Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136 ... 450  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 17:37 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Olijfboompje schreef:
Dakpan schreef:
Kreeg opeens de nare ingeving dat menig gamewinkel Skyrim al in het filiaal heeft...

Dat is inderdaad een nogal raar gevoel.
Het wordt tijd voor een plan van aanpak om deze te bemachtigen voor de officiële release.

Overval op de E-Plaza oid?

De laatste 4 dagen duren langer dan de eerste 11 maanden. :(

Goed plan :P
Of ergens vandaar toveren.. :P

Haha, ja, dat zeker inderdaad...
Zwaar kut :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 17:47 

Hardtraxx Veteran

Future Zone, de winkel waar ik Skyrim heb gepreordert twittert dit btw:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 17:48 

Donateur

Dakpan schreef:
Teknizion schreef:
Ik heb een tijdje stage gelopen bij Bart Smit, en dat valt onder hetzelfde bedrijf. En die hebben games meestel 3 dagen van tevoren al klaar liggen.

Verkopen ze hem dan toevallig als je er lief naar vraagt? Weet dat het toendetijd met Halo 2 nog lukte.

Ik toen als Stagiere kreeg wel NFS undercover mee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 17:52 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Future Zone, de winkel waar ik Skyrim heb gepreordert twittert dit btw:

Afbeelding

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT?

Dat is wut wut in the butt

*Zoekt future zone op*
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 17:55 

Hardtraxx Veteran

Rotterdam Centrum en Zoetermeer hebben er Future Zone.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 18:03 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:

Hmmsssss, Rotterdam Centrum is makkelijk te bereiken.
Eerst de E-plaza maar checken in Zwijntje, daar hebben ze games meestal ook veels te vroeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 18:11 

Hardtraxx Veteran

Gamemania ook altijd, Level Up. Ik kreeg vroeger soms ook wel bij de Intertoys games te vroeg mee toen ik er nog werkte. Kregen altijd de games op dinsdag binnen terwijl de releases op donderdag zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 18:22 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Steffnov schreef:
Favo game aller tijden blijft denk ik F-Zero GX op de Gamecube, hoewel er genoeg games goed in de buurt komen. Gek genoeg wel amper shooters.

:worship: :worship:

Toch nog iemand die dit juweeltje waardeert :thumbsup: heb zo ontzettend veel tijd in deze game zitten, niet normaal. En die moeilijkheidsgraag was gewoon gruwelijk, doch fair
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 19:19 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:

zoetermeer issie pleite

zit iig niet meer op de plek waar die hoort te zitten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 20:21 

Hardtraxxer

Kan niet wachten op SKYRIM! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 22:17 

CoD steam key besteld op http://www.g2play.net :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 22:44 

Hardtraxx Veteran

Laatste main quest van Fable 2 bereikt. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 23:07 

Hardtraxx Veteran

6.000 kopieën MW3 gestolen bij truck-overval schreef:

Bij een gewapende overval op een truck in Zuid-Parijs zijn volgens verschillende nieuwsberichten uit Frankrijk 6.000 exemplaren van Call of Duty: Modern Warfare 3 gestolen, zo meldt CVG. De overval had zo een scene in de game zelf kunnen zijn.

Call of Duty: Truck Heist
De vrachtwagen had een aanrijding met een auto voordat 2 gemaskerde personen aan kwamen lopen. De criminelen gebruikten traangas om de bestuurder van de truck te neutraliseren en konden vervolgens de goederen buit maken. Verschillende media melden dat er een levering van Modern Warfare 3-kopieën in de truck zat en er 6.000 exemplaren zijn gestolen. In totaal gaat het om zo'n 400.000 euro aan waarde. Of de overvallers wisten wat de inhoud van de vrachtwagen was, is niet bekend.

1725 dollar
Op eBay worden al de nodige exemplaren van Modern Warfare 3 aangeboden. Doordat een Amerikaanse retailer vorige week per ongeluk al kopieën verkocht, is het inderdaad mogelijk dat ze al op eBay zijn beland.MCV meldde het afgelopen weekend dat 1 exemplaar van de game verkocht is voor maar liefst 1725 dollar. Prijzen van enkele honderden dollars waren geen rare bedragen eind vorige week op eBay voor de shooter.

Midnight-launch
Morgen is de officiële release van Modern Warfare 3 en vannacht doen een hoop winkelketens mee met een midnight-lauch, dit werd vorige week bekendgemaakt. Sta jij vanavond om 12 uur voor de gamewinkel?

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 23:08 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
6.000 kopieën MW3 gestolen bij truck-overval schreef:

Bij een gewapende overval op een truck in Zuid-Parijs zijn volgens verschillende nieuwsberichten uit Frankrijk 6.000 exemplaren van Call of Duty: Modern Warfare 3 gestolen, zo meldt CVG. De overval had zo een scene in de game zelf kunnen zijn.

Call of Duty: Truck Heist
De vrachtwagen had een aanrijding met een auto voordat 2 gemaskerde personen aan kwamen lopen. De criminelen gebruikten traangas om de bestuurder van de truck te neutraliseren en konden vervolgens de goederen buit maken. Verschillende media melden dat er een levering van Modern Warfare 3-kopieën in de truck zat en er 6.000 exemplaren zijn gestolen. In totaal gaat het om zo'n 400.000 euro aan waarde. Of de overvallers wisten wat de inhoud van de vrachtwagen was, is niet bekend.

1725 dollar
Op eBay worden al de nodige exemplaren van Modern Warfare 3 aangeboden. Doordat een Amerikaanse retailer vorige week per ongeluk al kopieën verkocht, is het inderdaad mogelijk dat ze al op eBay zijn beland.MCV meldde het afgelopen weekend dat 1 exemplaar van de game verkocht is voor maar liefst 1725 dollar. Prijzen van enkele honderden dollars waren geen rare bedragen eind vorige week op eBay voor de shooter.

Midnight-launch
Morgen is de officiële release van Modern Warfare 3 en vannacht doen een hoop winkelketens mee met een midnight-lauch, dit werd vorige week bekendgemaakt. Sta jij vanavond om 12 uur voor de gamewinkel?

:worship:

Some people...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 23:19 

Hardtraxx Veteran

goede reclamestunt. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 23:36 

Wat een moeite wel niet wordt gedaan om een game een paar dagen eerder te spelen. Kansloze mensen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 10:16 

Hardtraxx Veteran

Over 15 minuten momentje van de waarheid. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 10:25 

Donateur

Dakpan schreef:

FAP FAP FAP FAP FAP ? CUM CUM CUM CUM

SKYRIMM (L)(L)(L)

FAP FAP
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 10:33 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Dakpan schreef:

SKYRIMM (L)(L)(L)

FAP FAP

Nog niks. :yawn:

Edit: Game Mania Delft heeft hem liggen. Doeeeeeeeei
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 12:17 

MW3 binnen, kleine multiplayermaps... Plus singleplayer freezed om de minuut bij mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 13:44 

Hardtraxx Veteran

MW3 MP is weer nicee! SP nog niet gespeeld!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 14:08 

Hardtraxx Veteran

Geweldig om al die berichten te lezen over mensen die vannacht 12 uur naar de Bart Smit hier zijn gegaan voor MW3, en vervolgens helemaal boos zijn omdat ie was uitverkocht :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 14:29 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
roberttt schreef:
Dakpan schreef:

SKYRIMM (L)(L)(L)

FAP FAP

Nog niks. :yawn:

Edit: Game Mania Delft heeft hem liggen. Doeeeeeeeei

Hijs fijn. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 14:39 

Hardtraxx Veteran

Beter dan Oblivion dan? Die vond ik echt vet, maar ik combat was echt een drama, zonder enig gevoel van kracht zeg maar...als dat verbeterd is zou ik deze zomaar eens kunnen halen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 14:43 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Beter dan Oblivion dan? Die vond ik echt vet, maar ik combat was echt een drama, zonder enig gevoel van kracht zeg maar...als dat verbeterd is zou ik deze zomaar eens kunnen halen...

Bij Oblivion was het vechten indd net alsof je aan het verven was, maar heb nu wel het idee dat m'n zwaardslagen aankomen.
Vorige  1 ... 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136 ... 450  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic