Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133 ... 450  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 22:58 

twilightforce schreef:
Afbeelding
Ik vind dit echt serieus lijken op de skyline van Miami en een oudere versie van Tomm versetti.

Het lijkt erop alsof deze toren uit gta: SA daar op de achtergrond te zien is:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 23:16 

twilightforce schreef:
Ik vind dit echt serieus lijken op de skyline van Miami en een oudere versie van Tomm versetti.

Miami heeft geen bergen in de achtergrond mkaay.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 23:46 

Artiest

Wat vond ik die stad van SA, waar je begon, lelijk zeg. Het toffe aan SA was de verschillen, het stadse, het platteland, de glitter en glamour en de achterstandwijken. Super tof om gewoon te cruisen van dorpje naar stad etc. Maar als het spel zich alleen afspeelt in 1 van die steden, in plaats van een soortgelijke omgeving, dan gaat het me toch eentonig worden. Net zoals GTA4, 1 stad verveelt gewoon op gegeven moment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 00:27 

Hardtraxx Veteran

Ik vond die 1e stad juist het vetst :P
Hopelijk komt er in GTA V ook weer een offline co-op mode. Heb me daar echt helemaal kapot mee gelachen met SA :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 01:18 

Hardtraxxer

COD MW3 is alweer gelekt voor de PC en XBOX360.
Alleen is er nog geen crack voor de pc, dus moet je nog even wachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 11:14 

Hardtraxx Veteran

De aap is uit de mouw, de kaarten liggen op tafel en de fat lady heeft gezongen. GTA V zal zich opnieuw afspelen in het geliefde San Andreas en wordt hopelijk het spel uit onze stoutste dromen. Maar wat weten we nu precies over de nieuwe GTA? De N8W8 geeft je de lowdown! Door alle commotie zou je bijna vergeten dat er ook nog gewoon ander nieuws is, zoals smakelijke shizzle over Mass Effect 3, Ninja Gaiden 3 en Saint’s Row 3. Three times the fun, baby!

De feiten achter GTA V
De trailer der trailers is daar! iedereen heeft hem bekeken, geanaliseerd en heeft er een mening over. Maar wat zijn we nu werkelijk te weten gekomen, wat hebben we eigenlijk precies gezien? Nou, best veel als je erover nadenkt!
Hieronder een opsomming van de feiten, zoals deze in de uren na de release van de trailer onder andere op het officiële GTA-forum naar boven kwamen borrelen. Ga er maar even goed voor zitten, want het is een ware waslijst!

De hoofdrolspeler:
• Het hoofdpersonage is een mannelijke beroepscrimineel, die ervoor kiest om zijn oude leven als gangster achter zich te laten en zijn geweten te zuiveren
• De etniciteit en leeftijd van de man is onbekend, al lijkt het te gaan om een wat oudere, blanke vent van Europese of Amerikaanse komaf

De setting:
• De tijdsperiode waarin de game zich afspeelt is óf het heden, ofwel de zeer nabije toekomst of verleden
• GTA V zal zich afspelen in San Andreas, dezelfde locatie die we natuurlijk allemaal nog wel kennen uit het gelijknamige GTA-deel dat uitkwam op de vorige generatie hardware

Locaties:
• Geverifieerde locaties in Los Santos zijn de Del Perro Freeway, het Downtown District, East Los Santos, de Los Santos Bay, Little Seoul, de Los Puerta Freeway, Muscle Sands, Pleasure Pier, Vespucci Bay en Vinewood
• Verder zitten het Mile High Club flatgebouw, Mount Chiliad, alsook een golfterrein, een olieraffinaderij en een windmolenpark in de game

Transportmiddelen:
• Onder andere fietsen, jetski’s, vliegtuigen, straaljagers, zeppelins en een hele trits aan (sport)wagens maken hun opwachting in GTA V

Wapens:
• In de trailer is een AK47 met silencer te zien. Hierdoor zou het customizen van wapens zeker tot de mogelijkheden kunnen behoren

Winkels en bedrijven:
• Deze bedrijven zitten sowieso in GTA V: 24/7, Bugstar Pest Control, Daily Globe News, E-Cola, Fleeca, Pisswasser, Pizza This, Postal (We Aim Not To Lose It), STD Contractors en Up-N-Atom Burgers

Gameplay:
• Er zitten dieren in het spel, waaronder honden en tamme vogels
• Er wordt een bank/juwelier beroofd, wat betekent dat dit ofwel een hoofdmissie of een losstaande
activiteit/quest is
• Er kan worden gebasketbald
• Fitnessen keert terug, aangezien er trainingsapparatuur te zien is
• Er wordt een huis te koop aangeboden, wat kan betekenen dat je een huizenmagnaat bent, of dat er net als in het echt een recessie in de game heerst

bron: Pu.nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 11:43 

Kraak... Piep...

In san andreas :D daar word je toch botertjegeil van.

En er gaan ook geruchten dat C.J terugkomt. En Claude uit GTA III ook een appearance maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 11:48 

Tommy Vercetti is de eindbaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 12:08 

Hardtraxx Elite

Let the hype begin.

Nee ik heb er wel zin in, zou wel vet zijn als cj terug komt. :)
Ook goed om te zien dat de vliegtuigen weer terug komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 12:14 

Hardtraxx Veteran

GTA heeft me nooit echt getrokken, heb Vice City wel uitgespeeld maar daar bleef het bij. Terug naar Skyrim k?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 12:24 

Skyrim :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 12:28 

Hardtraxx Elite

Ja Skyrim gaat echt super worden, al moet ik toegeven dat ik oblivion nooit heb gespeeld :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 12:29 

Rickie schreef:
Ja Skyrim gaat echt super worden, al moet ik toegeven dat ik oblivion nooit heb gespeeld :$

DOEN
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 12:32 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Rickie schreef:

DOEN

Hoort bij je opvoeding. :(

Net als anderhalf uur Switch Technique zaterdag :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 12:35 

Hardtraxx Veteran

fuck skyrim! let's talk about Runescape!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 12:38 

Hardtraxx Elite

Ja ga hem nog wel is uit de budgetbak vissen, maar dat doe ik dan nadat ik skyrim kapot heb gespeeld :P

Over dat switch technique setje van aankomende zaterdag ben ik het natuurlijk wel eensch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 12:45 

Hardtraxx Veteran

Rickie schreef:
Ja ga hem nog wel is uit de budgetbak vissen, maar dat doe ik dan nadat ik skyrim kapot heb gespeeld :P

Over dat switch technique setje van aankomende zaterdag ben ik het natuurlijk wel eensch.

Kan beter eerst Oblivion spelen anders zal het zo'n grote stap omlaag zijn. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 12:48 

Rickie schreef:
Let the hype begin.

Nee ik heb er wel zin in, zou wel vet zijn als cj terug komt. :)
Ook goed om te zien dat de vliegtuigen weer terug komen.

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 12:55 

:P
Wel vet gemaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 12:57 

Donateur

1000x deze vraag :p

Is overclocken slecht voor je kaart?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 13:01 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
1000x deze vraag :p

Is overclocken slecht voor je kaart?

http://www.qooqle.nl/?q=nadeel+overklokken+videokaart
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 13:01 

Donateur

:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 18:03 

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 18:08 

Artiest

PU trekt conclusies uit de trailer die je nog niet echt kunt trekken lijkt me, anyway. ALS je kunt sporten, is dat sowieso het enige wat ik in het begin doe, San Andreas ging ik pas op gangster pad toen ik ook echt een brede bink was. Hit the gym all the time!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 18:23 

Project 141 schreef:
Almighty schreef:

:P
Wel vet gemaakt

Best vet gemaakt ja :D

Call of Duty geluiden :mad:
Vorige  1 ... 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133 ... 450  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic