Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135 ... 450  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 13:15 

Hardtraxx Veteran

Klopt, heb zooo veel Cod2 gespeeld. Had toen een clan met een heleboel vrienden van me. Goeie tijden! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 13:18 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
COD2 blijft het meest awsomeness cod spel ooit...
Toen je nog na moest denken over what to do, in tegenstelling tot rondjes rennen en kogels door muren jassen.

Halo: CE was voor mij het bazenspel van de eeuw.
When skill mattered :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 13:32 

Toen je nog na moest denken over what to do, in tegenstelling tot rondjes rennen en kogels door muren jassen.

Niet helemaal waar :P Heb 2 jaar cod2 gespeeld en ook toen werd er genoeg "hersenloos" gespeeld. Niet dat ik dat erg vind, vind Family Guy ook leuk om te kijken, mss mede omdat je daar ook het verstand op 0 kan zetten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 13:35 

Hardtraxx Elite

COD UO jonguhh, op plek 2 komt inderdaad COD 2. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 13:37 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:

Sprak meneer de game-recensent vrolijk :P

Resident Evil 4 is voor mij echt bijgebleven. Wat een geweldige game was dat. In de zomer nog even gespeeld, toen ik de Gamecube weer eens onder het stof vandaan haalde. Wat een verschil met games van nu zeg xd

Verder van de afgelopen jaren blijven naast WoW ook Super Smash Bros. Melee, Uncharted 2 en God of War 3 tot mijn all-time favorieten behoren. Wat een tijden, wat een tijden! :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 13:52 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:

Sprak meneer de game-recensent vrolijk :P

Resident Evil 4 is voor mij echt bijgebleven. Wat een geweldige game was dat. In de zomer nog even gespeeld, toen ik de Gamecube weer eens onder het stof vandaan haalde. Wat een verschil met games van nu zeg xd

Verder van de afgelopen jaren blijven naast WoW ook Super Smash Bros. Melee, Uncharted 2 en God of War 3 tot mijn all-time favorieten behoren. Wat een tijden, wat een tijden! :drool: :drool:

Moehaha, so true :P
Eigenlijk mis ik het games recenseren wel.
Veel plezier aan gehad, maar helaas te weinig tijd.
Game Journalistiek is best leuk.
Nieuwtjes zoeken, recensies tikken en previews maken vind ik nog steeds erg leuk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 13:53 

Hardtraxx Veteran

Ik zou ook niet 'nee' zeggen tegen gratis games en tegen vergoedingen een game recenseren :innocent:

Van je hobby je werk maken heet dat toch zo mooi? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 14:04 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Ik zou ook niet 'nee' zeggen tegen gratis games en tegen vergoedingen een game recenseren :innocent:

Van je hobby je werk maken heet dat toch zo mooi? :D

Ja, dat deed ik toen inderdaad xd

Alleen je krijgt ook games die je minder leuk vind en dan word het lastig objectief te blijven xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 14:15 

Hardtraxx Veteran

Hmm...blijkbaar ben ik niet de enige hier die op een wat hoger niveau met ganes bezig is geweest (jaartje voor een site geschreven). Favo game aller tijden blijft denk ik F-Zero GX op de Gamecube, hoewel er genoeg games goed in de buurt komen. Gek genoeg wel amper shooters.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 14:16 

Artiest

Almighty schreef:

Niet helemaal waar :P Heb 2 jaar cod2 gespeeld en ook toen werd er genoeg "hersenloos" gespeeld. Niet dat ik dat erg vind, vind Family Guy ook leuk om te kijken, mss mede omdat je daar ook het verstand op 0 kan zetten :P

Veeeel minder, maar ik speelde rifle only servers, dus dan had je echt tactisch vernuft nodig, kennis van de map, maar voornamelijk skills. Want als jij miste wist je dat je de lul zou zijn. Nu ram je een deur in met een LMG gooi je je muis van de een naar de andere kant van de kamer en heb je een 360 graden draai gemaakt en alles en iedereen is dood, omdat je 50000 kogels hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 14:21 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Hmm...blijkbaar ben ik niet de enige hier die op een wat hoger niveau met ganes bezig is geweest (jaartje voor een site geschreven). Favo game aller tijden blijft denk ik F-Zero GX op de Gamecube, hoewel er genoeg games goed in de buurt komen. Gek genoeg wel amper shooters.

Haha, nice :P
Ik wel rond de twee jaar ongeveer en vond het echt leuk.
Helaas geen trips gemaakt zoals andere redacteuren wel.
Een maat van mij ging zelfs naar China, erg gaaf!

Ergens zou ik het wel weer willen oppakken, maar de tijd ontbreekt.
Halo is gewoon altijd mijn passie geweest, al vind ik de serie wel bergafwaarts gaan, maar dat is met elke serie zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 14:26 

Almighty schreef:

Veeeel minder, maar ik speelde rifle only servers, dus dan had je echt tactisch vernuft nodig, kennis van de map, maar voornamelijk skills. Want als jij miste wist je dat je de lul zou zijn. Nu ram je een deur in met een LMG gooi je je muis van de een naar de andere kant van de kamer en heb je een 360 graden draai gemaakt en alles en iedereen is dood, omdat je 50000 kogels hebt.

Kar 98 op Toujane...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 14:33 

Artiest

Toujane begon op gegeven moment te vervelen, maar idd Carentan & Toujane en Kar98K. Als het slecht ging lee enfield pakken, op een of andere manier kickte ik dan even ass, man met de hamer verslagen en heel soms een Mosin. Kende alle 3 wel positieve punten en mindere punten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 14:39 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Steffnov schreef:

Halo is gewoon altijd mijn passie geweest, al vind ik de serie wel bergafwaarts gaan, maar dat is met elke serie zo.

Enige wat bij mij in de buurt kwam van een trip, was een reisje naar Playlogic voor een best wel exclusieve preview van een game die toen nog best wel geinig was (deze), maar na wat aanpassingen hard verneukt is. Had naar Keulen gekunt, maar dat ging uiteindelijk wegens school niet door *zucht...*

Ik vond het schrijven van reviews altijd wel leuk met aparte verhalen en dergelijke, nieuwsberichten tikken was kut. Tegenwoordig volg ik het allemaal ook niet meer zo, af en toe pik ik wel weer wat op via vrienden, maar that's it.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 14:45 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Olijfboompje schreef:
Steffnov schreef:

Enige wat bij mij in de buurt kwam van een trip, was een reisje naar Playlogic voor een best wel exclusieve preview van een game die toen nog best wel geinig was (deze), maar na wat aanpassingen hard verneukt is. Had naar Keulen gekunt, maar dat ging uiteindelijk wegens school niet door *zucht...*

Ik vond het schrijven van reviews altijd wel leuk met aparte verhalen en dergelijke, nieuwsberichten tikken was kut. Tegenwoordig volg ik het allemaal ook niet meer zo, af en toe pik ik wel weer wat op via vrienden, maar that's it.

True that!
Kan mij goed in je verhaal vinden :)
Ik volg tegenwoordig alleen nog mijn eigen favorieten; Gears, Halo en Elder Scrolls reeks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 14:56 

Hardtraxx Veteran

Herinner me mijn Spore review nog. Echt geen ene kut over die game verteld (kon ook niet xD), maar gewoon een verhaal zitten tikken vanuit het oogpunt van je wezentje en zijn 'spannende' gebeurtenissen, en zo toch de kracht van die game uit kunnen leggen, vond het heerlijk om ze te kunnen tikken. Ooit zelfs nog een aanbod gekregen van Gameliner oid (zelfs betaald xD), nooit op in gegaan vanwege school ook. Ach ja, het was een leuke tijd :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 14:58 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Herinner me mijn Spore review nog. Echt geen ene kut over die game verteld (kon ook niet xD), maar gewoon een verhaal zitten tikken vanuit het oogpunt van je wezentje en zijn 'spannende' gebeurtenissen, en zo toch de kracht van die game uit kunnen leggen, vond het heerlijk om ze te kunnen tikken. Ooit zelfs nog een aanbod gekregen van Gameliner oid (zelfs betaald xD), nooit op in gegaan vanwege school ook. Ach ja, het was een leuke tijd :p

Haha, nice :D
Dat heb ik nog nooit gehad, maar dat lijkt mij wel supervet :P

Je kon inderdaad beter de kracht van de game uitleggen altijd, daar hebben consumenten veel meer aan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 16:21 

Hardtraxx Veteran

Kreeg opeens de nare ingeving dat menig gamewinkel Skyrim al in het filiaal heeft...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 16:45 

Steffnov schreef:
Favo game aller tijden blijft denk ik F-Zero GX op de Gamecube, hoewel er genoeg games goed in de buurt komen. Gek genoeg wel amper shooters.

:worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 17:02 

Donateur

Dakpan schreef:
Kreeg opeens de nare ingeving dat menig gamewinkel Skyrim al in het filiaal heeft...

:k heb alleen nog geen tijd voor t spel helaas.. ben nu nog bf3 verslaafd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 17:26 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Ik ben niet verslaafd :p speel niet zoveel..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 17:28 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:

Dat is inderdaad een nogal raar gevoel.
Het wordt tijd voor een plan van aanpak om deze te bemachtigen voor de officiƫle release.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 17:33 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Dakpan schreef:

Dat is inderdaad een nogal raar gevoel.
Het wordt tijd voor een plan van aanpak om deze te bemachtigen voor de officiƫle release.

Overval op de E-Plaza oid?

De laatste 4 dagen duren langer dan de eerste 11 maanden. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 17:35 

Donateur

Ik heb een tijdje stage gelopen bij Bart Smit, en dat valt onder hetzelfde bedrijf. En die hebben games meestel 3 dagen van tevoren al klaar liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 17:37 

Hardtraxx Veteran

Teknizion schreef:
Ik heb een tijdje stage gelopen bij Bart Smit, en dat valt onder hetzelfde bedrijf. En die hebben games meestel 3 dagen van tevoren al klaar liggen.

Verkopen ze hem dan toevallig als je er lief naar vraagt? Weet dat het toendetijd met Halo 2 nog lukte.
Vorige  1 ... 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135 ... 450  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic