Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140 ... 450  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 14:38 

Hardtraxx Addict

Hij download zo sloom :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 14:42 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Speel Skyrim echt te veel. Smithing is al 100 bij me en craft nu Daedric en Dragon spul terwijl m'n vijanden nog maar Orcish gear dragen. :') Zit ook al op lvl 30.

Haha, nice :P
Ik ben atm bezig met Alchemy en Enchanting.
Ben een mage Highelf :D

Ik ben inmiddels level 11 :)
Ik heb hem wel op expert moeilijkheidsgraad gezet, anders vind ik het te makkelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 17:20 

lvl 10, bezig met Destruction
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 18:13 

Donateur

Hopelijk dit weekend nog mijn nieuwe kaart ophalen.. must.play.skyrim!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 18:52 

Wat is een goede tactiek (ras en zo) om met skyrim te beginnen? Ik ben nog redelijk nieuw met The Elder Scrolls (Oblivion een paar uurtjes gespeeld).
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 19:02 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Wat is een goede tactiek (ras en zo) om met skyrim te beginnen? Ik ben nog redelijk nieuw met The Elder Scrolls (Oblivion een paar uurtjes gespeeld).

Zwaard en schild is goed voor beginners, maar vind persoonlijk dat zwaard & destruction/healing heel goed werkt. Ras maakt opzich niet heel veel uit, Imperials zijn wel goede all-rounders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 19:22 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
stefaneke schreef:

Zwaard en schild is goed voor beginners, maar vind persoonlijk dat zwaard & destruction/healing heel goed werkt. Ras maakt opzich niet heel veel uit, Imperials zijn wel goede all-rounders.

Ik denk dat als je als beginner met een Argonian/Khajit gaat spelen dat je dan niet bijzonder ver komt of iig na veel opnieuw laden xd :P

Ik zou eerder Nord, Orc, Imperial of Redguard aanraden als beginnende speler in combinatie met een melee gefocuste klasse.

Pas wanneer je het spelletje goed door hebt zou ik beginnen als Stealth en Mage klasse, omdat deze nog al eens wat tactieken vereisen qua rennen etc. Combi's zou ik ook pas later mee beginnen. Eerst het een, dan het ander.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 19:37 

Hardtraxx Veteran

Ik speel zowat altijd met Archery en Sneaking :P
Is gewoon vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 19:43 

Hardtraxx Veteran

Grozny schreef:

Moet je wel door hebben hoe dat werkt :P
Ik maak altijd eerst een Mage, daarna wanneer die alles maxed out heeft qua Skills die met Magic te maken hebben, ga ik over op Mage-Warrior.

Daarna ga ik voor Thief, met Sneaking en Archery de focus. Dan daarna ga ik verder met skills voor one-handed weapons.

Als laatste ga ik voor Warrior en doe ik vaak een combinatie met Archery/Magic
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 21:24 

Hardtraxx Veteran

Jo gasten,

ik zit met een dilemma! Ik heb Saints Row The Third gepreordert bij bol.com. Hij komt as dinsdag uit, maar ik heb hem vandaag al in de bus gekregen. Kan ik hem gewoon spelen of krijg ik een ban zo dra ik een archevment haal op een datum voor de officiele release? Het jeukt verschrikkelijk om die cd der in te rammen, zooo kut dit! :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 22:14 

Hardtraxx Veteran

Mochten er nog mensen zijn met hetzelfde probleem:

David_Marshyy David Marsh
@THQ I got saints row the third early can I play online ?

THQ THQ
@ @David_Marshyy you sure can. Now go cause some mayhem!

Niceeee :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 00:00 

Oké, Skyrim bevalt me wel! Ben nu level 4, en in het stadje Whiterun aangekomen. Ik ben verder nog een dungeon door gekomen waar ik van die vage letters op de muur zag (zelfde dungeon als in dat E3 gameplay filmpje) kan ik hier iets mee doen ofzo? Verder heb ik ook allemaal items zoals gems en scrolls, wat moet ik daar mee doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 13:30 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Oké, Skyrim bevalt me wel! Ben nu level 4, en in het stadje Whiterun aangekomen. Ik ben verder nog een dungeon door gekomen waar ik van die vage letters op de muur zag (zelfde dungeon als in dat E3 gameplay filmpje) kan ik hier iets mee doen ofzo? Verder heb ik ook allemaal items zoals gems en scrolls, wat moet ik daar mee doen?

Met gems kan je wapens enchanten.
Scrolls kan je gebruiken om spreuken en dergelijke afvuren die ver boven je level zijn.
Die spreuk die je hebt gekregen, daar moet je eerst een draak voor doden. Deze spreuk activeer je met dragon souls. Dat is als het goed is ''Unrelenting Force''.

Alstuuuuu, kussieees
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 14:11 

Hardtraxx Newbie

Ik heb skyrim van razor1911 gedownload en nu staat er dit: Run Installer.exe (when it ask for SID file you have to select it on your
dvd drive)

Wat is een SID file en wat moet ik precies doen.
Ik ga de game zelf ook nog kopen ik wil alleen weten of hij het doet omdat ik niet de beste computer heb.

Alvast bedankt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 14:34 

Hardtraxxer

Grozny schreef:

Sneak attack x2 Damage :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 14:47 

Ben nu in soltitude aangekomen, als onderdeel van de verhaallijn. Level 7
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 15:11 

Hardtraxxer

Damnit. moet mezelf echt inhouden om skyrim te kopen. Ik weet gewoon wanneer ik het koop mijn hertentamen verneuk. Dus ik moet mezelf inhouden het niet te kopen uit pure zelfbescherming :cry:
Kan in ieder geval niet wachten tot einde van de week :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 16:01 

Hardtraxx Veteran

Ik ben nu level 7 en heb alleen nog maar een aantal side quests gedaan, sta nu op het punt om The Companions te joinen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 16:11 

Ik zit nu in zo'n grot maar daar heb je zo'n Draugr Scourge, die heel de tijd zo'n ijsgast summoned en die combo krijg ik niet verslagen :(.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 16:17 

Hardtraxx Veteran

Wat een kutgame is mw3...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 17:43 

Hardtraxx Veteran

Grozny schreef:
Ik ben nu level 7 en heb alleen nog maar een aantal side quests gedaan, sta nu op het punt om The Companions te joinen :)

Dat heb ik ook al gedaan!
Geloof mij, met die quests verder gaan levert iets vets op! :D
stefaneke schreef:
Ik zit nu in zo'n grot maar daar heb je zo'n Draugr Scourge, die heel de tijd zo'n ijsgast summoned en die combo krijg ik niet verslagen :(.

Damn, daar ben ik nog niet eens xd
Je moet niet te snel verder gaan met de main quest, die wordt heel snel, heel moelijk.
Ik ben nog steeds bezig met sidequests.
Nu ben ik bij de College of Winterhold gejoined :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 17:49 

Hardtraxx Veteran

Wraak genomen op de Giants die mij in het eerste uurtje dat ik speelde flink onder handen namen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 17:54 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Wraak genomen op de Giants die mij in het eerste uurtje dat ik speelde flink onder handen namen.

Haha, held!

Bij mij vallen die draken heel de tijd de Giants aan, dus ik sprint heel de tijd richting de Giants als ik geen zin heb om met een draak te vechten. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 18:01 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Dakpan schreef:

Haha, held!

Bij mij vallen die draken heel de tijd de Giants aan, dus ik sprint heel de tijd richting de Giants als ik geen zin heb om met een draak te vechten. xd

Zat gister te klagen dat die draken te zwak voor me waren, heel de tijd die Blood Dragons etc. Had ze neer binnen 2 minuten. Liep dus net richting een kerker, kwam er een Ancient Dragon op me af, 1 vuuradem en ik was dus dood. >.< Zullen wel nieuwe bijkomen naarmate je level hoger wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 18:09 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Olijfboompje schreef:
Dakpan schreef:

Haha, held!

Zat gister te klagen dat die draken te zwak voor me waren, heel de tijd die Blood Dragons etc. Had ze neer binnen 2 minuten. Liep dus net richting een kerker, kwam er een Ancient Dragon op me af, 1 vuuradem en ik was dus dood. >.< Zullen wel nieuwe bijkomen naarmate je level hoger wordt.

Serieus? :P
Nice :P

Ik heb tot nu toe alleen die vuurspuwende nog maar gehad.
Volgens mij zit er ook nog verschil in gebied qua welke draken je krijgt.
Volgens mij is die draak met Frost aanvallen ook een behoorlijk taaie!
Vorige  1 ... 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140 ... 450  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic