Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 17 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
ich bin der Saalthad. ;)
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 21 hours ago
oostzaner wrote:Ik had hem uit de budgetbak gegraaid. ;)
het was mn eerste rpg om te kijken of ik het genre wat vond. Eerst dacht ik 'dit is mn eerste rpg en mn laatste' maar daar ben ik nu wel op terug gekomen. :)
Had je beter Fable: TLC kunnen pakken, vind ik persoonlijk veel beter.
A
HOOFDDORP - Verschillende winkels in Nederland verkopen sinds vandaag The Elder Scrolls V: Skyrim. Dat melden verschillende gebruikers op het forum van InsideGamer.

De game komt wereldwijd officieel pas op 11 november uit.

Onder andere Nedgame, sommige filialen van MediaMarkt, Game Mania, E-Plaza, ForeGames en Free Record Shop hebben Skyrim al in de schappen liggen.

Uitgever Bethesda heeft nog niet gereageerd op het feit dat de game drie dagen voor de officiële releasedatum wordt verkocht. Uitgever Bethesda heeft aangegeven geen toestemming te hebben gegeven voor de vroege verkoop.
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Almighty wrote:HOOFDDORP - Verschillende winkels in Nederland verkopen sinds vandaag The Elder Scrolls V: Skyrim. Dat melden verschillende gebruikers op het forum van InsideGamer.

De game komt wereldwijd officieel pas op 11 november uit.

Onder andere Nedgame, sommige filialen van MediaMarkt, Game Mania, E-Plaza, ForeGames en Free Record Shop hebben Skyrim al in de schappen liggen.

Uitgever Bethesda heeft nog niet gereageerd op het feit dat de game drie dagen voor de officiële releasedatum wordt verkocht. Uitgever Bethesda heeft aangegeven geen toestemming te hebben gegeven voor de vroege verkoop.
Daar gaan boetes vallen :D
Hardtraxx Addict
1084 posts member since 2010
last seen Sep 2013
Dakpan heeft hem ook al sinds 08/11 ja :P
A
Voor Xbox denk ik? PC kan je niet spelen omdat Steam pas vrijdag de boel unlocked. Vanmiddag maar ff kijken hoe duur ze bij de Gamemania in Arnep zijn :P
Hardtraxx Addict
last seen Sep 2013
Almighty wrote:Voor Xbox denk ik? PC kan je niet spelen omdat Steam pas vrijdag de boel unlocked. Vanmiddag maar ff kijken hoe duur ze bij de Gamemania in Arnep zijn :P
Oh moet je Skyrim via Steam spelen dan? Heb geen verstand van Steam want game eigenlijk nooit. Ik ga hem binnenkort denk ook halen, wanneer mijn laptop het spel zelf aankan iig :)
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 16 days ago
In Utrecht waren ze ook al te koop, ik zat in de bus naar school toen ik een groep van die emo's langs zag lopen met van die huge dozen met Skyrim erop.
A
wvd wrote:
Almighty wrote:Voor Xbox denk ik? PC kan je niet spelen omdat Steam pas vrijdag de boel unlocked. Vanmiddag maar ff kijken hoe duur ze bij de Gamemania in Arnep zijn :P
Oh moet je Skyrim via Steam spelen dan? Heb geen verstand van Steam want game eigenlijk nooit. Ik ga hem binnenkort denk ook halen, wanneer mijn laptop het spel zelf aankan iig :)
http://www.systemrequirementslab.com/cyri/intro.aspx

Jes is via steam
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Skyrim is cool tok :cool:

Dakpan zie je iig hier niet meer, dus die is het pad al ingeslagen van non stop Skyrim spelen :P
Donateur
last seen Sep 2014
Olijfboompje wrote:Skyrim is cool tok :cool:

Dakpan zie je iig hier niet meer, dus die is het pad al ingeslagen van non stop Skyrim spelen :P
Hij leeft als een kluizenaar nu :p
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
wvd wrote:Iemand al eerste bevindingen op Skyrim? :)
Vind het een stuk moeilijker om in het spel te komen dan Oblivion. De balans is een beetje zoek tussen de zwakke en sterke vijanden. Loop je beetje rond, komt er een tijger uit het niets die je in 3 klappen lam legt etc.

Maar heb m'n draai nu wel redelijk gevonden na zo'n 10 uur spelen. Beetje smithen, beetje skills increasen, dan kan je die vijanden vanzelf wel aan. Verder is zo'n drakengevecht ook wel uniek imo.
A
Dakpan wrote:
wvd wrote:Iemand al eerste bevindingen op Skyrim? :)
Vind het een stuk moeilijker om in het spel te komen dan Oblivion. De balans is een beetje zoek tussen de zwakke en sterke vijanden. Loop je beetje rond, komt er een tijger uit het niets die je in 3 klappen lam legt etc.

Maar heb m'n draai nu wel redelijk gevonden na zo'n 10 uur spelen. Beetje smithen, beetje skills increasen, dan kan je die vijanden vanzelf wel aan. Verder is zo'n drakengevecht ook wel uniek imo.
Je hebt hem op de xbox neem ik aan?
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Ja.
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen 29 days ago
skyrim is binne :yay:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Ben nu druk met school dus heb in het weekend gewoon 3 spellen nog te spelen die allemaal in de verpakking zitten : Bef 3 Cod 3 en Skyrim.

Geen slaap dit weekend
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen 29 days ago
D-Nemacyst wrote:Ben nu druk met school dus heb in het weekend gewoon 3 spellen nog te spelen die allemaal in de verpakking zitten : Bef 3 Cod 3 en Skyrim.

Geen slaap dit weekend
bef 3
krijg je daar een bef controller bij?
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
The Anim0l wrote:
D-Nemacyst wrote:Ben nu druk met school dus heb in het weekend gewoon 3 spellen nog te spelen die allemaal in de verpakking zitten : Bef 3 Cod 3 en Skyrim.

Geen slaap dit weekend
bef 3
>.<
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Ja, moet je alleen zelf nat maken.
Donateur
last seen Sep 2014
The Anim0l wrote:

Geen slaap dit weekend
bef 3
simulation game ¿
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
Ik heb een nieuwe videokaart kunnen overkopen van iemand! GTX460 voor €80,- Daar kan ik alles lekker mee draaien, en kan ik eindelijk eens keihard BF3 gaan spelen, en daarna Skyrim! :D
Hardtraxx Addict
last seen Sep 2013
Iemand verstand van die Systemrequirmentslab pagina? Ik krijg namelijk dit (zie afbeelding)

Image

Is het puur die Direct X11? Ik heb echter twee videokaarten dus ik zie het probleem niet zo.. Alvast bedankt ;)
S
Je chipset is niet goed genoeg. Komt omdat je op je onboard kaart draait op het moment.
Hardtraxx Addict
last seen Sep 2013
stefaneke wrote:Je chipset is niet goed genoeg. Komt omdat je op je onboard kaart draait op het moment.
Raar, bij Apparaatbeheer op het Configuratiescherm (onder Hardware) staat dat ik ook maar 1 video card driver heb. Is dit zo? Driver Agent gaf namelijk aan dat ik er twee had (of zou ik puur ergens een drive van een of andere videokaart hebben geinstalleerd die bij mij helemaal niet van toepassing is?)

Nota bene, mijn dxdiag geeft aan dat ik DirectX 11 heb.

Edit2: Oblivion kom ik ook niet aan de videokaart specificaties, lijkt me toch vrij veilig om aan te nemen dat ik Skyrim gewoon kan runnen?
A
Hoi,

Skyrim is gekraakt en al, thx to Razor1911

Vaarwel!