Yes, yeswrote:Nog meer mensen die Star Wars: The Old Republic gaan spelen?
Olijfboompje en ik zijn al een guild aan het opzetten
Word een vette
Yes, yeswrote:Nog meer mensen die Star Wars: The Old Republic gaan spelen?
Traxxtormwrote:Yes, yeswrote:Nog meer mensen die Star Wars: The Old Republic gaan spelen?
Word een vette
http://www.systemrequirementslab.com/cyri/intro.aspxwrote:Wat zijn de minimumeisen voor dat spel? Ik heb namelijk een laptop van 4 jaar oud, dus ik weet niet of die hem wel gaat trekken. Het lijkt me wel echt een gruwelijk spel.
Halen en pre-orderen meteen! We want you in our guild!wrote:Wat zijn de minimumeisen voor dat spel? Ik heb namelijk een laptop van 4 jaar oud, dus ik weet niet of die hem wel gaat trekken. Het lijkt me wel echt een gruwelijk spel.
Maak wat zou ik zeggenwrote:Sowieso een logo met een speaker er in dacht ik zo :p
Join us!wrote:Mmm als ik ook republic ga, dan kan ik jullie wel joinen.
Heb pre-order
What the Lightsabertree said!wrote:Join us!wrote:Mmm als ik ook republic ga, dan kan ik jullie wel joinen.
Heb pre-order
And get Lightside cookies!
n000lifewrote:AC: Revelations binnen ongeveer 1 dag uitgespeeld.
Moet jij zeggen.wrote:n000lifewrote:AC: Revelations binnen ongeveer 1 dag uitgespeeld.
Nee niet, om eerlijk te zijn best wel op mijn gemakje. Maar richting het einde kwamen alle losse eindjes bij elkaar en wouw ik weten hoe het afliep.wrote:Pfft hoelang heb je er over gedaan? En dan zeker alleen maar van main quest naar main quest rennen?
Jij gaat straks ook mee n0000lifen als SWTOR uitkomt!wrote:n000lifewrote:AC: Revelations binnen ongeveer 1 dag uitgespeeld.