Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
A
Iemand als een mailtje gehad van Bioware voor SWTOR?
Nope, denk het weekend. Maar beter ook voor mij.Hooli wrote:Iemand als een mailtje gehad van Bioware voor SWTOR?
We gaan op de server Bloodworthy spelen, dus iedere HT'er kom daar ook op
Goed bezig!!
Ik heb gister al een paar uurtjes gespeeld, Jedi Consular gemaakt. Best geinig
Ik heb gister al een paar uurtjes gespeeld, Jedi Consular gemaakt. Best geinig
Ik ga denk ik in het nieuwe jaar pas beginnen. Met de feestdagen wordt toch niks en daarna heb ik alweer tentamens, die best wel belangrijk zijn.
Ik ben benieuwd man het vechten is iedergeval een stuk chiller als in brotherhood. Er zit wat meer snelheid in zo lijkt het. Ook is het grafisch van nog hoger niveau dan brotherhoodstefaneke wrote:Nee niet, om eerlijk te zijn best wel op mijn gemakje. Maar richting het einde kwamen alle losse eindjes bij elkaar en wouw ik weten hoe het afliep.Project 141 wrote:Pfft hoelang heb je er over gedaan? En dan zeker alleen maar van main quest naar main quest rennen?
Zo ongeveer 12u over gedaan. Jammer dat ze Byzantium bij de bad guys stoppen, prachtige rijk is dat geweest.
Wie is we?Chukkels wrote:Nope, denk het weekend. Maar beter ook voor mij.Hooli wrote:Iemand als een mailtje gehad van Bioware voor SWTOR?
We gaan op de server Bloodworthy spelen, dus iedere HT'er kom daar ook op
Vandaag Mirror's Edge weer eens gespeeld. Blijft een top spel! 
Die heb ik ook. Vage game, maar wel nice idd.Stokbrood wrote:Vandaag Mirror's Edge weer eens gespeeld. Blijft een top spel!
Alhoewel ik het verhaal niet geweldig vind, maar highscores behalen is wel top.
Almighty wrote:BioWare bevestigt Command & Conquer: Generals 2
http://tweakers.net/nieuws/78689/biowar ... als-2.html
![]()
![]()
C&C Generals 1 is nostalgie
View on YouTube
En 2013 pas?
100% moet ik die hebben!
Wat een heerlijk spel, en idd die chinezen met hun Overlords!
-
S
Die stemhardcoresjors wrote:100% moet ik die hebben!
Ben zo'n beetje wel klaar met Skyrim, weet iemand nog een vette RPG? 
-
A
OblivionGrozny wrote:Ben zo'n beetje wel klaar met Skyrim, weet iemand nog een vette RPG?
Al te veel gespeeldAlmighty wrote:OblivionGrozny wrote:Ben zo'n beetje wel klaar met Skyrim, weet iemand nog een vette RPG?
-
S
Fallout
Ook helemaal uitgespeeldstefaneke wrote:Fallout
Generals 1 heb ik echt helemaal dood gespeeld. GLA was echt geniaalD-Nemacyst wrote:Almighty wrote:BioWare bevestigt Command & Conquer: Generals 2
http://tweakers.net/nieuws/78689/biowar ... als-2.html
![]()
![]()
C&C Generals 1 is nostalgie
Interessant, kijken of ze er niet zon faalgame van maken als Command & Conquer 4.
View on YouTube
En 2013 pas?en de 3e faction. Ik hoop chinezen. Want die waren baas in het origineel.
Lekker met een technical met daarin workers naar achter hun base rijden om daar een tunnel network te bouwen
Mass Effect 1/2? Borderlands? Deus Ex: Human Revolution?Grozny wrote:Al te veel gespeeldAlmighty wrote:OblivionGrozny wrote:Ben zo'n beetje wel klaar met Skyrim, weet iemand nog een vette RPG?
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 4 days ago
Mass Effect wilde ik ook al aanraden hehe
. het 1e deel daarvan is echter meer een RPG dan het vervolg, kan niet wachten op deel 3
.
Heb Mass Effect al eens geprobeerd maar ik hou niet echt van een space settingSteffnov wrote:Mass Effect 1/2? Borderlands? Deus Ex: Human Revolution?
Vandaag Borderlands gespeeld, best tof