Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 6 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 18 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 13 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
Almighty wrote:Hoi,

Skyrim is gekraakt en al, thx to Razor1911

Vaarwel!
Skyrim moet je gewoon kopen, vriend. :P
A
No money meer na BF3, CoDMW3 en een aantal keer kroeg. Ik wil hem NU NUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNU
Ik koop 'm wel na de eerstvolgende storting :P
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Ben 'm ook aan het downloaden. Kijken of ik het wat vindt, zo ja koop ik hem volgende maand.
S
over en uur is ie klaar. Maar dan lig ik al te bed.
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Hij moet toch geactiveerd worden via Steam? Dus kan je hem niet spelen :P
Hardtraxx Addict
1084 posts member since 2010
last seen Sep 2013
Zou iemand kunnen bevestigen dat de crack werkt? ;)

Want dan ga ik denk ik de crack proberen, zodra deze het doet ga ik hem gewoon kopen maar ik weet niet zeker of Skyrim gaat runnen ivm mijn videokaart.
Hardtraxxer
681 posts member since 2010
last seen May 2014
Image
hehe, best leuk :P
A
Chukkels wrote:Hij moet toch geactiveerd worden via Steam? Dus kan je hem niet spelen :P
Steamless
wvd wrote:Zou iemand kunnen bevestigen dat de crack werkt? ;)

Want dan ga ik denk ik de crack proberen, zodra deze het doet ga ik hem gewoon kopen maar ik weet niet zeker of Skyrim gaat runnen ivm mijn videokaart.
Hij werkt! Razor1911 versie :)

Skyrim is echt dik :worship: Beste game van het jaar, without a doubt :worship:
Ben net op de hoogste berg bij die kluizenaars van Dragon Born geweest, geloof de 3e missie, en gelijk 3 uur over gedaan :P Super vet, zoveel stuff te ontdekken, zo ontiegelijk grote wereld
N
Hardtraxxer
51 posts member since 2011
last seen May 2017
Gisteravond Saints Row: The Third gedaan, valt vies tegen :P en vanavond Assassins Creed: Revelations doen :D
Als dat ook nix is hou ik het gewoon bij Skyrim :love: Beste game dit jaar i.m.o. :$
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Almighty wrote:
Chukkels wrote:Hij moet toch geactiveerd worden via Steam? Dus kan je hem niet spelen :P
Steamless
wvd wrote:Zou iemand kunnen bevestigen dat de crack werkt? ;)

Hij werkt! Razor1911 versie :)

Skyrim is echt dik :worship: Beste game van het jaar, without a doubt :worship:
Ben net op de hoogste berg bij die kluizenaars van Dragon Born geweest, geloof de 3e missie, en gelijk 3 uur over gedaan :P Super vet, zoveel stuff te ontdekken, zo ontiegelijk grote wereld
Bij mij is hij nog aan het downloaden. Gaat alleen een beetje traag :P
Vannacht aangezet om 1 uur, nu pas op 34% :slow:
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2025
Khad em binnen een uurtje binnen via Rapidshare (Niet premium) JDOWNLOADER!! :D
A
Lang leve nieuwsgroepen :P 40 min op 1,75mb/s :P (Binnenkort glasvezel :D)
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2025
Ik heb 5 mb per seconde, haalde dat ook makkelijk maar er zitten wachttijden tussen de links :P :(
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen 29 days ago
dit spel is uber :worship:
A
Image
Hardtraxx Addict
1084 posts member since 2010
last seen Sep 2013
Die seeders zijn een grote hoop puin, 5.0 kb/s :thumbdown:

Nu maar eens 'n nieuwe zoeken.. :/

Edit: Ah, 8k seeders tegen 30k peers. Dan maar op 0,5 kb/s blijven downloaden, of over weekje ofzo, dan zal die drukte wel minder zijn :)
Hardtraxx Veteran
3800 posts member since 2011
last seen May 2022
Straks PS3 repareren, kan ik eindelijk BF3 spelen

Maar eerst: Skyrim. :worship:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Jolle wrote:Khad em binnen een uurtje binnen via Rapidshare (Niet premium) JDOWNLOADER!! :D
Link in PM? :whistle:
S
Installing Skyrim...
Hardtraxx Elite
2281 posts member since 2008
last seen Apr 2021
Almighty wrote:Lang leve nieuwsgroepen :P 40 min op 1,75mb/s :P (Binnenkort glasvezel :D)
12mb/s :worship: Installeren duurde langer dan het downloaden xd

Geweldig spel btw, Skyrim!! Paar uurtjes gespeeld, maar echt fuuuuuuck wat ziet het er ongelofelijk heldig uit! Als je ergens op een of ander bergpad loopt, en je kijkt in de verte, en je ziet die hugeass bergen :worship: :worship:
0
Hardtraxxer
393 posts member since 2011
last seen Aug 2012
Kan wel. phoenix is een programma die je het laat uitpakken zonder steam te gebruiken.
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Speel Skyrim echt te veel. Smithing is al 100 bij me en craft nu Daedric en Dragon spul terwijl m'n vijanden nog maar Orcish gear dragen. :') Zit ook al op lvl 30.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Skyrim is pure awesomeness! :love:
0
Hardtraxxer
393 posts member since 2011
last seen Aug 2012
Chukkels wrote:Skyrim is pure awesomeness! :love:
Indeed maar ik heb lagg. Met me pc zelf en met de muis(muis is bugg) Straks maar even installen op laptop./
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen 29 days ago
voor de 360 gebruikers:

Bethesda heeft het advies gegeven om The Elder Scrolls V: Skyrim voorlopig niet te installeren op de Xbox 360. Geïnstalleerde spellen hebben problemen met de textures die tijdelijk verslechteren maar niet meer terug verbeteren. De dynamic streaming werkt op dit moment nog niet goed bij het spel.Skyrim legt op de Xbox een zware druk op het cachingsysteem. Volgens Bethesda hebben zij meerdere meldingen gekregen van textures die het systeem tijdelijk verlaagt, maar die niet automatisch meer terug worden gezet. Het probleem doet zich volgens het bedrijf niet voor bij mensen die het vanaf de disc spelen.

Bethesda is druk bezig met het ontwikkelen van een update die dit moet gaan verhelpen. Wanneer deze beschikbaar komt is op dit moment nog niet bekend.

Het advies van de ontwikkelaar luidt dus; verwijder de cachefile van je Xbox 360 en speel The Elder Scrolls V: Skyrim vanaf de disc.