Geen motivatie om te gamen
SWTOR vaak genoeg opgestart, maar nog geen enkele stap gezet 
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Iemand zin om straks een potje halo: reach op xbox 360 te spelen?
Kzit te wachten op GTA V en Fifa Street 
Ben nu bezig met Dante's Inferno op de xbox, best een gave game
.
En moet Halo reach nog uitspelen.
En moet Halo reach nog uitspelen.
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 4 days ago
Dante's Inferno heb ik ook van genoten
hoop nog altijd op een vervolg
-
PHardtraxxer
- 155 posts member since 2009
- last seen Jan 2018
Darksiders is wel een dikke game 
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Lijkt veel op God of War, maar hij is toch wel niceProsaxx wrote:Darksiders is wel een dikke game
Iemand hier die SWTOR speelt? Heb hem gister gekocht en de download is zich nu zo een beetje aan het afronden 
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 4 days ago
Chukkels weet ik iig uit mijn hoofd
Vond Darksiders maar meh. Heb van Red Faction alleen de demo gespeeld, Guerilla was echt vet, maar het alien thema heeft me tot de dag van vandaag weerhouden hem te halen (maybe i should). Fable geen idee 
Yup, geniaal spel. Als je tenminste een degelijke PC/laptop hebt die boven de 6 FPS weergeeft.Teknizion wrote:Iemand hier die SWTOR speelt? Heb hem gister gekocht en de download is zich nu zo een beetje aan het afronden
-
DHardtraxxer
- 775 posts member since 2009
- last seen Jul 2024
Ik ken dus echt niet wachten op Max Payne 3 
Ik speel het op de hoogste settings. Ziet er wel vet uit jaChukkels wrote:Yup, geniaal spel. Als je tenminste een degelijke PC/laptop hebt die boven de 6 FPS weergeeft.Teknizion wrote:Iemand hier die SWTOR speelt? Heb hem gister gekocht en de download is zich nu zo een beetje aan het afrondenMaar ja als je het op goede kwaliteit speelt is het geniaal!
Idd, als je eenmaal je compagions en dps-cycle onder de knie hebt wordt het alleen maar leuker :-DTeknizion wrote:Ik speel het op de hoogste settings. Ziet er wel vet uit jaChukkels wrote:Yup, geniaal spel. Als je tenminste een degelijke PC/laptop hebt die boven de 6 FPS weergeeft.Teknizion wrote:Iemand hier die SWTOR speelt? Heb hem gister gekocht en de download is zich nu zo een beetje aan het afrondenMaar ja als je het op goede kwaliteit speelt is het geniaal!
Heb nu een paar uurtjes gespeeld, en moet zeggen dat ik het voor een MMORPG een erg fijne game vindt. Zit veel verhaal in en de gameplay blijft interessant
-
A
Abonnement op de PU genomen 
Ik ben er inmiddels alweer een paar jaar vanaf. Na een tijdje worden de stukken meer van hetzelfde en is de lol er wel een beetje vanaf.
-
A

Mee eens, alles moet gewoon versteamen.
Terug naar xfireAlmighty wrote:
Mee eens, alles moet gewoon versteamen.
-
A
Xfire, hahaha jaren niet meer opgestart! Even mijn COD2 stats opnieuw bezichtigen 
Dikke vette +1! Weg met die Origin meuk.. Dat systeem wat ze hebben voor BF3 werkt ronduit kut, snap niet hoe ze daar ooit voor hebben kunnen kiezen... Je betalende gebruikers opzadelen met een gigantisch KUT systeem terwijl degene die t wel downloaden er lachend bijstaan omdat ze die zooi niet hoeven te gebruiken....
De nieuwe hitman die ik binnenkort ga poberen. Ik heb eeb review in ik geloof de metro gelezen en het klinkt eer errug vet 
-
A
Batman: Arkham City is écht gruwelijk vet!
Daarom, bring it backAlmighty wrote:Xfire, hahaha jaren niet meer opgestart! Even mijn COD2 stats opnieuw bezichtigen