SWTOROlijfboompje wrote:BioWare
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
SWTOR FTWWW
Zit op Niman, gunslinger lvl 20 jwz
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Wil dat spel zoooooo graag spelen.
Waarom daar?Hooli wrote:SWTOR FTWWW
Doe dat dan! Episch spel, lekker spacy!Skedoedelefloeps wrote:Wil dat spel zoooooo graag spelen.
Final Fantasy IIIGrozny wrote:Ben zo'n beetje wel klaar met Skyrim, weet iemand nog een vette RPG?
Chrono Trigger
Breath Of Fire II
Super Mario RPG
Tales Of Symphonia
The Witcher 2: assasins of kings.Grozny wrote:Ben zo'n beetje wel klaar met Skyrim, weet iemand nog een vette RPG?
Als je op de pc speelt kun je hem nu goedkoop krijgen bij de steam holidays sale
Ik zoek eigenlijk meer iets nieuwersJosh-T wrote:Final Fantasy IIIGrozny wrote:Ben zo'n beetje wel klaar met Skyrim, weet iemand nog een vette RPG?
Chrono Trigger
Breath Of Fire II
Super Mario RPG
Tales Of Symphonia
Maar Final Fantasy sowieso geniaal
Binnenkort maar weer met FF XIII beginnen, heb hem niet uit kunnen spelen omdat me broer per ongeluk mijn savegame had verwijderd
FF XIII-2 is in aantocht dus zal toch eerst het eerste deel uit moeten spelen
Had ook gelezen dat er een HD remake wordt gemaakt van Final Fantasy X, geniaal spel
Ook al gespeeld, gruwelijk speltwilightforce wrote:The Witcher 2: assasins of kings.
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Ja, mar een maandelijkse payment gaat tegen mijn principes in...Chukkels wrote:Waarom daar?Hooli wrote:SWTOR FTWWW
Zit op Niman, gunslinger lvl 20 jwz![]()
Doe dat dan! Episch spel, lekker spacy!Skedoedelefloeps wrote:Wil dat spel zoooooo graag spelen.
Dan maar een keer van je principes afstappenSkedoedelefloeps wrote:Ja, mar een maandelijkse payment gaat tegen mijn principes in...Chukkels wrote:Waarom daar?Hooli wrote:SWTOR FTWWW
Zit op Niman, gunslinger lvl 20 jwz![]()
Anders gewoon een maand spelen, je krijgt een maand gratis
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Een maand gratis een episch spel spelen, dan ben ik geheid verslaafd en moet ik betalen... Nee, helaas, maar dan maar geen epic star warz battlez 
Ik ben een epische Jedi Consular Sage met een droid companion en een epische trandoshian companion in mijn epische starship Light Corvette genaamd "Defender".Skedoedelefloeps wrote:Een maand gratis een episch spel spelen, dan ben ik geheid verslaafd en moet ik betalen... Nee, helaas, maar dan maar geen epic star warz battlez
Zojuist ff 2e beeldscherm erbij gepakt, straks ff stad in voor een headset en gaming muis en dan ben ik klaar om goed pewpew laz0rzbeams af te schieten 
Pewpew, we need more guildies!Chukkels wrote:Zojuist ff 2e beeldscherm erbij gepakt, straks ff stad in voor een headset en gaming muis en dan ben ik klaar om goed pewpew laz0rzbeams af te schieten
ik wil flashpoints doen
Net ff wat drivers gedowned, maybe it runs even more smooth now!
Ik ga zo op m'n broertjes PC spelen als hij naar school is. 60FPS ftw!Olijfboompje wrote:Pewpew, we need more guildies!Chukkels wrote:Zojuist ff 2e beeldscherm erbij gepakt, straks ff stad in voor een headset en gaming muis en dan ben ik klaar om goed pewpew laz0rzbeams af te schieten
ik wil flashpoints doen
Net ff wat drivers gedowned, maybe it runs even more smooth now!
In ieder geval beter dan de 2-10 die ik nu heb
Chukkels wrote:Ik ga zo op m'n broertjes PC spelen als hij naar school is. 60FPS ftw!Olijfboompje wrote:Pewpew, we need more guildies!Chukkels wrote:Zojuist ff 2e beeldscherm erbij gepakt, straks ff stad in voor een headset en gaming muis en dan ben ik klaar om goed pewpew laz0rzbeams af te schieten
ik wil flashpoints doen
Net ff wat drivers gedowned, maybe it runs even more smooth now!![]()
@ Taris heb ik nu rond de 30 fps constant, dus dat is wel zwaar chill.
PC kan ik evt wel upgraden, maar prioriteit gaat naar een nieuwe laptop.
True, same here. Ik had mijn super advanced gaming PC aan m'n broertje gegeven omdat ik er toch nooit op zat, aangezien ik mijn laptop had. Maar nu mijn laptop kapot is gegaan heb ik daar toch wel spijt van haha. Maar goed, met kerst hopelijk de nieuwe MSI in huis halen of wellicht iets langer doorsparen voor een ASUS. Alleen 17,3 inch vind ik zo grootOlijfboompje wrote:Chukkels wrote: Ik ga zo op m'n broertjes PC spelen als hij naar school is. 60FPS ftw!![]()
NiceChukkels wrote:True, same here. Ik had mijn super advanced gaming PC aan m'n broertje gegeven omdat ik er toch nooit op zat, aangezien ik mijn laptop had. Maar nu mijn laptop kapot is gegaan heb ik daar toch wel spijt van haha. Maar goed, met kerst hopelijk de nieuwe MSI in huis halen of wellicht iets langer doorsparen voor een ASUS. Alleen 17,3 inch vind ik zo grootOlijfboompje wrote:Chukkels wrote: Ik ga zo op m'n broertjes PC spelen als hij naar school is. 60FPS ftw!![]()
Ik mag wel flink doorsparen voordat ik ook maar een nieuwe laptop kan gaan beginnen.
Sparen begint deze maand
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Waat ???Grozny wrote:Had ook gelezen dat er een HD remake wordt gemaakt van Final Fantasy X, geniaal spel
Waarom FF-X ?? Welke tamzak is dat van plan, ze zouden zich beter bezig houden met HD-remake van V, VI, VII of VIII. DIE waren pas geniaal, FF-X is leuk, maar komt niet in de buurt qua kwiliteit van verhaal i.v.g. met deze oudere. Neem dat maar aan van de echte oudere FF-fans
Als ik zou mogen kiezen, had ik FFI, FFII en FFIV ook HD remake laten maken, maar deze zijn al gemaakt, maar dan voor de PSP (niet om echt HD te noemen, maar goed...)
Weet niet of je die laatste hebt gecheckt, maar die is redelijk nieuw, Gamecube en PS 2Grozny wrote:Ik zoek eigenlijk meer iets nieuwersJosh-T wrote:Final Fantasy IIIGrozny wrote:Ben zo'n beetje wel klaar met Skyrim, weet iemand nog een vette RPG?
Chrono Trigger
Breath Of Fire II
Super Mario RPG
Tales Of Symphonia![]()
Maar Final Fantasy sowieso geniaal![]()
Binnenkort maar weer met FF XIII beginnen, heb hem niet uit kunnen spelen omdat me broer per ongeluk mijn savegame had verwijderd![]()
FF XIII-2 is in aantocht dus zal toch eerst het eerste deel uit moeten spelen![]()
Had ook gelezen dat er een HD remake wordt gemaakt van Final Fantasy X, geniaal spel
Ook al gespeeld, gruwelijk speltwilightforce wrote:The Witcher 2: assasins of kings.
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
AC Revelations voor kerst gekregen, alleen veel schoolwerk en moet nog wat muziek stuff doen dus. Heb het pas kort kunnen spelen.
Ik ben echt benieuwd hoe het Amsterdam stadion eruit ziet bij de nieuwste fifa street.
Zou vet zijn als er voortaan Hooligans het veld op kunnen komen lopen en je die dan af moet trappen als keeper.oostzaner wrote:Ik ben echt benieuwd hoe het Amsterdam stadion eruit ziet bij de nieuwste fifa street.
Als mini game 'ontwijk de hooly's'