Ga gewoon weg, niemand vind jou grappig.
nee meneer de corporal.
het gaat hier om de principes.
principes men reet,biscuit wrote:nee meneer de corporal.
het gaat hier om de principes.
Ik zit zwaar te twijfelen of ik hem deze maand ga halen :p tot nu toe heb ik deze maand alSteffnov wrote:Maar goed, on topic weer.
Zal ik dan maar de odd one out zijn die Assassin's Creed: Revelations speelt? Tot nu toe vet, net als de vorige delen. Ben alleen geen fan van de slo-mo kills die je af en tod krijgt. Rest voelt aan als vanouds, en het voelt goed
G1LL wrote:Succes in het skyrim topic jongens.
Ik ben alles behalve zuurroberttt wrote:G1LL wrote:Succes in het skyrim topic jongens.hahah
15e ja, morgen dus, maar ik zag hem vandaag al liggen. Dus ja, meenemen die hapRandleman wrote:hij komt toch pas de 15e/17e uit? was toch een verschil van 2 dagen met NfS The Run?Steffnov wrote: Zal ik dan maar de odd one out zijn die Assassin's Creed: Revelations speelt?
Zag hem idd al liggen in de MediaMarkt gister, maar ik heb hem natuurlijk weer op de pre-order staan.., grr
Geflopte gameProject 141 wrote:FF maximaal achievement hunten op Brink
Is die zo slecht ?? Die gameplay zag er nog wel leuk uitAlmighty wrote:Geflopte gameProject 141 wrote:FF maximaal achievement hunten op Brink
oostzaner wrote:Ik was gister begonnen met die simpele achievements van Fable 2.
Zoals: 5 mensen dronken krijgen, konijntje vermoorden en ga zo maar door.
ja maar die was niet gelukt.The Anim0l wrote:oostzaner wrote:Ik was gister begonnen met die simpele achievements van Fable 2.
Zoals: 5 mensen dronken krijgen, konijntje vermoorden en ga zo maar door.
ook die ene dat je die 'badguys' moet laten schrikken ofzo?
Zou wel lachen wezen, virtual relality Fifa tegen een dikkertje die nog nooit tegen een bal heeft aangetrapt.Randleman wrote:dan kan alles, dan fifa en mw je in virutal reality.. ipv kinectProject 141 wrote:Als die nog in de xbox 720 kunnen
Ik had al zo'n gevoel welk filmpje acher die link zit. Maarja dat is best wel vet ja.KSwoosh wrote:dit is next level gaming jongens:
View on YouTube