Yes, yesChukkels wrote:Nog meer mensen die Star Wars: The Old Republic gaan spelen?
Olijfboompje en ik zijn al een guild aan het opzetten
Word een vette
Yes, yesChukkels wrote:Nog meer mensen die Star Wars: The Old Republic gaan spelen?
TraxxtormOlijfboompje wrote:Yes, yesChukkels wrote:Nog meer mensen die Star Wars: The Old Republic gaan spelen?
Word een vette
http://www.systemrequirementslab.com/cyri/intro.aspxBerenburg wrote:Wat zijn de minimumeisen voor dat spel? Ik heb namelijk een laptop van 4 jaar oud, dus ik weet niet of die hem wel gaat trekken. Het lijkt me wel echt een gruwelijk spel.
Halen en pre-orderen meteen! We want you in our guild!Berenburg wrote:Wat zijn de minimumeisen voor dat spel? Ik heb namelijk een laptop van 4 jaar oud, dus ik weet niet of die hem wel gaat trekken. Het lijkt me wel echt een gruwelijk spel.
Maak wat zou ik zeggenBerenburg wrote:Sowieso een logo met een speaker er in dacht ik zo :p
Join us!Hooli wrote:Mmm als ik ook republic ga, dan kan ik jullie wel joinen.
Heb pre-order
What the Lightsabertree said!Olijfboompje wrote:Join us!Hooli wrote:Mmm als ik ook republic ga, dan kan ik jullie wel joinen.
Heb pre-order
And get Lightside cookies!
n000lifestefaneke wrote:AC: Revelations binnen ongeveer 1 dag uitgespeeld.
Moet jij zeggen.roberttt wrote:n000lifestefaneke wrote:AC: Revelations binnen ongeveer 1 dag uitgespeeld.
Nee niet, om eerlijk te zijn best wel op mijn gemakje. Maar richting het einde kwamen alle losse eindjes bij elkaar en wouw ik weten hoe het afliep.Project 141 wrote:Pfft hoelang heb je er over gedaan? En dan zeker alleen maar van main quest naar main quest rennen?
Jij gaat straks ook mee n0000lifen als SWTOR uitkomt!roberttt wrote:n000lifestefaneke wrote:AC: Revelations binnen ongeveer 1 dag uitgespeeld.