Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 15 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 10 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Dakpan wrote:
Olijfboompje wrote:
Dakpan wrote:Kreeg opeens de nare ingeving dat menig gamewinkel Skyrim al in het filiaal heeft...
Dat is inderdaad een nogal raar gevoel.
Het wordt tijd voor een plan van aanpak om deze te bemachtigen voor de officiële release.
Overval op de E-Plaza oid?

De laatste 4 dagen duren langer dan de eerste 11 maanden. :(
Goed plan :P
Of ergens vandaar toveren.. :P

Haha, ja, dat zeker inderdaad...
Zwaar kut :(
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Future Zone, de winkel waar ik Skyrim heb gepreordert twittert dit btw:

Image
Last edited by Dakpan on 07 Nov 2011 16:49, edited 1 time in total.
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
Dakpan wrote:
Teknizion wrote:Ik heb een tijdje stage gelopen bij Bart Smit, en dat valt onder hetzelfde bedrijf. En die hebben games meestel 3 dagen van tevoren al klaar liggen.
Verkopen ze hem dan toevallig als je er lief naar vraagt? Weet dat het toendetijd met Halo 2 nog lukte.
Ik toen als Stagiere kreeg wel NFS undercover mee :P
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Dakpan wrote:Future Zone, de winkel waar ik Skyrim heb gepreordert twittert dit btw:

Image
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT?

Dat is wut wut in the butt

*Zoekt future zone op*
Hardtraxx Veteran
last seen May 2023
Rotterdam Centrum en Zoetermeer hebben er Future Zone.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Dakpan wrote:Rotterdam Centrum en Zoetermeer hebben er Future Zone.
Hmmsssss, Rotterdam Centrum is makkelijk te bereiken.
Eerst de E-plaza maar checken in Zwijntje, daar hebben ze games meestal ook veels te vroeg.
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Gamemania ook altijd, Level Up. Ik kreeg vroeger soms ook wel bij de Intertoys games te vroeg mee toen ik er nog werkte. Kregen altijd de games op dinsdag binnen terwijl de releases op donderdag zijn.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 3 days ago
KSwoosh wrote:
Steffnov wrote:Favo game aller tijden blijft denk ik F-Zero GX op de Gamecube, hoewel er genoeg games goed in de buurt komen. Gek genoeg wel amper shooters.
:worship: :worship:
Toch nog iemand die dit juweeltje waardeert :thumbsup: heb zo ontzettend veel tijd in deze game zitten, niet normaal. En die moeilijkheidsgraag was gewoon gruwelijk, doch fair
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen 29 days ago
Dakpan wrote:Rotterdam Centrum en Zoetermeer hebben er Future Zone.

zoetermeer issie pleite

zit iig niet meer op de plek waar die hoort te zitten :D
Hardtraxxer
681 posts member since 2010
last seen May 2014
Kan niet wachten op SKYRIM! :love:
A
CoD steam key besteld op http://www.g2play.net :)
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Laatste main quest van Fable 2 bereikt. :D
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
6.000 kopieën MW3 gestolen bij truck-overval wrote:
Bij een gewapende overval op een truck in Zuid-Parijs zijn volgens verschillende nieuwsberichten uit Frankrijk 6.000 exemplaren van Call of Duty: Modern Warfare 3 gestolen, zo meldt CVG. De overval had zo een scene in de game zelf kunnen zijn.

Call of Duty: Truck Heist
De vrachtwagen had een aanrijding met een auto voordat 2 gemaskerde personen aan kwamen lopen. De criminelen gebruikten traangas om de bestuurder van de truck te neutraliseren en konden vervolgens de goederen buit maken. Verschillende media melden dat er een levering van Modern Warfare 3-kopieën in de truck zat en er 6.000 exemplaren zijn gestolen. In totaal gaat het om zo'n 400.000 euro aan waarde. Of de overvallers wisten wat de inhoud van de vrachtwagen was, is niet bekend.

1725 dollar
Op eBay worden al de nodige exemplaren van Modern Warfare 3 aangeboden. Doordat een Amerikaanse retailer vorige week per ongeluk al kopieën verkocht, is het inderdaad mogelijk dat ze al op eBay zijn beland.MCV meldde het afgelopen weekend dat 1 exemplaar van de game verkocht is voor maar liefst 1725 dollar. Prijzen van enkele honderden dollars waren geen rare bedragen eind vorige week op eBay voor de shooter.

Midnight-launch
Morgen is de officiële release van Modern Warfare 3 en vannacht doen een hoop winkelketens mee met een midnight-lauch, dit werd vorige week bekendgemaakt. Sta jij vanavond om 12 uur voor de gamewinkel?
:worship:
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
Chukkels wrote:
6.000 kopieën MW3 gestolen bij truck-overval wrote:
Bij een gewapende overval op een truck in Zuid-Parijs zijn volgens verschillende nieuwsberichten uit Frankrijk 6.000 exemplaren van Call of Duty: Modern Warfare 3 gestolen, zo meldt CVG. De overval had zo een scene in de game zelf kunnen zijn.

Call of Duty: Truck Heist
De vrachtwagen had een aanrijding met een auto voordat 2 gemaskerde personen aan kwamen lopen. De criminelen gebruikten traangas om de bestuurder van de truck te neutraliseren en konden vervolgens de goederen buit maken. Verschillende media melden dat er een levering van Modern Warfare 3-kopieën in de truck zat en er 6.000 exemplaren zijn gestolen. In totaal gaat het om zo'n 400.000 euro aan waarde. Of de overvallers wisten wat de inhoud van de vrachtwagen was, is niet bekend.

1725 dollar
Op eBay worden al de nodige exemplaren van Modern Warfare 3 aangeboden. Doordat een Amerikaanse retailer vorige week per ongeluk al kopieën verkocht, is het inderdaad mogelijk dat ze al op eBay zijn beland.MCV meldde het afgelopen weekend dat 1 exemplaar van de game verkocht is voor maar liefst 1725 dollar. Prijzen van enkele honderden dollars waren geen rare bedragen eind vorige week op eBay voor de shooter.

Midnight-launch
Morgen is de officiële release van Modern Warfare 3 en vannacht doen een hoop winkelketens mee met een midnight-lauch, dit werd vorige week bekendgemaakt. Sta jij vanavond om 12 uur voor de gamewinkel?
:worship:
Some people...
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
goede reclamestunt. :D
S
Wat een moeite wel niet wordt gedaan om een game een paar dagen eerder te spelen. Kansloze mensen.
Hardtraxx Veteran
last seen May 2023
Over 15 minuten momentje van de waarheid. :$
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Dakpan wrote:Over 15 minuten momentje van de waarheid. :$
FAP FAP FAP FAP FAP ? CUM CUM CUM CUM

SKYRIMM (L)(L)(L)

FAP FAP
Hardtraxx Veteran
last seen May 2023
roberttt wrote:

SKYRIMM (L)(L)(L)

FAP FAP
Nog niks. :yawn:

Edit: Game Mania Delft heeft hem liggen. Doeeeeeeeei
A
MW3 binnen, kleine multiplayermaps... Plus singleplayer freezed om de minuut bij mij
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
MW3 MP is weer nicee! SP nog niet gespeeld!
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018
Geweldig om al die berichten te lezen over mensen die vannacht 12 uur naar de Bart Smit hier zijn gegaan voor MW3, en vervolgens helemaal boos zijn omdat ie was uitverkocht :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
last seen May 2023
Dakpan wrote:
roberttt wrote:

SKYRIMM (L)(L)(L)

FAP FAP
Nog niks. :yawn:

Edit: Game Mania Delft heeft hem liggen. Doeeeeeeeei
Hijs fijn. :loving:
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
Beter dan Oblivion dan? Die vond ik echt vet, maar ik combat was echt een drama, zonder enig gevoel van kracht zeg maar...als dat verbeterd is zou ik deze zomaar eens kunnen halen...
Hardtraxx Veteran
last seen May 2023
Steffnov wrote:Beter dan Oblivion dan? Die vond ik echt vet, maar ik combat was echt een drama, zonder enig gevoel van kracht zeg maar...als dat verbeterd is zou ik deze zomaar eens kunnen halen...
Bij Oblivion was het vechten indd net alsof je aan het verven was, maar heb nu wel het idee dat m'n zwaardslagen aankomen.