Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141 ... 450  Volgende
Bericht Geplaatst op 13 nov 2011 18:11 

Hardtraxx Veteran

Nee die stellen ook weinig voor. :P
Bericht Geplaatst op 13 nov 2011 18:13 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Nee die stellen ook weinig voor. :P

Oh oke :P
Ben je al zo ver dan? :P

Ik kan nu niet spelen, want ik ben bij mijn vriendin, maar morgen weer flink aan de gang :D
Ik vond de eerste draken al lastig xd
Misschien ook omdat ik als Mage speel en het hierdoor lastiger is met het weinige leven.
Bericht Geplaatst op 13 nov 2011 18:27 

Hardtraxx Veteran

lvl 32, met Dragon armor en Legendary smithed wapens. :P Was deze week een no-lifer aangezien ik vakantie had.
Bericht Geplaatst op 13 nov 2011 18:28 

Olijfboompje schreef:
Grozny schreef:
Ik ben nu level 7 en heb alleen nog maar een aantal side quests gedaan, sta nu op het punt om The Companions te joinen :)

Dat heb ik ook al gedaan!
Geloof mij, met die quests verder gaan levert iets vets op! :D

Eerste al gelijk, hoppa Firebreath :P
Bij mijn favo guild aangesloten, Dark Brotherhood :worship:
Bericht Geplaatst op 13 nov 2011 18:31 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
lvl 32, met Dragon armor en Legendary smithed wapens. :P Was deze week een no-lifer aangezien ik vakantie had.

Wow, damn xd
Idd, heel hard gegaan dan :P
Wel nice :D

Is de Main quest dan nog wel leuk of hobbel je daar nu supersnel doorheen?
Almighty schreef:
Olijfboompje schreef:
Eerste al gelijk, hoppa Firebreath :P
Bij mijn favo guild aangesloten, Dark Brotherhood :worship:

Firebreath is vet ja :loving:
Ik wil die met bliksem uit de lucht, die lijkt mij fucking vet! :D

Dark Brotherhood blijft vet :D
Al doe ik dat met mijn sneaky georiënteerde karakter! :)
Bericht Geplaatst op 13 nov 2011 18:34 

Olijfboompje schreef:

Non-think, call of duty like full force bedoel je :P
Bericht Geplaatst op 13 nov 2011 18:35 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Olijfboompje schreef:

Non-think, call of duty like full force bedoel je :P

Hahahahahah xD
Dat had ik wel met Oblivion gedaan met die uitbreidingen!
Kon je je eigen spells maken :P

Zo'n level 100 destruction spell maken die AOE was, gedurende tijd damage bleef doen en de tegenstander naar achteren blies.

Ik rende toen overal dwars doorheen xd >.<
Bericht Geplaatst op 13 nov 2011 18:36 

Hardtraxx Veteran

Die bliksem uit de lucht heb ik, heet Shout of Storm geloof ik. Werken heel goed tegen draken, werd er 1 door een bliksem geraakt, viel die uit de lucht, enorme buikschuiver over de grond heen. :P

Maar de Main-Quest heb ik nog amper aangeraakt, alleen ff om die draken los te laten.
Bericht Geplaatst op 13 nov 2011 18:43 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Die bliksem uit de lucht heb ik, heet Shout of Storm geloof ik. Werken heel goed tegen draken, werd er 1 door een bliksem geraakt, viel die uit de lucht, enorme buikschuiver over de grond heen. :P

Maar de Main-Quest heb ik nog amper aangeraakt, alleen ff om die draken los te laten.

Haha, dat vind ik echt een epic shout :worship:
Enig idee waar te vinden? :P

Bij the College of Winterhold zit ook een Shout in de buurt als het goed is. Daar kwam een manneke opeens naar mij toe gerend met een briefje waarbij ik erop geattendeerd werd dat ik een Shout had gebruikt in de buurt van Mages en dat dat was opgevallen. Ik ben benieuwd welke dat is.

Ik vind de College of Winterhold er trouwens erg vet uit zien! Eerst die quests maar eens goed verder spelen. Ik had er best veel moeite mee en ben ook een enkele keer dood gegaan daar!

Main Quest heb ik ook nog niet aangeraakt, behalve inderdaad om even die draken los te laten.
Bericht Geplaatst op 13 nov 2011 18:49 

Hardtraxx Veteran

Geen idee waar ik die vond, waarschijnlijk ergens in zo'n dungeon vol met Draugr en Skeletons. Hmm zou dat briefje ook wel willen hebben, raar want ren overal doorheen met die Whirlwind run maar heb nog niks. :P
Bericht Geplaatst op 13 nov 2011 18:51 

Heb nu wat random draakjes neergehaald en ook zo'n wazige gast met een masker op laten weten wie de baas is. Nu op weg naar een dungeon waar ik nog wat woordjes kan leren.

Wat kan ik eigenlijk doen met het enchanten van wapens?
Bericht Geplaatst op 13 nov 2011 18:53 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Geen idee waar ik die vond, waarschijnlijk ergens in zo'n dungeon vol met Draugr en Skeletons. Hmm zou dat briefje ook wel willen hebben, raar want ren overal doorheen met die Whirlwind run maar heb nog niks. :P

Haha, dat is flink kut :P

Join the mages guild @ College of Winterhold, voer een Shout uit, wacht en ontvang een briefje :)

Zijn er trouwens ook Dungeons zonder Draugr?
Het begint namelijk een beetje te vervelen, telkens die Draugr, ondanks dat ze op onverwachte momenten komen.

stefaneke schreef:
Heb nu wat random draakjes neergehaald en ook zo'n wazige gast met een masker op laten weten wie de baas is. Nu op weg naar een dungeon waar ik nog wat woordjes kan leren.

Wat kan ik eigenlijk doen met het enchanten van wapens?

Wapens sterker maken en extra effecten geven. Net zoals Poisons en het Craften van Fine Weapons.

Heel leuk om te doen :D
Ik heb al mijn kleding enchanted en mijn zwaard ook met ''Drain Soul'' voor mijn Soul Gems.
Bericht Geplaatst op 13 nov 2011 19:00 

Hardtraxx Veteran

Zijn geloof ik alleen die undead in dungeons, beetje jammer ja maar je hebt er 9 die een Dragon Priest op het einde hebben, die schijnen nogal sterk te zijn.
Bericht Geplaatst op 13 nov 2011 19:03 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Zijn geloof ik alleen die undead in dungeons, beetje jammer ja maar je hebt er 9 die een Dragon Priest op het einde hebben, die schijnen nogal sterk te zijn.

Hmm, dat is inderdaad wel jammer.
Bij Oblivion had je ook nog Ghosts enzo die soms voorkwamen en soms zelfs Daedra.

Ben benieuwd.
Deze week maar weer hardcore spelen naast het leren voor Klinische Psychologie >.<
Bericht Geplaatst op 13 nov 2011 19:05 

Hardtraxx Veteran

Moest gister trouwens wel vechten met een Daedric Kynareath uit Oblivion, in Azura's Star. :P Hij veegde finaal de vloer met me aan helaas dus die quest doe ik over 10 levels wel.
Bericht Geplaatst op 13 nov 2011 19:10 

Olijfboompje schreef:
Bij Oblivion had je ook nog Ghosts enzo die soms voorkwamen en soms zelfs Daedra.

Ik ben nu bij een kleine grot aangekomen waar bij de ingang geestachtige soldaten staan. Ze vallen me aan maar roepen dat ze me eigenlijk geen pijn willen doen maar dat ze zichzelf niet onder controle hebben. Die korte grot kan btw een stuk langer worden als je door zo'n gat valt vlak bij die grote steen met die letters.
Bericht Geplaatst op 13 nov 2011 19:11 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Moest gister trouwens wel vechten met een Daedric Kynareath uit Oblivion, in Azura's Star. :P Hij veegde finaal de vloer met me aan helaas dus die quest doe ik over 10 levels wel.

Serieus? :D
Fucking vet :worship:

Dat vind ik echt wel heerlijk vet! :D
Ook al die verwijzingen naar de Oblivion Crisis vind ik heel erg vet! :D
Shrine of Azura onderzoeken kan ik dus beter nog achterwege laten? :P

Ben trouwens benieuwd wat het volgende deel word.
Er zit namelijk best een lijn in de delen. Het is elke keer een land van een race waarin je speelt.
Skyrim>Nords
Cyrodiil>Imperials
Morrowind>Dark Elfs

Er zijn dus nog Redguards, High elfs, Argonian's, Khajit en Breton gebieden. Ik vind ook alle verwijzingen naar conflicten in andere landjes vet. Zoals die verwijzingen bij die Quest naar een Redguard vrouw.

stefaneke schreef:

Ik ben nu bij een kleine grot aangekomen waar bij de ingang geestachtige soldaten staan. Ze vallen me aan maar roepen dat ze me eigenlijk geen pijn willen doen maar dat ze zichzelf niet onder controle hebben. Die korte grot kan btw een stuk langer worden als je door zo'n gat valt vlak bij die grote steen met die letters.

Oh echt? :P
Welke quests doe jij in godsnaam? xd
Bericht Geplaatst op 13 nov 2011 19:25 

Gewoon een beetje het land verkennen, rondjes lopen (in real life ook zo goed in :lol:). Mamoets killen :P
Bericht Geplaatst op 13 nov 2011 19:26 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Gewoon een beetje het land verkennen, rondjes lopen (in real life ook zo goed in :lol:). Mamoets killen :P

Lololololol
Doe je goed xd
Bericht Geplaatst op 13 nov 2011 19:46 

Olijfboompje schreef:
stefaneke schreef:

Lololololol
Doe je goed xd

lvl 10 atm ;) Ik zag nogal in het zuidwesten van de map in de verte een draak vliegen. Ben er heen gelopen en toen was er bij zo'n ruine zo'n straal die de lucht in straalde en toen wekte die ene draak een andere tot leven. Draakje gekilled, andere er tussenuit genaaid gvd...
Bericht Geplaatst op 13 nov 2011 20:19 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Olijfboompje schreef:
stefaneke schreef:

Lololololol
Doe je goed xd

lvl 10 atm ;) Ik zag nogal in het zuidwesten van de map in de verte een draak vliegen. Ben er heen gelopen en toen was er bij zo'n ruine zo'n straal die de lucht in straalde en toen wekte die ene draak een andere tot leven. Draakje gekilled, andere er tussenuit genaaid gvd...

Haha xd
Dat is dus dat stuk waar je een paard kan glitchen op een paard! :D
Bericht Geplaatst op 13 nov 2011 20:54 

Hardtraxx Veteran

Paardception?
Bericht Geplaatst op 13 nov 2011 21:33 

Hardtraxx Veteran

Net een dwergenmijn ingegaan. Maak je om diversiteit qua vijanden maar geen zorgen. :cool:
Bericht Geplaatst op 13 nov 2011 21:49 

Fijn, loop je door Riverwood wordt je totaal onverwachts aangevallen door een ice-dragon. Dat dik mooi wel uit de lucht geschoten. Wel vet om te zien hoe iedereen uit het dropje ten aanval trekt en de draak op daken gaat zitten enzo :P
Bericht Geplaatst op 13 nov 2011 22:39 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Net een dwergenmijn ingegaan. Maak je om diversiteit qua vijanden maar geen zorgen. :cool:

Hehe, vet! :D
stefaneke schreef:
Fijn, loop je door Riverwood wordt je totaal onverwachts aangevallen door een ice-dragon. Dat dik mooi wel uit de lucht geschoten. Wel vet om te zien hoe iedereen uit het dropje ten aanval trekt en de draak op daken gaat zitten enzo :P

Pfff, gelijk weer kriebels om Skyrim te spelen :loving:
Vorige  1 ... 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141 ... 450  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic