Geilen op een game-character... :')oostzaner wrote:ik mocht voor mn buurjongen zn Saints Row 3 character maken. Maak ik een fucking lekker wijf zegt hij 'nee, dat wil ik niet'. WTF.
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ik weet het niet hoor, maar hoor je mij geilen? 
-
G
ik snap ook niet echt waarom ie het nu niet doet, want er staat geen & in de url?Project 141 wrote:Kan het niet weer terugveranderd worden, dat je gewoon weer YT kan linken, ook met dingen achter de ''&''? Hebben we dit ook niet meer.KSwoosh wrote:dit is next level gaming jongens:
View on YouTube
-
G
thx 
Paas mij ook zo'n ding!
Lijkt me wel echt vet om zo een keer te gamen
En pijnlijkGrozny wrote:Paas mij ook zo'n ding!![]()
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Assassins Creed Revelations is voor mij toch de game van het jaar 
Geniaal hoe ze Ezio en Altair zo bij elkaar brengen.. Heerlijk!Ox_Ite wrote:Assassins Creed Revelations is voor mij toch de game van het jaar
Weinig kunnen spelen, zit nu net na het stukje in de Galatoren oid, weer "ouderwets" vet hoor 
-
OHardtraxx Addict
- last seen May 2016
De Multiplayer is ook verbeterd moet ik zeggen, het heeft nu meer diepgang dan in AC Brotherhood, ook die aanpassingen zijn mooi gedaan, in de Beta was het al een mooi concept, maar nu is er nog heel wat aan toegevoegd
Heb wel nog niet veel gespeeld, beetje tijdgebrek en speel nog andere spellen. Nu nog de Aniumus Encylopedia (White Edition) bestellen om het plaatje compleet te maken
Heb wel nog niet veel gespeeld, beetje tijdgebrek en speel nog andere spellen. Nu nog de Aniumus Encylopedia (White Edition) bestellen om het plaatje compleet te maken
Jammer dat Revelations er nog niet is voor de PC 
-
S
Randleman wrote: 'Wat is de Apple of Eden, wie is Ezio, Wie is Altair, Wat doe je nu, en nu en nu, Waar ga je heen etc. etc.
-
OHardtraxx Addict
- last seen May 2016
Als je het moet weten:Randleman wrote:de wat??Ox_Ite wrote: Nu nog de Aniumus Encylopedia (White Edition) bestellen om het plaatje compleet te maken
http://store.ubiworkshop.com/assassins- ... e-edition/
Randleman wrote:kan ik net zo goed The Run gaan doen, dat snapt ze weer welstefaneke wrote:Randleman wrote: 'Wat is de Apple of Eden, wie is Ezio, Wie is Altair, Wat doe je nu, en nu en nu, Waar ga je heen etc. etc.![]()
![]()
ben ook gametijd verloren, omdat mevrouw the fcking SIMS3 heeft gekocht
geef haar een eigen playstation/xbox of wat je ook hebt voor sinterklaas/kerst?
Star Wars: The Old Republic ziet er geweldig uit! Alleen deze kutlaptop laat het mij niet goed spelen 
-
S
DownloadingHenk-Jan wrote:Jammer dat Revelations er nog niet is voor de PC
-
MHardtraxxer
- 304 posts member since 2011
- last seen Nov 2013
Sinds vandaag toch maar aan Skyrim begonnen 
Ziet er tot nu toe allemaal wel tof uit
-
A
Mellow wrote:Sinds vandaag toch maar aan Skyrim begonnen
Heb net dead space 2 nog opnieuw geïnstalleerd, toch een vet spel dat 
-
S
AC: Revelations crasht 
Ik heb het gehad met brotherhood de ps3. Was behoorlijk ver in het spel (verhaal op 80% ofzo) toen op een gegeven moment het spel vast liep. Ik kon niks anders doen dan de ps3 opnieuw opstarten, en voilà, alle save games voor ac wegstefaneke wrote:AC: Revelations crasht
Heb het spel niet opnieuw gespeelt, vind het alleen de eerste keer leuk om te doen.
Heel veel FM 2012 aan het spelen. Ook RCT 2 op school, op de hele opleiding alleen maar RCT xD
-
S
Is ondertussen gefixed. GFX drivers opnieuw geinstalleerd en mijn 2e monitor uitgeschakeld. Wel kut dat je je savegames kwijt bent! Echt een heerlijk spel is het.Sainen wrote:Ik heb het gehad met brotherhood de ps3. Was behoorlijk ver in het spel (verhaal op 80% ofzo) toen op een gegeven moment het spel vast liep. Ik kon niks anders doen dan de ps3 opnieuw opstarten, en voilà, alle save games voor ac wegstefaneke wrote:AC: Revelations crasht.
Heb het spel niet opnieuw gespeelt, vind het alleen de eerste keer leuk om te doen.