Skyrim moet je gewoon kopen, vriend.Almighty wrote:Hoi,
Skyrim is gekraakt en al, thx to Razor1911
Vaarwel!
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
A
No money meer na BF3, CoDMW3 en een aantal keer kroeg. Ik wil hem NU NUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNU
Ik koop 'm wel na de eerstvolgende storting
Ik koop 'm wel na de eerstvolgende storting
Ben 'm ook aan het downloaden. Kijken of ik het wat vindt, zo ja koop ik hem volgende maand.
-
S
over en uur is ie klaar. Maar dan lig ik al te bed.
Hij moet toch geactiveerd worden via Steam? Dus kan je hem niet spelen 
Zou iemand kunnen bevestigen dat de crack werkt?
Want dan ga ik denk ik de crack proberen, zodra deze het doet ga ik hem gewoon kopen maar ik weet niet zeker of Skyrim gaat runnen ivm mijn videokaart.
Want dan ga ik denk ik de crack proberen, zodra deze het doet ga ik hem gewoon kopen maar ik weet niet zeker of Skyrim gaat runnen ivm mijn videokaart.
-
A
SteamlessChukkels wrote:Hij moet toch geactiveerd worden via Steam? Dus kan je hem niet spelen
Hij werkt! Razor1911 versiewvd wrote:Zou iemand kunnen bevestigen dat de crack werkt?
Skyrim is echt dik
Ben net op de hoogste berg bij die kluizenaars van Dragon Born geweest, geloof de 3e missie, en gelijk 3 uur over gedaan
-
NHardtraxxer
- 51 posts member since 2011
- last seen May 2017
Gisteravond Saints Row: The Third gedaan, valt vies tegen
en vanavond Assassins Creed: Revelations doen 
Als dat ook nix is hou ik het gewoon bij Skyrim
Beste game dit jaar i.m.o. 
Als dat ook nix is hou ik het gewoon bij Skyrim
Bij mij is hij nog aan het downloaden. Gaat alleen een beetje traagAlmighty wrote:SteamlessChukkels wrote:Hij moet toch geactiveerd worden via Steam? Dus kan je hem niet spelen
Hij werkt! Razor1911 versiewvd wrote:Zou iemand kunnen bevestigen dat de crack werkt?
Skyrim is echt dikBeste game van het jaar, without a doubt
![]()
Ben net op de hoogste berg bij die kluizenaars van Dragon Born geweest, geloof de 3e missie, en gelijk 3 uur over gedaanSuper vet, zoveel stuff te ontdekken, zo ontiegelijk grote wereld
Vannacht aangezet om 1 uur, nu pas op 34%
Khad em binnen een uurtje binnen via Rapidshare (Niet premium) JDOWNLOADER!! 
-
A
Lang leve nieuwsgroepen
40 min op 1,75mb/s
(Binnenkort glasvezel
)
Ik heb 5 mb per seconde, haalde dat ook makkelijk maar er zitten wachttijden tussen de links

-
A

Die seeders zijn een grote hoop puin, 5.0 kb/s
Nu maar eens 'n nieuwe zoeken..
Edit: Ah, 8k seeders tegen 30k peers. Dan maar op 0,5 kb/s blijven downloaden, of over weekje ofzo, dan zal die drukte wel minder zijn
Nu maar eens 'n nieuwe zoeken..
Edit: Ah, 8k seeders tegen 30k peers. Dan maar op 0,5 kb/s blijven downloaden, of over weekje ofzo, dan zal die drukte wel minder zijn
Straks PS3 repareren, kan ik eindelijk BF3 spelen
Maar eerst: Skyrim.
Maar eerst: Skyrim.
Link in PM?Jolle wrote:Khad em binnen een uurtje binnen via Rapidshare (Niet premium) JDOWNLOADER!!
-
S
Installing Skyrim...
12mb/sAlmighty wrote:Lang leve nieuwsgroepen40 min op 1,75mb/s
(Binnenkort glasvezel
)
Geweldig spel btw, Skyrim!! Paar uurtjes gespeeld, maar echt fuuuuuuck wat ziet het er ongelofelijk heldig uit! Als je ergens op een of ander bergpad loopt, en je kijkt in de verte, en je ziet die hugeass bergen
-
0Hardtraxxer
- 393 posts member since 2011
- last seen Aug 2012
Kan wel. phoenix is een programma die je het laat uitpakken zonder steam te gebruiken.Chukkels wrote:Hij moet toch geactiveerd worden via Steam? Dus kan je hem niet spelen
Speel Skyrim echt te veel. Smithing is al 100 bij me en craft nu Daedric en Dragon spul terwijl m'n vijanden nog maar Orcish gear dragen. :') Zit ook al op lvl 30.
-
0Hardtraxxer
- 393 posts member since 2011
- last seen Aug 2012
Indeed maar ik heb lagg. Met me pc zelf en met de muis(muis is bugg) Straks maar even installen op laptop./Chukkels wrote:Skyrim is pure awesomeness!
voor de 360 gebruikers:
Bethesda heeft het advies gegeven om The Elder Scrolls V: Skyrim voorlopig niet te installeren op de Xbox 360. Geïnstalleerde spellen hebben problemen met de textures die tijdelijk verslechteren maar niet meer terug verbeteren. De dynamic streaming werkt op dit moment nog niet goed bij het spel.Skyrim legt op de Xbox een zware druk op het cachingsysteem. Volgens Bethesda hebben zij meerdere meldingen gekregen van textures die het systeem tijdelijk verlaagt, maar die niet automatisch meer terug worden gezet. Het probleem doet zich volgens het bedrijf niet voor bij mensen die het vanaf de disc spelen.
Bethesda is druk bezig met het ontwikkelen van een update die dit moet gaan verhelpen. Wanneer deze beschikbaar komt is op dit moment nog niet bekend.
Het advies van de ontwikkelaar luidt dus; verwijder de cachefile van je Xbox 360 en speel The Elder Scrolls V: Skyrim vanaf de disc.
Bethesda heeft het advies gegeven om The Elder Scrolls V: Skyrim voorlopig niet te installeren op de Xbox 360. Geïnstalleerde spellen hebben problemen met de textures die tijdelijk verslechteren maar niet meer terug verbeteren. De dynamic streaming werkt op dit moment nog niet goed bij het spel.Skyrim legt op de Xbox een zware druk op het cachingsysteem. Volgens Bethesda hebben zij meerdere meldingen gekregen van textures die het systeem tijdelijk verlaagt, maar die niet automatisch meer terug worden gezet. Het probleem doet zich volgens het bedrijf niet voor bij mensen die het vanaf de disc spelen.
Bethesda is druk bezig met het ontwikkelen van een update die dit moet gaan verhelpen. Wanneer deze beschikbaar komt is op dit moment nog niet bekend.
Het advies van de ontwikkelaar luidt dus; verwijder de cachefile van je Xbox 360 en speel The Elder Scrolls V: Skyrim vanaf de disc.