Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138 ... 450  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 21:29 

Hardtraxx Veteran

ich bin der Saalthad. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 21:42 

Hardtraxx Veteran

oostzaner schreef:
Ik had hem uit de budgetbak gegraaid. ;)
het was mn eerste rpg om te kijken of ik het genre wat vond. Eerst dacht ik 'dit is mn eerste rpg en mn laatste' maar daar ben ik nu wel op terug gekomen. :)

Had je beter Fable: TLC kunnen pakken, vind ik persoonlijk veel beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 10:26 

HOOFDDORP - Verschillende winkels in Nederland verkopen sinds vandaag The Elder Scrolls V: Skyrim. Dat melden verschillende gebruikers op het forum van InsideGamer.

De game komt wereldwijd officieel pas op 11 november uit.

Onder andere Nedgame, sommige filialen van MediaMarkt, Game Mania, E-Plaza, ForeGames en Free Record Shop hebben Skyrim al in de schappen liggen.

Uitgever Bethesda heeft nog niet gereageerd op het feit dat de game drie dagen voor de officiële releasedatum wordt verkocht. Uitgever Bethesda heeft aangegeven geen toestemming te hebben gegeven voor de vroege verkoop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 10:28 

Donateur

Almighty schreef:
HOOFDDORP - Verschillende winkels in Nederland verkopen sinds vandaag The Elder Scrolls V: Skyrim. Dat melden verschillende gebruikers op het forum van InsideGamer.

De game komt wereldwijd officieel pas op 11 november uit.

Onder andere Nedgame, sommige filialen van MediaMarkt, Game Mania, E-Plaza, ForeGames en Free Record Shop hebben Skyrim al in de schappen liggen.

Uitgever Bethesda heeft nog niet gereageerd op het feit dat de game drie dagen voor de officiële releasedatum wordt verkocht. Uitgever Bethesda heeft aangegeven geen toestemming te hebben gegeven voor de vroege verkoop.

Daar gaan boetes vallen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 10:40 

Hardtraxx Addict

Dakpan heeft hem ook al sinds 08/11 ja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 11:17 

Voor Xbox denk ik? PC kan je niet spelen omdat Steam pas vrijdag de boel unlocked. Vanmiddag maar ff kijken hoe duur ze bij de Gamemania in Arnep zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 11:20 

Hardtraxx Addict

Almighty schreef:
Voor Xbox denk ik? PC kan je niet spelen omdat Steam pas vrijdag de boel unlocked. Vanmiddag maar ff kijken hoe duur ze bij de Gamemania in Arnep zijn :P

Oh moet je Skyrim via Steam spelen dan? Heb geen verstand van Steam want game eigenlijk nooit. Ik ga hem binnenkort denk ook halen, wanneer mijn laptop het spel zelf aankan iig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 11:47 

Bierkoning

In Utrecht waren ze ook al te koop, ik zat in de bus naar school toen ik een groep van die emo's langs zag lopen met van die huge dozen met Skyrim erop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 11:48 

wvd schreef:
Almighty schreef:

Oh moet je Skyrim via Steam spelen dan? Heb geen verstand van Steam want game eigenlijk nooit. Ik ga hem binnenkort denk ook halen, wanneer mijn laptop het spel zelf aankan iig :)

http://www.systemrequirementslab.com/cyri/intro.aspx

Jes is via steam
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 11:51 

Hardtraxx Veteran

Skyrim is cool tok :cool:

Dakpan zie je iig hier niet meer, dus die is het pad al ingeslagen van non stop Skyrim spelen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 12:14 

Donateur

Olijfboompje schreef:
Skyrim is cool tok :cool:

Dakpan zie je iig hier niet meer, dus die is het pad al ingeslagen van non stop Skyrim spelen :P

Hij leeft als een kluizenaar nu :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 13:38 

Hardtraxx Veteran

wvd schreef:
Iemand al eerste bevindingen op Skyrim? :)

Vind het een stuk moeilijker om in het spel te komen dan Oblivion. De balans is een beetje zoek tussen de zwakke en sterke vijanden. Loop je beetje rond, komt er een tijger uit het niets die je in 3 klappen lam legt etc.

Maar heb m'n draai nu wel redelijk gevonden na zo'n 10 uur spelen. Beetje smithen, beetje skills increasen, dan kan je die vijanden vanzelf wel aan. Verder is zo'n drakengevecht ook wel uniek imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 13:46 

Dakpan schreef:
wvd schreef:
Iemand al eerste bevindingen op Skyrim? :)

Vind het een stuk moeilijker om in het spel te komen dan Oblivion. De balans is een beetje zoek tussen de zwakke en sterke vijanden. Loop je beetje rond, komt er een tijger uit het niets die je in 3 klappen lam legt etc.

Maar heb m'n draai nu wel redelijk gevonden na zo'n 10 uur spelen. Beetje smithen, beetje skills increasen, dan kan je die vijanden vanzelf wel aan. Verder is zo'n drakengevecht ook wel uniek imo.

Je hebt hem op de xbox neem ik aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 13:47 

Hardtraxx Veteran

Ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 14:26 

Hardtraxx Veteran

skyrim is binne :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 14:44 

Kraak... Piep...

Ben nu druk met school dus heb in het weekend gewoon 3 spellen nog te spelen die allemaal in de verpakking zitten : Bef 3 Cod 3 en Skyrim.

Geen slaap dit weekend
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 14:46 

Hardtraxx Veteran

D-Nemacyst schreef:
Ben nu druk met school dus heb in het weekend gewoon 3 spellen nog te spelen die allemaal in de verpakking zitten : Bef 3 Cod 3 en Skyrim.

Geen slaap dit weekend

bef 3
krijg je daar een bef controller bij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 14:55 

Hardtraxx Veteran

The Anim0l schreef:
D-Nemacyst schreef:

Geen slaap dit weekend

bef 3

>.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 15:06 

Kraak... Piep...

Ja, moet je alleen zelf nat maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 15:06 

Donateur

The Anim0l schreef:
D-Nemacyst schreef:

Geen slaap dit weekend

bef 3

simulation game ¿
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 17:33 

Donateur

Ik heb een nieuwe videokaart kunnen overkopen van iemand! GTX460 voor €80,- Daar kan ik alles lekker mee draaien, en kan ik eindelijk eens keihard BF3 gaan spelen, en daarna Skyrim! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 19:01 

Hardtraxx Addict

Iemand verstand van die Systemrequirmentslab pagina? Ik krijg namelijk dit (zie afbeelding)

Afbeelding

Is het puur die Direct X11? Ik heb echter twee videokaarten dus ik zie het probleem niet zo.. Alvast bedankt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 19:05 

Je chipset is niet goed genoeg. Komt omdat je op je onboard kaart draait op het moment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 19:32 

Hardtraxx Addict

stefaneke schreef:
Je chipset is niet goed genoeg. Komt omdat je op je onboard kaart draait op het moment.

Raar, bij Apparaatbeheer op het Configuratiescherm (onder Hardware) staat dat ik ook maar 1 video card driver heb. Is dit zo? Driver Agent gaf namelijk aan dat ik er twee had (of zou ik puur ergens een drive van een of andere videokaart hebben geinstalleerd die bij mij helemaal niet van toepassing is?)

Nota bene, mijn dxdiag geeft aan dat ik DirectX 11 heb.

Edit2: Oblivion kom ik ook niet aan de videokaart specificaties, lijkt me toch vrij veilig om aan te nemen dat ik Skyrim gewoon kan runnen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 21:32 

Hoi,

Skyrim is gekraakt en al, thx to Razor1911

Vaarwel!
Vorige  1 ... 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138 ... 450  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic