Damn, vanaf volgende week heb ik denk ik echt geen leven meer xD Dinsdag MW3 release, en dan vrijdag Skyrim release.... Fan van beide series, gaan ook allebei gekocht worden!

Ik zie m'n hele jeugd voorbijvliegen als ik aan die toren denkBanaanslak wrote:Het lijkt erop alsof deze toren uit gta: SA daar op de achtergrond te zien is:twilightforce wrote:
Ik vind dit echt serieus lijken op de skyline van Miami en een oudere versie van Tomm versetti.
+1Henk-Jan wrote:Ik zie m'n hele jeugd voorbijvliegen als ik aan die toren denkBanaanslak wrote:Het lijkt erop alsof deze toren uit gta: SA daar op de achtergrond te zien is:twilightforce wrote:
Ik vind dit echt serieus lijken op de skyline van Miami en een oudere versie van Tomm versetti.
God wat heb ik veel uren verspild bij die toren haha.
Kheb daar ooit eens een heleboel mods voor gemaakt.Almighty wrote:Lekker Flying Cars cheat in San Andreas en goan
stefaneke wrote:Kheb daar ooit eens een heleboel mods voor gemaakt.Almighty wrote:Lekker Flying Cars cheat in San Andreas en goan
Hahahaha!roberttt wrote:stefaneke wrote:Kheb daar ooit eens een heleboel mods voor gemaakt.Almighty wrote:Lekker Flying Cars cheat in San Andreas en goan
View on YouTube
Dat is wel echt tering slim bedacht.stefaneke wrote:Nee, had met zo'n gast een auto gemaakt in de vorm van een pyramide, zodat je onder auto's door kon rijden. En als je politie achter je aan had remde je gewoon en de politie vloog over je heen
Een mooi vervolg op dat filmpje: http://m.collegehumor.com/#/video/66418 ... n-is-chill
Vind ik ook, maar vind het niet storend, vind MW2 prima qua gameplay en graphicsGrozny wrote:Dit zou zo een uitbreiding van MW2 kunnen zijn.![]()
Ja vind ik ook. Stukken beter dan Black OpsAlmighty wrote:Vind ik ook, maar vind het niet storend, vind MW2 prima qua gameplay en graphicsGrozny wrote:Dit zou zo een uitbreiding van MW2 kunnen zijn.![]()