al uitgespeelt, en dat verhaal je wordt er ook echt ingezogen. Wat is echt, wat is nep dikke mindfuck soms gewoon.(heb je gedled?)
Tuurlijk heb ik hem gedownload vanavond maar eens verder gaan
Daarnet even wat spellen in de uitverkoop besteld:
Darksiders, Fear 1, Fear 2: Project Origin, Fe3r, FFXIII, Fallout 3, Devil May Cry 1,2 & 3 (HD Collection), Devil May Cry 4, Ratchet And Clank: Tools Of Destruction, Ratchet & Clank: A Crack In Time & Quest For Booty (bundel).
Dit jaar enkel nog ACIII, Crysis 3, FFXIII-2 en Twisted Metal denk ik
Ben nu net begonnen aan The Darkness II: Mijn god! vanaf het begin kei maar dan ook keiharde actie! En de graphics zijn ook baas.
Haha, dat is zeker een zwaar spel! Heb hem al uitgespeelt, en dat verhaal je wordt er ook echt ingezogen. Wat is echt, wat is nep dikke mindfuck soms gewoon.(heb je gedled?)
Tuurlijk heb ik hem gedownload vanavond maar eens verder gaan
Danwel met de extra crack dat alles extra bloody wordt ?
Ik moet wel anders word ik van xbox live afgekickt, maar ik vind het niet zo erg. Want ik wil graag dat er meer games komen en daar hebben ontwikkelaars geld voor nodig.
games downloaden = geen geld voor ontwikkelaars = geen games meer om te downloaden
Dat je het zelf illegaal doet á lá, maar dan serieus nog anderen afvallen die wel respect hebben voor de makers ...??
haha true ik moest iets posten gisteravond dus dan maar dat ik heb zelf ook 2 games gekocht: UT3 en Blur beide heb ik erg veel gespeeld maar die games die ik alleen ff snel speel voor de SP ga ik niet kopen , zoals Crysis, etc.
oostzaner schreef:
KSwoosh schreef:
games kopen :')
Ik moet wel anders word ik van xbox live afgekickt, maar ik vind het niet zo erg. Want ik wil graag dat er meer games komen en daar hebben ontwikkelaars geld voor nodig.
games downloaden = geen geld voor ontwikkelaars = geen games meer om te downloaden
Danwel met de extra crack dat alles extra bloody wordt ?
Alles is verdomd bloody, dus zal wel
Bij skidrow, kon je een extra patch dlen wat dus meer ''gore'' zou geven. The Darkness II Gore Patch SKIDROW
MacMichael schreef:
Danny H schreef:
Bf3 en kingdom of amalur gekocht!
Nice! Laat ff weten hoe kingdoms of amalur is als je er ver in bent dan. Wil die ook nog halen.
Heb em hem eerst een tijdje geleden ook eerst gedled om te kijken of het me wat leek. Ben namelijk niet zo van het grootst opgezette mmo type games, maar deze bevalt me echt goed! De combat erin is best goed gemaakt alleen de enemies aantal viel tegen qua models, telkens zelfde model met andere skin erover. Maar heb nu meteen de 2 dlc's erbij gekocht zodat ik een extra groot gebied heb waar ik mijn uurtjes in kan steken.